تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

تارتار: گهر پدیده لیگ برتر می‌شود

  • کد خبر : 5945
  • 05 تیر 1391 - 12:27

سرمربی جدید تیم فوتبال گهر دورود لرستان گفت: قصد داریم با جذب چند بازیکن با تجربه و حفظ اسکلت تیم با قدرت در فصل آینده لیگ برتر حاضر شویم و پدیده رقابت‌ها باشیم. به گزارش میرملاس نیوز و به نقل ازایسنا؛ مهدی تارتار با بیان اینکه مشکلات تیم فوتبال گهر زیاد است، اما هدف، تشکیل […]

سرمربی جدید تیم فوتبال گهر دورود لرستان گفت: قصد داریم با جذب چند بازیکن با تجربه و حفظ اسکلت تیم با قدرت در فصل آینده لیگ برتر حاضر شویم و پدیده رقابت‌ها باشیم.
به گزارش میرملاس نیوز و به نقل ازایسنا؛ مهدی تارتار با بیان اینکه مشکلات تیم فوتبال گهر زیاد است، اما هدف، تشکیل تیمی شایسته برای استان لرستان است، اظهار کرد: سعی ما این است که در گهر به گونه‌ای کار کنیم که در پایان فصل آینده لیگ برتر جایگاه مناسبی را از آن خود کند و در واقع می‌خواهیم پدیده لیگ برتر باشیم.
وی درباره وضعیت تیم فوتبال گهر هم گفت: مطمئناً تیم از نفرات خوبی برخوردار بوده است که بدون پشتوانه مالی به لیگ برتر آمده و به همین دلیل نفراتی که برای تیم زحمت کشیدند، برای ما ارزشمند هستند. البته ما برای تقویت تیم نیازمند جذب چند بازیکن جدید هستیم. چون لیگ سیزدهم قرار است ۱۶ تیمی باشد و ما ناچاریم تیم خود را بهتر کنیم.
تارتار درخصوص بازیکنان فصل گذشته گهر، عنوان کرد: هنوز بررسی جامع و کاملی روی آن‌ها انجام نداده‌ام، اما فیلم بازی‌ها را خواهم دید و در تمرین‌های پیش رو همه را زیر نظر می‌گیرم تا بهترین‏ها را در تیم نگه داریم. تمرین‌هایمان را از امروز آغاز می‌‌کنیم.
تیم فوتبال گهر به‏علت آماده نبودن ورزشگاه تختی دورود ناچار است بازی‌های ابتدای فصل خود را در شهر دیگری برگزار کند. سرمربی جدید این تیم در این رابطه هم گفت: بازی کردن در شهر دیگر اصلاً خوب نیست. من از مسوولان استان می‌‌خواهم که هر چه سریع‌تر ورزشگاه تختی دورود را آماده کنند تا با انجام بازی‌هایمان در آن محل از حمایت و پشتیبانی هوادارانمان بهره‌مند شویم.
تارتار که پیش از این هدایت تیم‌های راه‌آهن و داماش را در لیگ برتر بر عهده داشت با کار در تیم‌های کم بضاعت آشنا است. وی درباره ویژگی‌های کار کردن در گهر، بیان داشت: شرایط در گهر سخت‌تر است؛ چون تجربه کم بازیکنان این تیم در بازی در لیگ برتر می‌تواند مشکل ساز شود. البته به جز شش یا هفت تیم بودجه‏دار و متمول، سایر تیم‌ها با مشکل مالی روبرو هستند. به هر حال ما سعی می‌‌کنیم با جذب چند بازیکن با تجربه لیگ برتری شرایط خوب را برای این تیم مهیا کنیم.
وی در پایان با بیان این که فهرست بازیکنان مورد نظرش را به باشگاه ارائه داده است، تاکید کرد: هدف ما در فصل آینده در وهله اول این است که در لیگ برتر باقی بمانیم، اما نیم نگاهی هم به میانه‌های جدول داریم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=5945

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقای تارتار یکی از مربیان خوب و آینده دار کشورمون هستن ولی ای کاش آقای مهابادی را نگه میداشتن . به امید موفقیت گهر در لیگ دوازدهم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.