تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

تندیس معلم فداکار پلدختری ساخته می شود

  • کد خبر : 59305
  • 08 آبان 1393 - 14:17

  رییس شورای اسلامی شهر پلدختر از موافقت اعضای شورای اسلامی در نصب تندیس ‘کاظم صفر زاده’ معلم فداکارپلدختری در یکی از معابر این شهر خبرداد. به گزارش میرملاس نیوز از ایرنا، ‘روزه نیازی’ شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر پلدختر اظهار داشت:پیشنهاد اعضای شورای شهر پلدختر مبنی بر نصب تندیس معلم فداکار در […]

 

685608

رییس شورای اسلامی شهر پلدختر از موافقت اعضای شورای اسلامی در نصب تندیس ‘کاظم صفر زاده’ معلم فداکارپلدختری در یکی از معابر این شهر خبرداد.

به گزارش میرملاس نیوز از ایرنا، ‘روزه نیازی’ شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر پلدختر اظهار داشت:پیشنهاد اعضای شورای شهر پلدختر مبنی بر نصب تندیس معلم فداکار در معابر این شهر مورد موافقت و در نهایت به تصویب رسید.

وی ضایعه از دست دادن معلم فداکار پلدختری را به جامعه معلمان ، مردم استان لرستان و خانواده داغدارش تسلیت گفت و افزود: مرحوم ‘صفر زاده’ معلم فداکار برای نجات جان دانش آموزان خود جان خود را فدا کرد و شورای شهر پلدختر به خاطر پاسداشت مقام این معلم فداکار و تجلیل از وی با نصب تندیس در یکی از معابر شهر موافقت کرد که به تصویب کلیه اعضای شورای شهر رسید.

وی گفت: ‘کاظم صفر زاده’ معلم فداکار پلدختری عمر گرانبهای خود را در سنگر تعلیم و تربیت صرف مبارزه با دیو جهل سپری نمود و چون شمع سوخت تا راه را بر رهروان طریقت علم و دانش روشنایی بخشد.

‘نیازی’ افزود: این معلم فداکار گوهر جان در کف اخلاص نهاد و برای نجات جان دانش آموزان خود فداکارانه جان خود را از دست داد تا همچنان مدال افتخار آن بر سینه اش نقش بسته و الگویی عملی از عالمی عامل را به دانش آموزان ارایه دهد و در عمل ثابت کند که در کلاس های درس نغمه عاشقانه شمع و گل و پروانه چون چشمه ای زلال، جاری است.

وی از نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار لرستان ، فرماندار پلدختر و دیگر مسوولان که در محل حادثه حضور داشتند و با خانواده ‘کاظم صفر زاده’ دیدار کردند تقدیر کرد.

عضو شورای اسلامی شهر پلدختر گفت: حادثه تلخی که برای معلم فداکار پلدختری پیش آمد ناراحت کننده و زجر آور بود که انتشار خبر مرگ وی ، موجی از تاثر و تالم را در شهرستان پلدختر ایجاد کرد.

‘ماندانا آکسونیان’ افزود: با توجه به ایثار و از خود گذشتگی این معلم فداکار که عملش کمتر از شهدا نیست پیشنهاد می شود یکی از خیابان های شهر پلدختر به نام این معلم فداکار نامگذاری شود.

وی گفت: چنانچه بلوار خیابان اصلی شهر پلدختر از چهره خوشایند و فضای سبز خوبی برخوردار باشد ذهنیت و خاطره خوبی را در اذهان مسافران و رهگذران از این شهر بر جای خواهد گذاشت.

وی افزود: پارک بانوان شهر پلدختر هنوز مشخص نشده که کدام پارک و یا منطقه برای بانوان اختصاص یافته است.

شهردار پلدختر نصب تندیس ‘کاظم ضفر زاده ‘ معلم پلدختری را باعث افتخار شورای شهر و شهرداری این شهر دانست و گفت: شهرداری از تصویب نصب تندیس این معلم فداکار در شهر خوشحال است و در این راستا نهایت همکاری را خواهد نمود .

‘جهانگیر اکبری’ افزود: سفری که به همراه کارشناسان به استان خوزستان داشتیم درختان کندکاربوس مختص بلوار و معابر و ارغوان مخصوص پارک ها را سفارش داده ایم تا در سطح شهر کاشته و فضای شهر تغییر کند.

وی در خصوص پارک بانوان گفت: برای پارک بانوان در حال رایزنی و اظهار نظر هستیم که کدام یک از پارک های سطح شهر از جمله پارک مقابل دانشکده پرستاری و یا پارک جانبازان را به نام بانوان نامگذاری کنیم.

شهردار پلدختر از پیگیری و تلاش و همکاری فرماندار شهرستان پلدختر به خاطر رشد ۶۰۰ درصدی اعتبارات شهرداری تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=59305

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. درود و سلام وصلوات می فرستم به روح مطهر و گرانقدر این معلم و از درگاه خداوند متعال برای این عزیز

    سفر کرده غفران الهی و برای بازماندگان صبر وتحمل قبول این مصیبت عظما مسئلت دارم و برای مسئول

    استان توفیق خدمت و حل معضلات وکاستی ها

  2. این آقای شهردار با جانبازان دوران دفاع مقدس چه دشمنی دارد که اظهارداشته پارک جانبازان به پارک بانوان تغییریابد؟
    علت اینست که او رزم و جبهه و ترکش و قطع عضو و…. را حس نکرده است.

  3. برای شادی روح همه معلمانی که دیروز بودند وامروزنیستند صلوات

  4. روحش شاد و یادش در تاریخ جاودانه باد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.