تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

انقلاب اسلامی به تاسی از اسلام و مکتب امام حسین (ع) پایدار است

  • کد خبر : 59634
  • 13 آبان 1393 - 21:41

   به گزارش  میرملاس نیوز به نقل از ایرنا،’محسن رضایی ‘ در جمع مردم سوگوار خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر گفت : امروز نه تنها امام حسین (ع) و نهضت ایشان در تاریخ دفن نشده ،بلکه خون سید الشهداء (ع) در جسم و جان عزاداران حسینی به جوشش در آمده است. وی با […]

 

 به گزارش  میرملاس نیوز به نقل از ایرنا،’محسن رضایی ‘ در جمع مردم سوگوار خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر گفت : امروز نه تنها امام حسین (ع) و نهضت ایشان در تاریخ دفن نشده ،بلکه خون سید الشهداء (ع) در جسم و جان عزاداران حسینی به جوشش در آمده است.

وی با اشاره به اینکه عشق به امام حسین (ع) در تار وپود بشریت و تاریخ ریشه زده است ،اظهار کرد : مردم ایران با الهام از نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) و یاران با وفایش انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و هشت سال دفاع مقدس را بر پا کردند.

وی افزود : خون امام حسین(ع) در رگ های همه مؤمنین جوشان است و در بسیاری از کشورها در روز عاشورا اعم از شیعه و سنی و حتی ادیان دیگر برای امام حسین (ع) عزاداری می کنند.

وی با تاکید بر روحیه ایستادگی و معنویت سالار شهیدان ، تصریح کرد : آزادگی ،امنیت ،ایستادگی و دفاع جمهوری اسلامی ایران به برکت نهضت عاشورا است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : هیچ کشور دنیا توان نامگذاری روزی به نام مبارزه با استکبار جهانی را نداشته است و ایران اسلامی هر ساله این اقدام دانش آموزان و دانشجویان راه امام راحل را ارج می نهد.

به گفته وی هیچ گروه تروریستی و قدرت بین المللی نمی تواند فاجعه ای به عمق عاشوراء خلق کند و نهضت امام حسین (ع)در هیچ جای دنیا خاموش شدنی نیست.

وی در ادامه با اشاره به خلق گروه های تروریستی مانند طالبان و داعش که توسط امریکا و رژیم صهیونیستی تشکیل شدند ،اظهار کرد : پشت چهره کاخ سفید سیاهی و تاریکی نهفته است که این موضوع به خوبی توسط مقام معظم رهبری و امام راحل تبیین شده است .

وی در ادامه گفت :عشق و محبت به اهل بیت (ع) و پیامبر (ص) از ویژگی های مردم لرستان است که در عمل و با دفاع از مرزهای اعتقادی و دینی و دفاع از کشور اسلامی بارها آن را نشان داده اند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=59634

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. درود خدا برشیر مرد لر و غیرتی حاج محسن رضایی درود درود درود

  2. سلام و درود خداوند بر مردان عمل ، مردانی که مردانه و حسین وار بودند در جبه ها و فرماندهی و فرمانبرداری کردند ، درود بر شما حاج محسن

  3. درود بر شرف میرملاسیان بخصوص عاملانش درود بر حاج محسن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.