تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
9

جشنواره سراسری فرهنگی و هنری دانشگاههای فنی و حرفه ای کشور در خرم آباد برگزار می شود

  • کد خبر : 5989
  • 05 تیر 1391 - 22:05

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر دانشگاه فنی و حرفه ای پسران خرم آباد از برگزاری جشنواره سراسری فرهنگی و هنری دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای پسران کشور در خرم آباد خبر داد. ‘نادر طرهانی نژاد’ روز دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی لرستان افزود: این جشنواره با حضور […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر دانشگاه فنی و حرفه ای پسران خرم آباد از برگزاری جشنواره سراسری فرهنگی و هنری دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای پسران کشور در خرم آباد خبر داد.

‘نادر طرهانی نژاد’ روز دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی لرستان افزود: این جشنواره با حضور ۷۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاههای فنی و حرفه ای سراسر کشور در ۱۲ رشته برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان در رشته های قرآن در بخش قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، ترجمه،‌تفسیر و حفظ،‌ نهج البلاغه،‌ نقاشی،‌ کتابخوانی،‌ کاریکاتور، عکاسی، شعر و خوشنویسی با هم به رقابت می پردازند، اظهار داشت: به نفرات اول ت سوم و در بخی رشته ها تا نفر چهارم نیز هدایایی داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: این جشنواره از دهم تا ۱۴ تیرماه سال جاری با سخنرانی نماینده ولی فقیه در لرستان و رییس دانشکده فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود.

طرهانی نژاد افزود: افتتاحیه این جشنواره نیز روز ۱۱ تیرماه با حضور ۸۷ دانشگاه از سراسر کشور آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۸۰۰ نفر به عنوان میهمان و شرکت کننده در این جشنواره شرکت می کنند،‌ گفت: در هر رشته دو تا سه نفر به عنوان مربی بومی و یک سر داور از تهران این جشنواره را داوری می کنند.

وی برپایی نمایشگاههای صنایع دستی و کتاب، محصولات فرهنگی، ‌بازدید از قلعه فلک الافلاک،‌ اماکن دیدنی و تفریحی، برپایی جنگ شادی و چاپ کتاب این جشنواره را از دیگر برنامه های جانبی این جشنواره عنوان کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=5989

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.