تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

علیرضا افتخاری : مرکز موسیقی صدا و سیما در دوره پیریایی جدی تر و فعال تر بود

  • کد خبر : 5950
  • 05 تیر 1391 - 17:29

به گزارش میرملاس نیوز ؛ علیرضا افتخاری در گفتگو با هفته نامه جریان گفت: مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما در دوره مدیریت آقای پیریایی بیشتر به کارهای جدی می پرداخت و به هنرمندان بهای بیشتری داده می شد. در این گفتگوی صمیمی این خواننده مشهور کشورمان از ارتباط ضرورت مطالعه درباره آثاری که […]

به گزارش میرملاس نیوز ؛ علیرضا افتخاری در گفتگو با هفته نامه جریان گفت: مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما در دوره مدیریت آقای پیریایی بیشتر به کارهای جدی می پرداخت و به هنرمندان بهای بیشتری داده می شد.

در این گفتگوی صمیمی این خواننده مشهور کشورمان از ارتباط ضرورت مطالعه درباره آثاری که قرار است اجرا شود برای آنها موسیقی ساخته شود گفت و ارتباط ماورایی با عالم شعر را یک موضوع قطعی در دنیای موسیقی دانست.

در بخشی از این مصاحبه که بخش مفصل آن در هفته نامه جریان منشر شده، افتخاری بر اهمیت تبیین زندگی و شخصیت مفاخر شعر و ادب فارسی در دنیا صحه گذاشت و گفت: یک مرکز جهانی برای معرفی شعرای بزرگ فارسی زبان نیاز داریم.

علیرضا افتخاری همچنین از دستمایه قرار گرفتن موسیقی در حلقه بازاری ها انتقاد کرد و گفت: متاسفانه بازار پول و سرمایه باعث شده اثر موسیقی سنتی رفته رفته از ویترین دسترسی مردم دور شود.

وی همچنین از علاقه خود به آثار باباطاهر، مولوی و حافظ سخن های بسیاری در این مصاحبه گفت و افزود: هر خطه از ایران دارای مفاخر ارزشمند شعر فارسی است که لازم است در نواحی مختلف آثار فاخر برای این ادیبان شهیر ارائه کرد و بزرگداشت مفصل برگزار کرد.

هفته نامه جریان که چندی پیش بخش اول مصاحبه افتخاری را منتشر کرده است در شماره آتی بخش پایانی را به انتشار میرساند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=5950

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. بنویسید بازهم ازکوهدشتیها بنویسید وقول دهیم که همدیگر را دوست بداریم

  2. آقای آزادبخت از الیگودرز خدمت شما دوستان کوهدشتی سلام عرض می کنم از توفیقات همه لرستانیها خوشحالم برای آقای پیریایی هم آرزوی موفقیت بیشتر دارم

  3. پیریایی استاندار قم شد

  4. افتخاری
    افتخار شبکه دو صدا و سیما است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.