- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

دستگیری ۱۹ نفر از سوداگران مرگ در خرم‌آباد

81175463-5715198

 

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری ۱۹ نفر از سوداگران مرگ و کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در خرم‌آباد خبر داد.

حسین نجفی امروز در گفت‌وگو با فارس از دستگیری ۱۹ نفر از فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در سطح این شهرستان و کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد در تشریح این خبر افزود: در راستای مبارزه جدی و قاطع با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان خرم‌آباد با هماهنگی و همدلی موجود بین پلیس و دستگاه قضایی در امر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ طی چندین عملیات در سطح محله‌ها، بخش‌ها و غیره موفق به دستگیری تعداد ۱۹ نفر از فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر شده است.

نجفی در ادامه بیان داشت: پس از انجام کار اطلاعاتی شبانه‌روز در راستای شناسایی فروشندگان مواد مخدر و تحت نظر قرار دادن آنها و سپس با هماهنگی دستگاه محترم قضایی، عوامل انتظامی شهرستان طی چندین مرحله عملیات رعد آسا و در مدت ۱۰ شبانه روز موفق به دستگیری سوداگران مرگ در سطح محله‌ها و سایر مکان‌ها شده‌اند.

نجفی اظهار داشت: از متهمان مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر شامل ۳ کیلو و ۸۲۵ گرم تریاک، مقدار هشت گرم هروئین، هفت گرم ماده مخدر شیشه، یک عدد شربت متادون، یک آمپول تمچیزک، ۱۲ عدد پایپ (مخصوص استعمال ماده مخدر شیشه) و سه دستگاه ترازوی مخصوص توزین مواد مخدر کشف شده است.

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: به فضل و عنایت خداوند متعال و همت کارکنان انتظامی شهرستان خرم‌آباد طرح مبارزه قاطع با سوداگران مرگ به صورت مستمر ادامه دارد و با اشرافیت اطلاعاتی که در سطح شهرستان موجود است، خرم‌آباد را به محلی ناامن برای سوداگران مرگ تبدیل می‌کنیم.