کد خبر : 59506
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,408 بازدید

تصاویری از شهدا و رزمندگان دلاور کوهدشت ( بخش هفدهم )

امام خمینی (ره) : ما از خدا هستيم همه ، همه ی عالم از خداست، جلوه ی خداست؛ و همه عالم به سوی او بر خواهد گشت. پس چه  بهتر كه برگشتش اختياری باشد و انتخابی، و انسان انتخاب كند شهادت را در راه خدا ، و انسان اختيار كند  موت را برای خدا، و […]

امام خمینی (ره) : ما از خدا هستيم همه ، همه ی عالم از خداست، جلوه ی خداست؛ و همه عالم به سوی او بر خواهد گشت. پس چه  بهتر كه برگشتش اختياری باشد و انتخابی، و انسان انتخاب كند شهادت را در راه خدا ، و انسان اختيار كند  موت را برای خدا، و شهادت را برای اسلام .

 

مظفر کونانی 1

سمت راست شهید والامقام مظفر کونانی

 

مسعود گراوند 2

شهید والامقام مسعود گراوند

 

سبزعلی نجات پور 3

شهید والامقام سبزعلی نجات پور

 

علیمردان محمدی 4

نشسته سمت راست شهید والامقام علیمردان محمدی

 

نورخدا صادقی 5

شهید والامقام نورخدا صادقی

 

6

سمت چپ رزمنده دلاور حاج شاهپور سوری در حال انتقال اسراء

 

7

نفر دوم سمت راست شهید والامقام حسن رضا یوسف زاده

 

اسفندیار وفایی 8

شهید والامقام اسفندیار وفایی

 

صید مراد مهکی

شهید والامقام صید مراد مهکی

 

3

از چپ شهیدان والامقام مرتضی حسن پور و محمود رضایی

 

 

9

شهید والامقام سید عزت اله هاشمی و حاج صادق آهنگران

 

10

شهید والامقام رستم نظریان

 

11

شهید والامقام حسینقلی آزادبخت و حاج مومن عبدی پور

 

12

ایستاده نفر وسط فرمانده دلاور زنده یاد اسماعیل امرایی

 

15

نشسته روی تانک شهید والامقام حاتم آزادبخت

 

حسین ولی نیا 14

شهید والامقام حسین ولی نیا16

نفر وسط شهید والامقام سعادت قبادی

 

 

17

حاج کرمرضا پیریایی، شهیدی از خوزستان و جانباز چراغعلی احمدی / سال 1362 پاسگاه زید

 

 

 

 Untitled

 

جوانان مظلوم ، عاشورایی و پیرو راه و روش سرور و سالار شهیدشان امام حسین (ع)

 

 

 

درج شده توسط : بهزاد باقری / دبیر سرویس شهدا و منتظران " میرملاس نیوز "bagheri1348@yahoo.com

دیدگاه ها

شیخی در گفته :

دمت گرم سعید جان مثل همیشه عالی

[پاسخ]

عزیزی در گفته :

بالنگ عزیز دست مریزاد بخدا قوتت بده انشاالله موفق وموید باشید

[پاسخ]

محمود حاتمی در گفته :

با سلام وقبولی عزاداری هایتان دراین ایام ، تصاویر شقایق های خونین دوستان نیکو صفت مان ما رابه روزهای می برد که سراسر زیبایی بود با یادشان دلمان مصفا می شود .

[پاسخ]

محمد حسن احمدپورl در گفته :

جناب بالنگ سپاس وواز زحمات جنابعالی به نوبه خودم متشکرم انشاالله همیشه سلامت وبرقزار باشید

[پاسخ]

سعید بالنگ / دبیر سرویس شهدا ( دلاوران لرستان ) "میرملاس نیوز پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۲ آبان , ۱۳۹۳ ۰۰:۲۹:

ممنونم سردار
منتظر خاطرات ارزشمندتان از یاران سفرکرده تان هستیم

[پاسخ]

محمدی نژاد در گفته :

درود بر این مردان بی ادعا درود بر شهیدان همیشه جاوید وسرداران گمنام این دیار که به فرموده مقام معظم رهبری رزم مردم لر قبل از آنکه شنیدنی باشد دیدنی است

[پاسخ]

همتی در گفته :

روحشان شاد . خداوند ما را در دنیا و آخرت شرمنده ی شهدا نکند .

[پاسخ]

عزت اله امیری امرایی در گفته :

فرازی از وصیت نامه شهید شوشتری:
دیروز از هر چه بود گذشتیم و امروز از هر چه بودیم!!!

آنجا پشت خاکریز بودیم و اینجا در پناه میز!!!

دیروز دنبال گمنامی بودیم و امروز مواظبیم ناممان گم نشود!!!

جبهه بوی ایمان می‌داد و اینجا ایمانمان بو میدهد!!!

الهی:

نصیرمان باش تا بصیر گردیم!!!

بصیرمان کن تا از مسیر برنگردیم!!!

و آزادمان کن تا اسیر نگردیم.!!!

شهید شوشتری
با تشکر از اقای بالنگ مدیر بخش سرویس شهدا سایت میر ملاس
اقای بالنگ عزیز زنده نگهداشتن یاد وخاطره شهدای عزیز جنگ تحمیلی باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل امروز جامعه می باشد. بخصوص در ایام محرم که تعدای از لاله های خونین پیکر و بی نام شان مادی و پر از نام ونشان معنوی در کوچه پس کوچه های شهر مان مهمان یادگاران دفاع مقدس می باشند
بدین وسیله از کلیه سروران عزیز همسنگران شهدا یادگاران دوران دفاع مقدس خانوده های شهدا جانبازان عزیز و ازادگان سر افراز در خواست می شود که با فرستادن عکس خاطره و فیلم از شهدا به اقای بالنگ عزیز کمک کنند تا این قسمت سایت بهتر از گذشته محل بازدید دوستداران فرهنگ ایثار وشهادت باشدچرا که به قول رهبر فرزانه حضرت ایت الله خامنه ای :زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.
امیدوارم اقای بالنگ با کمک عزیزان بتواند گنجینه عظیم از یاد بود های شهدا گرد اوری کند که بعدا ان را به صورت تکمیل شده در اختیار علاقمندان به صورت نرم افزار قرار دهد
مطمئن باشید که کمک خداوند پشتیبان شما در انجام این کار خیر وخدا پسندانه است

[پاسخ]

سعید بالنگ / دبیر سرویس شهدا ( دلاوران لرستان ) "میرملاس نیوز پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۲ آبان , ۱۳۹۳ ۰۰:۲۶:

آقای امیری بسیار سپاسگذارم از لطف حضرتعالی
قدمی کوچک که چندسالی است به لطف خدا با همکاری تعدادی از دوستان ک اکثرا نسل بعد جبهه و جنگ هستند در شهرستان شروع شده و الحمدلله سایت های کوهدشت اکثرا در این زمینه فعالیتی دارند که این وسط از جانبازان خانواده شهدا آزادگان سرافراز و سایر دوستانی که با اعتماد به حقیر و سایر دوستان آرشیو های ارزشمندشان را به صورت امانت در اختیارمان میگذارند تشکر میکنیم
کار تا امروز الحمدلله نسبتا خوب بوده اما انتظارمان خیلی بیشتر هست که ان شاالله با همکاری بهتر و بیشتر دوستان جمع آثار مبارک شهدا و دفاع مقدس سرعت بیشتری بگیرد

[پاسخ]

اکبر امرایی در گفته :

با سلام و عرض ادب و احترام

جناب مهندس دست گلتان هرگز مریزاد همواره ایام شاد و سربلند باشید !

[پاسخ]

خواهرزاده شهید حسن رضا یوسفزاده در گفته :

در سینه‌ام دوباره غمی جان گرفته است
امشب دلم به یاد شهیدان گرفته است
تا لحظه‌ای پیش دلم گور سرد بود
اینک به یمن یاد شما جان گرفته است
باسلام و احترام
در ماه محرم و شب تاسوعای حسینی ضمن فرو آوردن سر تعظیم و نثار درود و صلوات بر روح تمام شهدای عزیز و کم ادعای شهرمان کوهدشت، از خدای منان برای تمام خانواده های گرامی آنان و همشهریان عزیزم آرزوی بهروزی، تندرستی و عاقبت به خیری می کنم.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

شادی روح طیبه شهدا صلوات.

[پاسخ]

امین جمشیدی در گفته :

عالی

[پاسخ]

باسلام بر آقا سعید فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی بر شما تسلیت باد.
خداقوت بر شما.

[پاسخ]

امیرحسین محمودوند در گفته :

شهدای کربلای ایران ابرمردانی تکرارناپذیرورادمردانی بی ادعابودن که پیام آیه شریفه((الیس الله بکاف عبده))برتاروپودشان نقش بسته بود.رمزپیروزی انقلاب اسلامی وجنگ هشت ساله ماخداباوری وخدامحوری بود.چه زیباست وچه ٱموزنده وقتی انسان تمام وجودش٬هدفش وزندگانی اش خدایی شود.ای کاش شهدازنده بودندوباآن منش وایمانشان حلال مشکلات میشدند.متأسفم برای تمام سیاسیونی که به کرات شهداراهزینه میکنند.شماهیچ سنخیتی باشهداندارید.

[پاسخ]

گم نام در گفته :

***شادی روح شهدای گردان محبین صلوات***

[پاسخ]

محمود مهکی در گفته :

گریه ام برای دوری از صف شماست ای شهیدان جاوید

[پاسخ]

H...Darvishi در گفته :

گویند که می نمیشود از راه گوش خورد…
من یاحسین میشنوم و مست میشوم…

[پاسخ]

علی موحدی در گفته :

یاد دلیرمردان عاشورایی ایران زمین را گرامی می داریم ایام سوگواری سیدالشهدا برهمه شیفتگان اهل بیت علیهم السلام تسلبیت باد.

[پاسخ]

حمیدآزادبخت در گفته :

قافله شهدا

دردفترخاطرات مابنویسید ماهرچه که داریم ازشهیدان داریم

[پاسخ]

حيدري طرهاني در گفته :

فقط ميتوانيم بگوييم شهدا شرمنده ايم تا مي توانيد از اين تصاوير چاب نماييد دمتان گرم طول عمر صدقه راهتان باد موفق باشيد

[پاسخ]

aliomid345@.yaho.com در گفته :

برادر گرامی و سرافراز بالنگ
دست شمادرد نکند. خدا قوت

[پاسخ]

احسان امید در گفته :

سلام
بسیار عالی بود خدا قوت برادر گرامی

[پاسخ]

سعید بالنگ / دبیر سرویس شهدا ( دلاوران لرستان ) "میرملاس نیوز saeid.balang68@gmail.com پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۵ آبان , ۱۳۹۳ ۰۸:۴۸:

ممنون آقای امید

[پاسخ]

ازادبخت در گفته :

باسلام
من برادر زاده یکی از شهدایی هستم که درعکسای بالا دیدین. خواستم از تمامی کسانی در جمع آوری ای عکاس زحمت کشیدن و با این کارشون یاد اونآرو زنده میکن تشکر کنم. واقعا کارتون خیلی ارزش داره امیدوارم باز شاهد اینجور فرهنگ سازیا باشیم.

[پاسخ]

حمیدازادبخت1 در گفته :

برادر عزیزم آقای بالنگ اجرت با شهدا .اگه چکیده هایی از وصیت نامه شهدا رو در سرفصل کارهاتون داشته باشید هم به مذاق مخاطبین میاد هم کار خودتون مزین به گفته های شهدا میشه

[پاسخ]

نوری در گفته :

سلام خدا بر سرور و سید شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و شهدای دفاع مقدس
و سلام بر شهدایی که نامشان ذکر شد

یا علی

[پاسخ]

هادی قبادی در گفته :

خوشا آنان که جانان می شناسند
طریق عشق وایمان می شناسند
بسی گفتیم وگفتند از شهیدان
شهیدان را شهیدان می شناسند

[پاسخ]

مومن عبدی پور در گفته :

ضمن تقدیر و تشکر از برادر سعید بالنگ ، آقای محمود مهکی از قم حرف دل همه مارا زد ، خداوند به ایشان عجر خیر عنایت فرماید .

[پاسخ]