تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

“وعده‎های بی‎سرانجام” معضل لرستان

  • کد خبر : 59866
  • 15 آبان 1393 - 13:09

گوش‎های ما به شنیدن وعده عادت دارد و گاهی اگر وعده نشنو‎یم، یک جورایی حال‎مان بد می‎شود!  به گزارش میرملاس، وعده‎هایی از جمله احداث پایانه‌سنگ، بازارچه فروش صنایع‌دستی، کارگروه ویژه توسعه و عمران، نقشه فرش لری، احداث ۴۰ هزار باغ در اراضی شیب‌دار، احداث بیمارستان جایگزین بیمارستان‌های فعلی، راه‌اندازی مجدد مجتمع کشت و صنعت  که […]

214285_261-800x600

گوش‎های ما به شنیدن وعده عادت دارد و گاهی اگر وعده نشنو‎یم، یک جورایی حال‎مان بد می‎شود!

 به گزارش میرملاس، وعده‎هایی از جمله احداث پایانه‌سنگ، بازارچه فروش صنایع‌دستی، کارگروه ویژه توسعه و عمران، نقشه فرش لری، احداث ۴۰ هزار باغ در اراضی شیب‌دار، احداث بیمارستان جایگزین بیمارستان‌های فعلی، راه‌اندازی مجدد مجتمع کشت و صنعت  که برخی از آنها هرگز محقق نمی‎شوند در لرستان پُر است و در هر بخش به‎وفور یافت می‎شوند که بدون شک اگر نیمی از آنها عملی می‎شد، امروز لرستان گلستان بود.

در دولت‎های گذشته وعده‎هایی به مردم لرستان داده شد که هرگز سرانجامی نداشتند و نتیجه‎اش شده وضع فعلی لرستان با رتبه اول بیکاری. با توجه به پیشتازی این استان در بیکاری، خیلی‎ها بار سفر بسته و به استان‎های سرشار از شغل مهاجرت کرده‎اند.

دراین باره ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‎آباد و دوره‎ی چگنی با اشاره به وعده‎های متعدد دولت‎های مختلف برای ریشه‎کن کردن مشکلات لرستان، اظهارکرد: استان ما گرفتار وعده‎هایی شده که هرگز به سرانجام نرسیده‎ و باز هم شاهد هستیم که وعده‎های جدیدی از راه می‎رسد.

وی تصریح‌کرد: در برهه‎های مختلف هر فرصتی که خلق شده ما را از آن محروم کردند یا محروم شدیم البته این مشکل مقداری به خودمان برمی‎گردد، چون سوال نکردیم که چرا هر مسئولی می‎آید کاری نمی‎کند و فقط وعده می‎دهد.

آقامحمدی تأکید کرد: مردم زیاد به وعده‎ها خوشبین نیستند چون خیلی از آنها محقق نشده و مردم را بی‎اعتماد کرده است.

نماینده خرم‌آباد در مجلس یادآور شد: در رأس وعده‎ها، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری است که متأسفانه کاری خاصی در این زمینه صورت نگرفته و ما بیش از یک دهه رکورددار بیکاری کشور هستیم.

وی ادامه داد: این مشکل نشان می‎دهد که به ما توجه ویژه نشده بلکه توجهات کمتر بوده است. اگر غیر از این بود نباید نرخ بیکاری و مهاجرت از استان افزایش می‎داشت و روز به روز در حال گسترش است.

آقامحمدی گفت: ما به هر حال امید داریم و تلاش‎مان را همواره انجام می‎دهیم تا از هر روزنه‎ای که شده مشکلات را حل کنیم، اما شرایط اقتصادی کشور مثل قدیم نیست و از آن سو متأسفانه سنگ‎اندازی‎ها زیاد است.

ایسنا/

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=59866

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. بحران بیکاری یا زوال درختان ما کمتر از بحران دریاجه ارومیه نیست ولی دولت ۷۲۹ میلیارد برای آن بحران و۴/۵میلیارد برای ما در نظر می گیردوشما نمایندگان بانزاکت لرستان نمره یبیست اخلاق وسکوت را کسب می کنید آقا

  2. :: حکایت های مدیریتی

    خودارزیابی

    ………………………………………………………………….

    پسر کوچکی وارد مغازه ای شد، جعبه نوشابه را به سمت تلفن هل داد. بر روی جعبه رفت تا دستش به دکمه های تلفن برسد و شروع کرد به گرفتن شماره. مغازه دار متوجه پسر بود و به مکالماتش گوش می داد.

    پسرک پرسید: «خانم، می توانم خواهش کنم کوتاه کردن چمن های حیاط خانه تان را به من بسپارید؟»

    زن پاسخ داد: «کسی هست که این کار را برایم انجام می دهد.»

    پسرک گفت: «خانم، من این کار را با نصف قیمتی که او می دهد انجام خواهم داد.»

    زن در جوابش گفت که از کار این فرد کاملا راضی است.

    پسرک بیشتر اصرار کرد و پیشنهاد داد: «خانم، من پیاده رو و جدول جلوی خانه را هم برایتان جارو می کنم. در این صورت شما در یکشنبه زیباترین چمن را در کل شهر خواهید داشت.» مجددا زن پاسخش منفی بود.

    پسرک در حالی که لبخندی بر لب داشت، گوشی را گذاشت. مغازه دار که به صحبت های او گوش داده بود به سمتش رفت و گفت: «پسر…، از رفتارت خوشم آمد؛ به خاطر اینکه روحیه خاص و خوبی داری دوست دارم کاری به تو بدهم.»

    پسر جوان جواب داد: «نه ممنون، من فقط داشتم عملکردم را می سنجیدم. من همان کسی هستم که برای این خانم کار می کند.»

    :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    پس ما باید علاوه بر دیگران از عملکرد خود نیز ارزیابی هم داشته باشیم

    کلیدواژه‌ها
    ارزیابی عملکرد ؛ خودارزیابی ؛ Performance Appraisal ؛ رضایت دیگران

  3. جناب نماینده کنونی روزهای اول کاریش فرمودند که امروز این وضعیت رایاداشت کنید وزمانی که دوره نمایندگیم تموم شد با هم مقایسه وقضاوت کنید ما از الان نمره منفی برات رد میکنیم حاجججججججججی

  4. لطفن اضافه کنید قتلگاهای کوهدشت (جادهای کوهدشت) احداث راه اهن کارخانه اتوموبیل طرح عظیم سد گاو شماروپتروشبمی بجا مانده از زمان اقای اسفندیاری نماینده محترم وقت ووووووووو

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.