تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

رونمایی از تندیس معلم فداکار لرستانی با حضور استاندار

  • کد خبر : 59809
  • 14 آبان 1393 - 23:12

  عصرچهارشنبه ۱۴ آبان ماه استاندار لرستان به همراه مدیر کل آموزش و پرورش لرستان ، فرمانداران پلدختر و دوره چگنی،امام جمعه موقت و جمعی از مسئولان محلی ضمن دیدار با خانواده مرحوم کاظم صفرزاده و تجلیل از مجاهدت و ایثارگری او تندیس فداکاری و ایثار را به خانواده آن مرحوم اهداء کرد. به گزارش […]

استاندار-و-صفرزداه

 

عصرچهارشنبه ۱۴ آبان ماه استاندار لرستان به همراه مدیر کل آموزش و پرورش لرستان ، فرمانداران پلدختر و دوره چگنی،امام جمعه موقت و جمعی از مسئولان محلی ضمن دیدار با خانواده مرحوم کاظم صفرزاده و تجلیل از مجاهدت و ایثارگری او تندیس فداکاری و ایثار را به خانواده آن مرحوم اهداء کرد.

به گزارش میرملاس ؛ استاندار در این دیدار با تجلیل از خدمات معلم فداکار لرستانی افزود:صبر وحوصله خانواده مرحوم صفرزاده دردو هفته عملیات جستجوی ستاد مدیریت بحران  قابل تقدیر است.

هوشنگ بازوند با بیان اینکه مدیریت استان با به کارگیری تمام ظرفیت ها تمام توان  خود را برای یافتن جسد قربانیان سیلاب به کار  بست اظهار کرد:ستادمدیریت بحران ،فرمانداران پلدختر ودوره چگنی،هلال احمر،سپاه،نیروی انتظامی ، ارتش  و به ویژه مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با دلسوزی و جدیت تمام در این مدت برای پیدا کردن جسد این معلم فداکار زحمات زیادی کشیدند.

وی با اشاره به اینکه پیداشدن جسد مرحوم صفرزاده در تاسوعای حسینی حکمتی داشته  عنوان کرد:این معلم فداکار با عشق و علاقه ای که به دانش آموزان داشت در روز تاسوعای حسینی جسدش پیدا و در روز دانش آموز هم به خاک سپرده شد.

استاندار لرستان با تاکید براینکه دفتر شهادت و ایثار در لرستان همچنان باز است بیان کرد:در سال اخیر ، خلبان شهید یاسر محمدی و سرتیپ خلبان  علی احمد فرخی از نیروی انتظامی  به خاطر دفاع از ارزش های انقلاب به فیض عظیم شهادت نائل شدند ودر این روزها هم مرحوم صفرزاده معلم فداکار لرستانی با ایثار و فداکاری که داشت جان خود را به خاطر عشق وتعهدی که نسبت به دانش آموزان داشت شهادت گونه فدا کرد و مطمئناً هم اجر و پاداش او کمتر از ثواب شهادت در راه خدا نیست.

بازوند اضافه کرد:فداکاری این معلم در تاریخ پرافتخار لرستان ثبت شد و عظمت و بزرگی آن کمتر از  رشادت و پایمردی رزمندگان ۸سال دفاع مقدس نیست.

وی با قدردانی از زحمات مدیر کل آموزش وپرورش لرستان ادامه داد:دکتر فانی وزیر آموزش وپرورش بلافاصله پس از وقوع حادثه چندین مرحله تماس گرفتند و پیگیر موضوع بودند و جا دارد که از تلاش تمام فرهنگیان که در این مدت متحمل زحماتی شدند قدردانی کنیم.

مدیر کل آموزش وپرورش  لرستان هم با تسلیت فقدان این معلم ایثارگر و فداکار لرستانی به خانواده بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان لرستان و مرم فرهیخته و فرهنگ دوست گفت:فردا مشاور وزیر  آموزش وپرورش به نمایندگی از مقام عالی وزارت با سفر به استان لرستان با خانواده مرحوم کاظم صفرزاده دیدار خواهند کرد.

کریمی فر اضافه کرد:مرحوم صفرزاده  با ایثار و فداکاری که انجام داد ، ضمن ثبت ایثار و فداکاری معلمان ایرانی در اذهان مردم ، جامعه فرهنگیان و دانش آموزان کشور را داغدار کرد.

وی تصریح کرد:در ماه های آینده در جشنواره  ملی جلوه های معلمی از خانواده مرحوم صفرزاده تجلیل خواهد شد.

در پایان این دیدار استاندار لرستان تندیس ایثار و فداکاری را که به تمثال مرحوم صفرزاده  مزین شده بود به خانواده آن  مرحوم اهدا کرد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=59809

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. پیداشدن جسد مرحوم صفرزاده در تاسوعای حسینی حکمتی داشته است این معلم فداکار با عشق و علاقه ای که به دانش آموزان داشت در روز تاسوعای حسینی جسدش پیدا و در روز دانش آموز هم به خاک سپرده شد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.