- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

حجت اله مومنی مدیر آموزش و پرورش کوهدشت شد

DSC_01111

 

 

طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان “حجت اله مومنی ” به سمت سرپرست آموزش و پرورش  شهرستان کوهدشت منصوب شد.

به گزارش خبرنگار میرملاس ، حجت اله مومنی اهل شهرستان الشتر و از نیروهای فعال اصلاح طلب استان می باشد ؛ مومنی که تحصیل کرده رشته برنامه ریزی فرهنگی است در مدت ۲۱سال خدمت در آموزش و پرورش سوابقی چون دبیر و مدیر آموزشگاه ، مدیر کانون فرهنگی تربیتی و مسئول حراست آموزش و پرورش منطقه ویسیان را تجربه کرد ه است . آخرین مسئولیت مومنی قبل از تصدی سرپرستی آموزش و پرورش کوهدشت معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزشی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم آباد بوده است .

 گفتنی است پیش از این  از تاریخ   ۱۰ آبان ۱۳۹۱  تا  ۱۰ آبان ۱۳۹۳  بهمن نریمانی اهل شهرستان دلفان و از نیروهای اصولگرای استان سمت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت را برعهده داشت.

 مراسم تودیع و معارفه  امروز ساعت ۱۴ در محل آموزش و پرورش شهرستان با حضور محمدی فرماندار کوهدشت ؛ بهرامی مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش استان ؛ ساکی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان و قربانی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان برگزار گردید.

 

محمدی سرپرست  فرمانداری شهرستان کوهدشت  در مراسم معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت  گفت:در فرهنگ غربی که معیار و میزان مسائل مادی است از انتقال مسئولیت ها تعبیر به انتقال قدرت می شود اما در مکتب انسان ساز اسلام واگذاری مسئولیت  مد نظر است   

وی خاطر نشان کرد : در این دستگاه مهم و تاثیر گذار ریاست معنا ندارد بلکه تدبیر و عقلانیت با نگاه اخلاق مدار محور و اساس تمام برنامه ها و فعالیت هاست . محمدی اذعان داشت : مسئولیت ها فرصتی برای خدمت به مردم و انقلاب است و ارزش  این مسئولیت بر اساس خدمتی است که صادقانه و خالصانه برای مردم انجام می شود .

وی ضمن تقدیر از زحمات مدیر سابق  آموزش و پرورش شهرستان  کوهدشت اظهار امیدواری کردتا  مدیریت جدید با تعامل ،هم افزایی و همفکری جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان منشا خدمات خیر و ثمربخشی  برای دستگاه تعلیم و تربیت باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان هم در این جلسه خاطر نشان کرد :قطعاً تغییرات در نظام آموزش و پرورش با هدف رسیدن از وضع موجود به وضع مطلوب صورت می گیرد. فرید بهرامی تصریح کرد : جابجایی و تغییر و تحولات در نظام ما عادی است و مهم این است که همه کمک کنیم تا در مسیر تحقق اهداف بلند انقلاب و پیشبرد شاخص های متعالی نظام گام برداریم  . وی تاکید کرد : آموزش و پرورش لرستان از ابتدای کار دولت تدبیر و امید ،برنامه محوری ،پژوهش مداری ،خلاقیت و توجه به نخبگان و اهل خرد را در دستور کار خود قرار داده است و سرپرست جدید هم با دارا بودن این مشخصه ها می تواند مسیر رشد و بالندگی دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان را با آهنگ بیشتری طی نماید .وی از فرهنگیان شهرستان خواست با هم افزایی و همفکری آموزش و پرورش را برای دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین و اسناد بالادستی کمک کنند .

مدیر سابق  آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت ضمن تشریح فعالیت های دو ساله مدیریت خود  گفت : موفقیتها و توفیقاتی که در دوران تصدی بنده به وجود آمده حاصل زحمات و تلاش های مجموعه همکاران بوده است . بهمن نریمانی با ذکر آماری از عملکرد آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت در دو سال اخیر گفت : تمام همت و تلاش ما این بود که هر روز روند رو به رشدی را طی کنیم .

حجت اله  مومنی سرپرست جدید آموزش و پرورش کوهدشت هم در سخنانی  گفت :با امید به خداوند متعال و تعامل و همفکری  فرهنگیان شهرستان کوهدشت تلاش می کنیم تا  با اعتدال و عقلانیت در راستای نیل به اهداف نظام آموزشی حرکت کنیم

مومنی  در بخش دیگری از سخنان خود اخلاق محوری و پایبندی به  هنجارها و تکریم ارباب رجوع بویژه همکاران فرهیخته فرهنگی را  از اولویت های کاری خود عنوان کردند و افزود:بی شک برنامه محوری جهت تحقق بخشیدن و گام نهادن در مسیر اهداف ۵ گانه آموزش و پرورش ،نیازی محوری ، تردید ناپذیر و ضروری است .وی  تاکید کرد  : باید با برنامه ریزی و ارتقا سطح کیفیت آموزشی بستر لازم را جهت یادگیری مطلوب و پایدار در دانش آموزان فراهم نماییم.