- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

حجت الاسلام حنان : حوزه رسانه لرستان نیازمند آسیب شناسی است

IMG_4073

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: حوزه رسانه ای لرستان نیازمند آسیب شناسی است.

به گزارش میرملاس به نقل مهر ؛  حجت الاسلام حمیدرضا حنان پیش از ظهر جمعه در جلسه مجمع عمومی خانه مطبوعات استان لرستان با بیان اینکه امیدواریم با راه اندازی این خانه زمینه ایجاد فضای صمیمت و همدلی در بین جامعه رسانه ای استان فراهم شود اظهار داشت: ایجاد این فضا و همچنین فعالیت رسانه ها در تحکیم پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاثیر فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه امروز در دوره علم، آگاهی و شناخت به سر می بریم عنوان کرد: نقش مطبوعات و رسانه ها در این دوره بدون مبالغه بی بدیل است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با بیان اینکه در این دوره دنیا مانند دریا بوده و رسانه ها موج این دریا محسوب می شوند گفت: به طور حتم اگر خبر و اطلاع رسانی در جامعه نباشد بی تحرک باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام حنان با بیان اینکه خبر در حرکت و یا عدم حرکت یک جامعه تاثیر گذار است تصریح کرد: امروز مهم ترین موضوع برای جوامع بشری موضوع خبر و اطلاع رسانی است.

وی با تاکید بر اینکه در این راستا رسانه ها همواره باید تلاش کنند که محرک خوبی برای جامعه باشند گفت: تعیین مسیر حرکت یک جامعه در دست حوزه خبر و اطلاع رسانی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به نقش رسانه ها در صعود و سقوط یک جامعه ادامه داد: در این راستا رسانه ها می توانند با تبیین واقعیت ها زمینه صعود یک جامعه و با ارائه اخبار کذب و نادرست زمینه سقوط یک جامعه را فراهم آورند.

حجت الاسلام حنان با تاکید بر اینکه شغل خبرنگاری شغلی مقدس است گفت: در این راستا باید آسیب شناسی لازم در حوزه رسانه ای استان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در گذشته خانه مطبوعات لرستان تعطیل بوده است تصریح کرد: این در حالیست که ظرفیتها و پتانسیلهای فراوانی استان لرستان در این حوزه دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به استقبال صورت گرفته رسانه های استان از انتخابات خانه مطبوعات استان تصریح کرد: به طور حتم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در زمینه حمایت از رسانه های استان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.