تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

جسد معلم فداکار لرستانی پیدا شد

  • کد خبر : 59547
  • 12 آبان 1393 - 23:10

  میرملاس نیوز/سیروس سیاسی: مدیرکل ستاد حوادث غیرمترقبه لرستان گفت: بعد از گذشت ۱۵ روز از حادثه سیلاب خرم‌آباد جسد معلم فداکار لرستانی دقایقی پیش پیدا شد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، رضا آریایی عصر امروز گفت: شب دوشنبه ۲۸ مهر ماه امسال سیلاب خرم‌آباد باعث شد که سه دانش‌آموز و یک […]

IMG_0031

 

میرملاس نیوز/سیروس سیاسی:

مدیرکل ستاد حوادث غیرمترقبه لرستان گفت: بعد از گذشت ۱۵ روز از حادثه سیلاب خرم‌آباد جسد معلم فداکار لرستانی دقایقی پیش پیدا شد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، رضا آریایی عصر امروز گفت: شب دوشنبه ۲۸ مهر ماه امسال سیلاب خرم‌آباد باعث شد که سه دانش‌آموز و یک معلم بر اثر سیل غرق شوند که جسد سه دانش‌آموز بعد از یک روز از این حادثه پیدا شده و از آن زمان تا امروز تلاش برای پیدا کردن جسد این معلم فداکار ادامه داشت.

وی افزود: جسد این معلم نزدیک روستای حاتم‌وند ویسیان خرم‌آباد توسط دهیار روستای حیات‌الغیب به نام نورالدین پیرحیاتی پیدا و تحویل خانواده آن داده شد. مدیرکل ستاد بحران استان لرستان یادآور شد: جسد این معلم لرستانی بین ۱۰ تا ۱۲ متر از رودخانه فاصله داشته و زیر رسوبات پیدا شد.

آریایی از تلاش همه مسئولان، مردم استان لرستان به ویژه مردم روستاهای اطراف این حادثه به خاطر تلاش‌های شبانه‌روزی آنها تقدیر و تشکر کرد.

بر اساس این گزارش، ۲۸ مهر ماه امسال یک معلم عشایری لرستانی در حال انتقال یکی از دانش‌‌آموزان مجتمع شبانه‌روزی عشایری بخش ویسیان خرم‌آباد به مراکز درمانی این شهرستان بوده که در حین طی مسیر به خرم‌آباد دچار سیلابی شدن محور اصلی خرم‌آباد و پلدختر می‌شود و متاسفانه در این حادثه سه دانش‌آموز و این معلم دلسوز فداکار جان خود را از دست داده‌اند.

در تاسوی حسینی مردم روستاهای کنار رودخانه «کشکان» لرستان توانستند جسد این معلم فداکار را پیدا کنند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=59547

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 31در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۱
  1. چه مظلومانه رفت خدایش رحمت کند حالا اگه یه معلم از تبار آذربایجان یا جای دیگر بودتوی کل کشور مثل توپ صدا میکرد ولی ………

  2. به خانواده این معلم دلسوز تسلیت گفته وبرایشان صبری جمیل ازخداوند خواستارم.خداوند باسرورشهیدان ودیگر شهدامحشورش نماید،خوش به سعادتش که درراه هدفش که خدمت به دانش آموزانش بود عاشقانه رفت وبانیکنامی وسرافرازی بارسفربست.خدایش بیامرزد.

  3. خدا را شکر با پیدا شدن جسد مرحوم کاظم صفرزاده آرامشی ولواندک به خانواده اش برگشت.روحش شاد ویادش گرامی باد

  4. خداوند رحمتش کنه ولی واقعا برای مسئولین بخصوص مدیرکل آموزش و پرورش متاسفم که حتی این فداکاری رو نتونستن در رسانه ملی سراسر کشور پخش کنن،اگه این اتفاق در یه استان دیگه می افتاد مثل توپ صدا میداد،شما ببینید یه معلم کردستانی بخاطر اینکه دانش آموزش سرطان داشت و موهاش ریخته بود معلمش موهاشو تراشیده بود و تو تمام اخبار سراسر کشور پخش شد ولی معلم فداکار ما بی صدا و غریبانه باید خاکسپاری بشه،مسئولین محترم کمی بخودتون بیاید لطفا

  5. روح مطهر وآسمانی اش با سالار وسرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ع وشهدای کربلا محشور باد
    برای بازماندگان از خداوند طلب صبر وشکیبایی خواستاریم
    روز تاسوعا جسد ملکوتیش پیدا شده واقعا معجزه ایست از آقا ابوالفضل العباس ع که نشان از انس و علاقه قلبی این زنده یاد به آقا ابوالفضل و امام حسین ع که نیاز به تحقیق بیشتری دارد

  6. خداوند این شهید بزرگوار را رحمت کند…

  7. روحش شاد و راهش پر رهرو باد

  8. ضمن عرض تسلیت به خانواده و دوستان مرحوم صفرزاده جهت گرامی داشت یاد و نام نیکوی این عزیز باید بگویم سالهای ۱۳۷۴و۱۳۷۵در مرکز تربیت معلم علامه طباطبایی خرم آباد با ایشان همدوره بودیم که مهربانی ،آرامش و مدارای وی از همان سالها خصلت بارز و نیکوی اخلاقی اش بود.کاظم صفرزاده قلب بسیار مهربانی داشت و سرانجام بر بال این مهربانی به آسمان پرواز کرد.
    روحش شاد شاد شاد باد و قرین رحمت حضرت دوست که پیامش سراسر دعوت به مهربانی است.

  9. خدارحمتش کند.ما شهدایمان هم مظلوم بودند وبه اندازه حقشان معرفی نشده اند ودر سطح کشور گمنام هستند.

  10. خیلی دلم سوخت.روز شهادن حضرت عباس علیه السلام جسد معلم ما هم پیدا شد.قربانت برم آقا که اینقد مشکل گشایی

  11. خداوند روحش رابا ابوالفضل عباس وسالار سیدشهیدان کربلا امام حسین مشهور گرداند بنده این مصیبت را به عموم فرهنگیان وخانواده اش تسلیت می گویم فرهنگی دلسوخته

  12. خدا رحمتش کندوخدا رحمت کندتمام ایثارگران زنده را

  13. مصیبت را به خانواده محترم معلم فداکار کاظم صفرزاده و دانش آموزان تسلیت عرض می نماییم از خداوند منان برای از دست رفته گان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم .

  14. خوش به حالش که معلم بود معلمی شغل انبیاست ومعلمان جایگاه خیلی بزرگی دارند وباید مورد احترام فراوان قرار گیرند

  15. خداراشکر که جسدش پیدا شد . به خانواده ایشان وهمچنین معلمین عشایری تسلیت عرض میکنم .
    باآرزوی صبر برای خانواده اش

  16. این عزیزبه معنای حقیقی معلم بود.معلم فداکاری٬معلم نوع دوستی وشرافت.معلم کردستانی که برای همدردی باشاگردش موهایش راتراشیده بودتاچندماه اهم اخباررسانه هابودامامرحوم صفرزاده که جانش رافداکردبه جرم لرستانی بودنش آنچنان سهمی ازرسانه نداشت.جاداردازدکترمحسن رضایی که پیام تسلیت آقارابه خانواده این عزیزابلاغ کردند

  17. این عزیزبه معنای حقیقی معلم بود.معلم فداکاری٬معلم نوع دوستی وشرافت.معلم کردستانی که برای همدردی باشاگردش موهایش راتراشیده بودتاچندماه اهم اخباررسانه هابودامامرحوم صفرزاده که جانش رافداکردبه جرم لرستانی بودنش آنچنان سهمی ازرسانه نداشت.جاداردازدکترمحسن رضایی که پیام تسلیت آقارابه خانواده این عزیزابلاغ کردندصمیمانه تشکرکنم

  18. .

    ( انا لله و انا الیه راجعون )

    در اینجا لازم است از طریق این رسانه این مصیبت دردناک را خدمت خانواده آن عزیز و دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم .
    ( روحش شاد و یادش گرامی باد )

  19. خداوند به آن مرحوم آرامش و بهشت ابدی عنایت فرماید براستی که شهید راه علم و فرهنگ برایش نام بامسمایی است

  20. روحش شاد ویادش گرامی باد.

  21. تابلو یادبودی در محل غرق شدن ایشان بزنید که نامشان جاودانه شود.روحش شاد

  22. سلام و ادب
    حقیر باجناق مرحوم صفر زاده ام و از شما دوستان گرامی بابت پوشش خبری رویداد های این مدت ،معلم فداکار کاظم صفر زاده تشکر و قدردانی میکنم .

  23. روحش شاد یادش گرامی

  24. روحش شاد

  25. خدا رحمتش کند واقعا اینچنین افراد اسطوره هستند وفداکاریهای آنها را باید در کتابها نوشت

  26. خدایش رحمت کند چه سعادتی در تاسوعای حسینی جسدش پیدا شد ودر ظهر عاشورا تدفین وبه خواب ابدی فرو رفت

  27. معلما معمولا زود می میرن

  28. از اینکه هنوز در میان این قشر زحمت کش افرادی با چنین فطرت پاک که صادقانه در راه هدفش که خدمت به دانش آموزانش بوده وجود دارند به شغل خودمان افتخار می کنیم.

  29. روحت شاد باد ای معلم عزیز ودوست داشتنی

  30. خدا رحمتش کند روحش شاد و گرامی باد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.