تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

فشار بیکاری بر زنان بیشتر است

  • کد خبر : 59931
  • 16 آبان 1393 - 16:18

  عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جامعه شغل‎های کمی را زنان می‎توانند تصاحب کنند. به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا ایرج عبدی ، بیان کرد: زنان نیمی از جامعه را تشکیل می‎دهند، وقتی بیکاری در جامعه افزایش می‎یابد به خاطر این موضوع هست که خیلی از مشاغل را زنان نمی‎توانند تصاحب کنند.  وی […]

99-223

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جامعه شغل‎های کمی را زنان می‎توانند تصاحب کنند.

به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا ایرج عبدی ، بیان کرد: زنان نیمی از جامعه را تشکیل می‎دهند، وقتی بیکاری در جامعه افزایش می‎یابد به خاطر این موضوع هست که خیلی از مشاغل را زنان نمی‎توانند تصاحب کنند.

 وی اضافه کرد: با توجه به فرهنگ ما و وضعیت اجتماعی که وجود دارد شغل‎های کمی را زنان می‎توانند به خود اختصاص دهند، بنابراین وقتی بیکاری شدتش بالا می‎رود فشار به این گروه بیش از بقیه جامعه است.

 عبدی ادامه داد: برای مقابله با این وضعیت می‎توان با راهکارهایی چون پرداخت بیمه بیکاری، بیمه کردن زنان خانه‎دار بخصوص زنانی که متأهلند و فرزند دارند و با در نظر گرفتن مستمری و بازنشستگی برای آنان می‎توان این موضوع را حل کرد.

 نماینده مردم خرم‎آباد تصریح کرد: برای این موضوع در مجلس قانون نیز مصوب کرده‎ایم و اعتبار نیز اختصاص داده شده اما دولت هنوز آن را اجرایی نکرده است که درصددیم دولت را به اجرایی کردن آن ملزم کنیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=59931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. عمر ما جوانهای لرستانی سوخت جواب این عمر های بر باد رفته را که خواهد داد ؟دیه عمر های بر باد رفته مان را از که بگیریم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.