تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

دشمنی استکبار بر سر عدالت‌خواهی و اعتقاد ملت ما است

  • کد خبر : 59670
  • 13 آبان 1393 - 22:34

  استاندار لرستان گفت: دشمنی استکبار بر سر عدالت‌خواهی و اعتقاد ملت ما است.  به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، «هوشنگ بازوند» در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ملت سرافراز ایران اسلامی است و این روز همیشه گرامی داشته می‌شود.  وی ادامه داد: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی همیشه با رهنمودهای امام […]

1967-1

 

استاندار لرستان گفت: دشمنی استکبار بر سر عدالت‌خواهی و اعتقاد ملت ما است.

 به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، «هوشنگ بازوند» در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ملت سرافراز ایران اسلامی است و این روز همیشه گرامی داشته می‌شود.

 وی ادامه داد: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی همیشه با رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری در مقابل استکبار جهانی و اسرائیل جنایتکار ایستادگی کرده‎اند.

 بازوند گفت: مسیر روشن و ریشه‎دار مبارزه با استکبار و استعمار پس از نیم قرن مبارزات اسلامی ملت ما، امروز به گفتمان جهانی تبدیل شده و جریان بیداری اسلامی را رقم زده است.

 استاندار ادامه داد: ایران اسلامی با اقتدار و سربلندی به عنوان پیشتاز بیداری اسلامی توانسته است الگویی از پیشرفت در پرتو وحدت و مقاومت را پیش چشم جهانیان ترسیم کند.

 وی اظهار کرد: دشمنی استکبار جهانی بر سرمسائل هسته‎ای ایران نیست بلکه بر سر عدالت خواهی و اعتقاد ملت ما است.

 استاندار یادآور شد: مسلمانان جهان نیز باید با الگوگیری از ایران اسلامی از ستم استکبار نجات یابند تا جریان حاکمیت دینی بر عالم گسترش یابد.

 

 

بازوند خاطرنشان کرد: اگر ما اکنون به عزت جهانی رسیده‎ایم برای آن است که ملت ایران پشت سر ولایت حرکت کرده و استکبار جهانی از وجود ولایت در ایران اسلامی و وحدت مردم ایران در هراس است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=59670

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.