تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
7

ملکشاهی : صنعت و اشتغال لرستان تعطیل است

  • کد خبر : 5961
  • 05 تیر 1391 - 17:00

به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم کوهدشت در مجلس گفت: بررسی جذب غیر بومی‌ها در پتروشیمی لرستان در دستور کار مجمع نمایندگان استان قرار می‌گیرد و در این خصوص تلاش خواهیم کرد.  الهیار ملکشاهی در نشست خبری در جمع خبرنگاران خرم آباد در پاسخ به درخواست خبرنگاران برای بررسی جذب ۴۶ درصد از نیروی […]

به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم کوهدشت در مجلس گفت: بررسی جذب غیر بومی‌ها در پتروشیمی لرستان در دستور کار مجمع نمایندگان استان قرار می‌گیرد و در این خصوص تلاش خواهیم کرد. 

الهیار ملکشاهی در نشست خبری در جمع خبرنگاران خرم آباد در پاسخ به درخواست خبرنگاران برای بررسی جذب ۴۶ درصد از نیروی کار پتروشیمی لرستان از غیر بومی‌ها با وجود درصد بالای نرخ بیکاری در استان تصریح کرد: بررسی جذب غیربومی‌ها در پتروشیمی لرستان در دستور کار مجمع نمایندگان استان قرار می‌گیرد و تلاش می‌کنیم که برای راه اندازی پتروشیمی لرستان ار نیروهای بومی استفاده شود.

وی بر ضرورت شایسته سالاری فارغ از هرگونه باند بازی و گروه بازی در انتصاب مدیران تاکید کرد و افزود: اگرچه نمایندگان لرستان نسبت به تغییر مدیران دچار اعتیاد شده‌اند؛ اما معتقدم که مدیران کلان در سطح استان باید طی یک زمان بلند مدت در پست خود خدمت کنند.

برای عزل برخی مدیران برنامه داریم

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی و کمیسیون تحقیق مجلس  در جواب سئوال مدیر سایت میرملاس نیوز گفت: برای عزل برخی از مدیران استان و شهرستان کوهدشت برنامه داریم، چرا که برخی از مدیران نسبت به برخی از شاخصه‌های مدیریتی ضعیف هستند.

ملکشاهی با اشاره به اینکه باید مقداری واقع بینانه به قضایا نگاه کنیم و بلند پروازی نشود، تصریح کرد: فکر می‌کنم که اتمام طرح‌های نیمه کاره تا پایان عمر دولت دهم نوعی بلند پروازی است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم به دنبال صنعت برای کوهدشت برویم بلندپروازی کرده‌ایم، بیان کرد: صنعت فعلی کوهدشت تعطیل است و وقتی که نتوانستیم صنعت کوهدشت را اداره کنیم چطور می‌توانیم به دنبال تقویت صنعت این شهرستان برویم.

یک هکتار زمین کشاورزی مرغوب به ازای هر کوهدشتی وجود دارد

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به وجود ۲۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی مرغوب در کوهدشت از آن به عنوان یکی از ظرفیت‌های این شهرستان نام برد و گفت: زمین‌های زراعی کوهدشت یک چهارم زمین‌های زراعی استان لرستان را تشکیل می‌دهند؛ به گونه‌ای که به ازای هرنفر در کوهدشت حدود یک هکتار زمین کشاورزی مرغوب وجود دارد و با این وجود باید به دنبال تقویت کشاورزی مکانیزه و ایجاد صنایع تبدیلی باشیم.

ملکشاهی افزود: با جدیت به دنبال جذب سرمایه گذار بخش خصوصی هستم و امیدوارم که بتوانم احترام و امنیت لازم برای بخش خصوصی را در کوهدشت فراهم کنم.

وی با اشاره به ناچیز بودن اعتبارات اختصاص یافته به چهار خطه خرم آباد به کوهدشت افزود: اعتبار سال گذشته این چهار خطه سه میلیارد تومان بوده که با این اعتبار تنها می‌توان نیم کیلومتر از این مسیر را احداث کرد.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی و کمیسیون تحقیق مجلس گفت: احداث راه آهن خرم آباد – کوهدشت – اسلام آباد به کشور عراق در دستور کار قرار گرفته است.

مدیران لرستان برای پرواز از فرودگاه کرمانشاه استفاده می کنند

ملکشاهی متذکر شد: با وجود چهار پرواز هفتگی از فرودگاه خرم آباد به تهران باید گفت که لرستان تقریبا فرودگاهی ندارد و با این وجود از وزارت راه و شهرسازی انتظار داریم که تعداد پروازهای فرودگاه خرم آباد را افزایش یابد.

وی ادامه داد: خجالت آور است که مدیران لرستان برای جابه جایی از فرودگاه کرمانشاه استفاده می‌کنند.

رئیس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی گفت: تکلیف اعتبار نامه سه نفر از نمایندگان امروز، چهارم تیرماه مشخص می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=5961

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. با سلام.موضوع تنها این نیست که پرواز کافی وجود نداره مساله اصلی روبه راه نبودن هواپیماهای خرم اباد است که همین موضوع باعث شده اکثر افراد به خصوص مدیران از فرودگاه کرمانشاه استفاده کنند از جناب اقای ملکشاهی میخواهیم که این موضوع رو هم متذکر شوند

  2. آدم باید دل شیر داشته باشه از فرودگاه خرم آباد استفاده کنه.من خودم دیدم در پروازی که هواپبما ۹۰ نفر ظرفیت داره با ۱۳۰ نفر پرواز کرده اون هم با یه هواپیمای اسقاطی

  3. احداث راه آهن خرم آباد – کوهدشت – اسلام آباد به کشور عراق در دستور کار قرار گرفته است.

  4. دردم از یار است ودرمان نیز هم ……………………………….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.