- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سردار کشکولی : امنیت و آرامش و اقتدار امروز جامعه مدیون خون شهدااست

0 (27)

 

 

فرمانده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امنیت ، آرامش ، عزت و اقتدار امروز جامعه مدیون و مرهون خون شهدااست.

به گزارش میرملاس به نقل ایرنا ، سردار ‘مرتضی کشکولی’ روز پنج شنبه با حضور در منزل خانواده شهید ‘محمد گلشن’ در شهر پلدختر به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد و از درگاه خداوند متعال برای خانواده این شهید والامقام که به دیار باقی شتافته است، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.

وی با بیان این که خانواده های معظم شهدا باید به این سرمایه های ارزشمندی که تقدیم اسلام کرده اند افتخار کنند و بر خود ببالند.افزود: افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهداست و ما امروز هرچه داریم به برکت خون شهدا است.

وی تصریح کرد: شهدا با فدا کردن جان خود در راه آرمان های این انقلاب، توانستند آزادی، شرافت و امنیت امروز را برای ما به ارمغان بیاورند که این امر به هیچ چیزی جبران نخواهد شد.

وی دیدار با خانواده شهدا را ارج نهادن به مقام والای شهیدان دانست و گفت: خانواده شهدا بزرگترین افتخار را کسب کرده و شهادت والاترین توفیقی است که نصیب شهدا شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان این که دیدار و همراهی و هم نشینی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران باید به صورت یک ارزش در جامعه نهادینه شود.گفت: شهدا، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بر ما منت بسیار دارند و وظیفه ماست که در همه لحظات زندگی خود یاد و خاطره آنان را گرامی داشته شود.

سردار ‘کشکولی’ با اشاره به اینکه صبر خانواده شهداء سرلوحه زندگی ما باید قرار گیرد افزود: شهدا حق بسیار بزرگی بر گردن ملت دارند و وظیفه ما حفظ آرمان های شهدا و امام راحل و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری است.

وی خانواده شهدا را ولی نعمت دانست و گفت : تکریم و تعظیم شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار است و شجره انقلاب اسلامی از امام عزیز و با خون شهدا رنگین شده است .

در این دیدار که رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پلدختر نیز سردار ‘کشکولی’ را همراهی می کرد به خانواده شهید ‘محمد گلشن ‘ به رسم یادبود لوح تقدیر اهدا کرد.

شهید ‘محمد گلشن ‘ دردفاع مقدس در سال ۱۳۶۷با تیر مستقیم دشمن به درجه رفیع شهادت نایل آمد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر پلدختر به خاک سپرده شد.