تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

سردار احمدی مقدم به لرستان سفر می کند

  • کد خبر : 59190
  • 07 آبان 1393 - 2:00

    به گزارش”میرملاس”به نقل از تسنیم :عصر امروز سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی کشور برای سفری دو روزه به استان لرستان سفر می‌کند. سردار احمدی مقدم با هدف ارزیابی نیروی انتظامی لرستان به این استان سفر می‌کند و در این دو روز برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. در شش ماه […]

10751764_702898943126921_2010296328_n 

 

به گزارش”میرملاس”به نقل از تسنیم :عصر امروز سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی کشور برای سفری دو روزه به استان لرستان سفر می‌کند.

سردار احمدی مقدم با هدف ارزیابی نیروی انتظامی لرستان به این استان سفر می‌کند و در این دو روز برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

در شش ماه نخست امسال در استان لرستان شاهد کاهش ۳۴ درصدی منازل، ۴۰ درصدی سرقت از مغازه، کاهش هفت درصدی سرقت خودرو، کاهش ۳۲ درصدی سرقت موتور سیکلت، کاهش ۴۱ درصدی کیف قاپی و کاهش ۳۵ درصدی سایر سرقت ها و در مجموع کاهش ۳۴ درصدی همه سرقت ها بوده ایم.

کاهش ۵۰ درصدی آدم ربایی، کاهش ۳۳ درصدی جرائم به عنف، کاهش ۷۴ درصدی چاقو و قمه کشی نشان از عملکرد مناسب نیروی انتظامی استان در شش ماه  نخست امسال است به طوری که در بحث وقوع سرقت ها از رتبه نه کشوری به ۱۷ ارتقاء یافته است.

برابر آخرین ارزیابی‌های انجام شده فرماندهی انتظامی استان لرستان در شش ماهه نخست امسال رتبه نخست کشور را در زمینه کاهش سرقت به خود اختصاص داده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=59190

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. باید دستان سردار پاسدار دکتر محمد قنبری را بوسید..به این دلاور ارزشی و تمامی همکاران خادم در نیروی انتظامی تبریک وتهنیت عرض می نمایم.اجرکم عندالله…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.