تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

آغاز واگذاری اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات در لرستان + مزایا

  • کد خبر : 59462
  • 11 آبان 1393 - 10:39

    هم‌زمان با فصل پاییز، طرح فروش ویژه اینترنت پرسرعت آشنای اول با مزایای استثنایی در لرستان آغاز شد‌. به گزارش میرملاس ؛ عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات لرستان با اعلام این خبر گفت‌: دانلود شبانه رایگان برای سرویس‌های معرفی شده در جدول تعرفه‌ها و اهدای مودم بی‌سیم رایگان بخشی از مزایای شرکت در […]

paeez
 
 
هم‌زمان با فصل پاییز، طرح فروش ویژه اینترنت پرسرعت آشنای اول با مزایای استثنایی در لرستان آغاز شد‌.
به گزارش میرملاس ؛ عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات لرستان با اعلام این خبر گفت‌: دانلود شبانه رایگان برای سرویس‌های معرفی شده در جدول تعرفه‌ها و اهدای مودم بی‌سیم رایگان بخشی از مزایای شرکت در این جشنواره می‌باشد.
نبی‌الله شمسی‌فر افزود‌: شرکت کنندگان در این جشنواره با انتخاب سرویس‌های مشخص شده در جدول تعرفه‌ها، می‌توانند از دانلود شبانه رایگان از ساعت یک تا ۷ بامداد بهره‌مند شده و در قرعه‌کشی هفتگی یک سکه طلا شرکت نمایند.
وی افزود‌: مشترکین می‌توانند یکی از دو روش پیش‌پرداخت و یا پس‌پرداخت را برای سرویس مورد نظر خود انتخاب نموده و همچنین در صورت تمایل، کل مبلغ قرارداد خود را یک‌جا پرداخت نمایند.
قابل ذکر است، قرعه‌کشی هر هفته یک سکه طلا‌، مودم بی‌سیم رایگان، در صورت درخواست مشترک به جای مودم رایگان ۲ گیگابایت حجم ماهانه رایگان‌، دانلود شبانه رایگان از ساعت یک تا ۷ بامداد از مزایای جشنواره پاییزی است.
 
 
paeeze3
 
 
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=59462

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.