تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان: تعرفه پزشکان چندبرابر شده؛ حق گرفتن زیرمیزی ندارند/یک ریال زیرمیزی بگیرند، برخورد می‌کنیم

  • کد خبر : 59332
  • 09 آبان 1393 - 12:29

      مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان گفت: تعرفه پزشکان چندبرابر شده، بنابراین حق گرفتن زیرمیزی ندارند. به گزارش میرملاس به نقل از فارس، امین بهاروند در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد به طرح نظام سلامت اشاره کرد و گفت: امروز این طرح در سطح کشور موفق بوده و در این رابطه تعامل خوبی بین […]

81327709-5977002
 
 
 
مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان گفت: تعرفه پزشکان چندبرابر شده، بنابراین حق گرفتن زیرمیزی ندارند.

به گزارش میرملاس به نقل از فارس، امین بهاروند در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد به طرح نظام سلامت اشاره کرد و گفت: امروز این طرح در سطح کشور موفق بوده و در این رابطه تعامل خوبی بین دانشگاه علوم پزشکی، سازمان‌های بیمه‌گر و نظام پزشکی استان لرستان وجود دارد که این می‌تواند بر اجرای طرح تحول نظام سلامت در این استان تأثیرگذار باشد.

وی افزود: با اجرای طرح نظام سلامت، ۱۷۰۰ خدمت به مردم تعریف شده که علاوه بر این ۳۰۰ خدمت جدید در کتاب ارزش‌گذاری نسبی خدمات سلامت تعریف شده است که هر کدام از اینها دارای کد خاصی هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعرفه‌های پزشکان دولتی ۲.۵ تا ۳ برابر افزایش یافته، از این پس دیگر شاهد هیچگونه زیرمیزی از سوی پزشکان نخواهیم بود و هر پزشکی که از زیرمیزی استفاده کند با آن برخورد می‌شود و پروانه طبابت آن باطل و نمی‌تواند در آینده هیچگونه فعالیتی داشته باشد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند در بحث فعالیت‌های درمانی، مراکز درمانی استان را کمک کنند؛ از این رو ما در مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان لرستان اعلام کرده‌ایم که هر پزشک طی شیفت کاری خود می‌تواند ۶۰ بیمار را ویزیت کند که این امر موجب نگرانی برخی از مردم شده و آنها انتظار دارند که هر پزشک بیش از ۱۰۰ نفر را ویزیت کند؛ در حالی که ما این امکانات را نداریم که تمام بیماران را ویزیت کنیم.

بهاروند متذکر شد: استان لرستان بیشترین مصرف دارو را دارد که این امر باید فرهنگ‌سازی شود و اگر پزشکی برای بیمار دارو کم می‌نویسد، دال بر این نیست که به علت کمبود داروست، بلکه با همان داروهایی که تجویز می‌شود می‌تواند سلامت و بهبودی خود را به دست آورد.

وی از اجرای موفق طرح نظام سلامت در استان لرستان خبر داد و یادآور شد: این طرح یک طرح موفق بوده و تاکنون هیچگونه مشکلی در رابطه با اجرای این طرح در استان لرستان وجود نداشته است.

این مسئول در پایان عنوان داشت: ما اجازه نمی‌دهیم که پزشکان حتی یک ریال زیرمیزی از مردم بگیرند، چراکه از این به بعد تعرفه پزشکان چند برابر شده و حق گرفتن هیچ مبلغی تحت عنوان زیرمیزی از مردم را ندارند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=59332

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. ک ریال زیرمیزی بگیرند، برخورد می‌کنیم.
    شیرمادر راسه مین ؟ تون خدا دروو نیه؟ الهی شکرت.
    من خودم چندسال پیش به دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کردم که فان جراح این مبلغ رو از بیمار ما خواسته و…و… درجواب گفتند: خودمون می دونیم اما چون جراح کم داریم مجبوریم نادیده بگیریم..
    حالا نمی دونم دم خروس زیر میزی یعنی رومیزی در روز روشن رو قبول کنیم یا فشنگ مشقی چشم غره ی جنابعالی رو ؟!

  2. البته انچه بجایی نرسد فریاد است.مگه قبلاً پزشکان کم می گرفتند اینا عادت کردن به مال خوری بیماران

  3. به نظرم پزشکان زیرمیزی رو از بیمار میگیرن چه تعرفه رو چند برابر کنین چه نکنین این وسط فقط بیمار بدبخته.

  4. باسلم. برخورد؟ کدوم برخورد وقتی ک یارو پیرمرد گریه میکرد زیرمیزی پسرشو واسه عمل نداره ولی کو گذشت ؟

    بیاید ریشه ای ب مسئله نگاه کنید ک فاجعه است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.