تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
7

احیای شورای امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‎های لرستان

  • کد خبر : 59874
  • 15 آبان 1393 - 15:26

  دبیر شورای فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: احیای شورای امر به معروف و نهی از منکر در مراکز این دانشگاه اجرا می‎شود. به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، مجتهدزاده در جمع خبرنگاران ضمن تشریح برنامه‎های دانشگاه علمی کاربردی لرستان در ماه محرم، افزود: همزمان با این ماه مسابقه کتابخوانی از کتاب پیام […]

44-138

 

دبیر شورای فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: احیای شورای امر به معروف و نهی از منکر در مراکز این دانشگاه اجرا می‎شود.

به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، مجتهدزاده در جمع خبرنگاران ضمن تشریح برنامه‎های دانشگاه علمی کاربردی لرستان در ماه محرم، افزود: همزمان با این ماه مسابقه کتابخوانی از کتاب پیام عاشورا نوشته جواد محدثی و تحریفات عاشورا نوشته شهید مرتضی مطهری برگزار می‎شود.

 وی احیای شورای امر به معروف و نهی از منکر در مراکز این دانشگاه با هماهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‎ها را از دیگر برنامه‎های پیش‎بینی شده در ماه محرم عنوان و اظهار کرد: نمایشگاه عکس با موضوع و محتوای عاشورا با عنوان عاشورا در عکس نیز همزمان با ماه محرم در دانشگاه علمی کاربردی لرستان برپا می‎شود.

 دبیر شورای فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی لرستان با پیش‎بینی برگزاری نشست‎های هم‎اندیشی و کرسی‎های آزاداندیشی ویژه اساتید و دانشجویان در این دانشگاه، تصریح کرد: این نشست‎ها و کرسی‎ها با موضوع پیام عاشورا، قیام امام حسین (ع) و معرفت شناسی عاشورا برگزار خواهند شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=59874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.