تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

حجت الاسلام حنان : حوزه رسانه لرستان نیازمند آسیب شناسی است

  • کد خبر : 59359
  • 09 آبان 1393 - 23:48

  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: حوزه رسانه ای لرستان نیازمند آسیب شناسی است. به گزارش میرملاس به نقل مهر ؛  حجت الاسلام حمیدرضا حنان پیش از ظهر جمعه در جلسه مجمع عمومی خانه مطبوعات استان لرستان با بیان اینکه امیدواریم با راه اندازی این خانه زمینه ایجاد فضای صمیمت و […]

IMG_4073

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: حوزه رسانه ای لرستان نیازمند آسیب شناسی است.

به گزارش میرملاس به نقل مهر ؛  حجت الاسلام حمیدرضا حنان پیش از ظهر جمعه در جلسه مجمع عمومی خانه مطبوعات استان لرستان با بیان اینکه امیدواریم با راه اندازی این خانه زمینه ایجاد فضای صمیمت و همدلی در بین جامعه رسانه ای استان فراهم شود اظهار داشت: ایجاد این فضا و همچنین فعالیت رسانه ها در تحکیم پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاثیر فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه امروز در دوره علم، آگاهی و شناخت به سر می بریم عنوان کرد: نقش مطبوعات و رسانه ها در این دوره بدون مبالغه بی بدیل است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با بیان اینکه در این دوره دنیا مانند دریا بوده و رسانه ها موج این دریا محسوب می شوند گفت: به طور حتم اگر خبر و اطلاع رسانی در جامعه نباشد بی تحرک باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام حنان با بیان اینکه خبر در حرکت و یا عدم حرکت یک جامعه تاثیر گذار است تصریح کرد: امروز مهم ترین موضوع برای جوامع بشری موضوع خبر و اطلاع رسانی است.

وی با تاکید بر اینکه در این راستا رسانه ها همواره باید تلاش کنند که محرک خوبی برای جامعه باشند گفت: تعیین مسیر حرکت یک جامعه در دست حوزه خبر و اطلاع رسانی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به نقش رسانه ها در صعود و سقوط یک جامعه ادامه داد: در این راستا رسانه ها می توانند با تبیین واقعیت ها زمینه صعود یک جامعه و با ارائه اخبار کذب و نادرست زمینه سقوط یک جامعه را فراهم آورند.

حجت الاسلام حنان با تاکید بر اینکه شغل خبرنگاری شغلی مقدس است گفت: در این راستا باید آسیب شناسی لازم در حوزه رسانه ای استان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در گذشته خانه مطبوعات لرستان تعطیل بوده است تصریح کرد: این در حالیست که ظرفیتها و پتانسیلهای فراوانی استان لرستان در این حوزه دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به استقبال صورت گرفته رسانه های استان از انتخابات خانه مطبوعات استان تصریح کرد: به طور حتم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در زمینه حمایت از رسانه های استان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=59359

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. رسانه یعنی ابزاری که واقعیات رابا حفط مصلحت جامعه به آنها میرساند
    رسانه یعنی فریادی که امر بمعروف ونهی از منکر میکند هم مردم وهم دولتیان را…..بنابر این ضرورتی آشکار است و این آسیب شناسی
    نیاز دارد

  2. حاج حنان شما که کاملا شناخته شده واصلاح طلب واقعی هستی مواظب باش از معاونین خودتان تا مسوولین شهرستان را بافکر اصلاح طلبی انتخاب کن باز متذکر میشم اصلاح طلب نه نان به نرخ روز خور ودیکتاتور بلکه فکر نو وجدید

    • موافقم .حاجی خیلی زیرک باش گول نخوری واسه انتصابات تحقیق کن حاجی خیلی خیلی بازهم میگم بیشتر بیشتر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.