کد خبر : 59941
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 2,888 بازدید

عاشورای شهرم

    عکاس : زهرا باقری/سرویس منتظران                                                                                                 […]

 

IMG_3078

 

عکاس : زهرا باقری/سرویس منتظران

 

IMG_2857

 

 

IMG_2765

 

 

IMG_2837

 

 

IMG_2773

 

 

IMG_2868

 

 

IMG_2761

 

 

IMG_2889

 

 

IMG_2748

 

 

IMG_2907

 

 

IMG_2842

 

 

IMG_3178

 

 

IMG_2783

 

 

 

IMG_2778

 

 

 

IMG_2980

 

 

IMG_2845

 

 

IMG_2993

 

 

IMG_2883

 

 

IMG_3003

 

 

IMG_2930

 

 

 

IMG_3115

 

 

IMG_2945

 

 

 

IMG_3159

 

 

IMG_3142

 

 

IMG_3206

 

 عکاس : زهرا باقری / میرملاس نیوز 

 

 

درج شده توسط : بهزاد باقری / دبیر سرویس شهدا و منتظران " میرملاس نیوز "bagheri1348@yahoo.com

دیدگاه ها

طاهره ضرونی در گفته :

سلام خانم باقری عکساتون خیلی قشنگ و حرفه ای بود. توفیق رفیقتون

[پاسخ]

س.م.والی پور در گفته :

خداوند این عزاداری را قبول فرماید.
دست گل خانم باقری که زحمت بتصویر کشیدن این عزاداری را متحمل شده است ، درد نکند.

[پاسخ]

علی موحدی در گفته :

سلام برآقای باقری و عکاس گلش که گل کاشته.
عظم الله اجورکم بمصاب الحسین علیه السلام.

[پاسخ]

محمد در گفته :

عکس پسر بچه موفرفری ناز مربوط به دان دان امرایی نیست ؟!

[پاسخ]

ای بقربان عزاداریهای باصفای همشریهای عزیز م – انشااله مقبول باری تعالی

[پاسخ]

منصورى در گفته :

دستتون درد نكنه عكسهاى زيبايى بود.از عكس هاى ساير سايت هازيباتر بودن خدا قوت

[پاسخ]

علیرضا در گفته :

خیلی از تصاویر از هیئت متوسلین حضرت زهرا (س) می باشد.
چرا از سایر هیئات تصویری درج نشده است؟

[پاسخ]

مهدی پاسخ در تاريخ شنبه ۱۷ آبان , ۱۳۹۳ ۱۷:۴۰:

همه هیئن های کوهدشت یک طرف ، هیئت متوسلین حضرت زهرا یک طرف

[پاسخ]

امیررضا ابراهیمی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۸ آبان , ۱۳۹۳ ۱۶:۰۱:

پس برو هیئت پرستی کن برادر
نه حسین پرستی

[پاسخ]

دارابی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۸ آبان , ۱۳۹۳ ۲۲:۲۸:

بهتره خدا پرستی کنه و به حسین متوسل شویم

[پاسخ]

شیخی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۸ آبان , ۱۳۹۳ ۱۶:۴۲:

دوست عزیز عزاداری امام حسین طرف طرف نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همه هیئت ها خوب بودن

[پاسخ]

هادی قبادی در گفته :

سلام و خدا قوت
خداوند از همه به کرمش قبول کند .
خانم باقری
احسنت دست مریزاد خیلی جالب بود .

[پاسخ]

علی 77 در گفته :

سلام بسیار زیبا وچشم نواز ممنون از خانم باقری

[پاسخ]

اسدالله آزادبخت در گفته :

باقبولی عزاداری شما ،بایدعرض کنم بعدازمدتی طولانی شاهدعکس های گویا وهنری بودیم . من اگه عکسی از امین یا بیات نباشه زیاد توجه نمیکنم چون بدون هدف عکس میگیرن. بسیار از تصاویر شما لذت بردم ودست مریزاد میگویم خدمتتان . امیدوارم درحد بضاعت وفرصت بتونید گوشه ای از کمبود ونیاز سایت میرملاس رو پرکنید.

[پاسخ]

آزادبخت در گفته :

سپاس از خانم باقری,برای عکسهای بسیار زیبا و حرفه ایشون

[پاسخ]

پانیذ کوشکی در گفته :

با سلام دختر دایی جون عکسات خیلی قشنگه. زحمت کشیدید

[پاسخ]

داریوش گراوند در گفته :

احسنت سرکار خانم باقری ،واقعا عالی صحنه ارادت مردم خوب کوهدشت به اهل بیت پیامبر رابه تصویرکشید .
ان شاالله موفق باشید

[پاسخ]

س .پ در گفته :

عكسها بسيار زيبا هستند موفق باشيد سركار خانم باقري

[پاسخ]

نيلو . ايام در گفته :

باتشكر از خانم باقري ….. خيلي زيبا

[پاسخ]

امین آزادبخت (مدیر سایت ) در گفته :

درود بر شما خانم باقری ٰ
به عنوان یه عکاس دید متفاوت شما رو در این عکس ها تحسین میکنم امیدوارم شاهد گزارش های دیگری از شما در سایت میرملاس باشیم

[پاسخ]

امین رضایی در گفته :

باعرض سلام وخسته نباشیدبه خانم باقری واقعاعکس های زیباای گرفته اید.اجرتان بافاطمه زهرا

[پاسخ]

سعیدگراوندکلسرخی در گفته :

سوالهایی که چندین ساله آزارم میدهد
آیا همه اینا که سراپا گل مالیدند خودشان میدانند برای چه گل مالیدن ؟ اصلا میدانن قیام امام حسین ع برای چه بوده ؟ آیا همه اینا نماز میخوانند؟ آیا خمس وزکات میدهند؟
وای چقدر ما روسیاه وگناهکاریم . چقدر غافلیم . سرااپا گل می مالیم سفره حضرت رقیه و ابوالفضل میندازیم بی آنکه متوجه یتیم بغل دستمان باشیم.

[پاسخ]

محمد پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۹ آبان , ۱۳۹۳ ۰۸:۳۰:

آقای گراوند می خواهید تفتیش عقاید کنید!؟ . قشنگی عزاداری امام حسین به همینه که هر کس با هر مسلک میاد جلو و این خیمه رو بر پا نگه میداره . شاید من و شما خودمون بیشتر از بقیه مشکل داشته باشیم و همین که به چشم حقارت و از بالا به مردم نگاه کنیم خودش بزرگترین عیب باشه . در اینکه در بین عزاداران همه جور افرادی هستند شکی نیست ، ولی هر کس در این حلقه در آید را باید خوش آمد گفت

[پاسخ]

حمزه در گفته :

واقعا عکسهای قشنگی گرفتین خانم باقری اجرتون با آقا ابوالفضل.

[پاسخ]

آدینه از قم در گفته :

با سلام
خانم باقری دستتون درد نکنه ، انشا الله خدا قبول کنه

[پاسخ]

صیدجعفرجمشیدی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کوهدشت در گفته :

سلام عزاداری های همه عزیزان قبول درگاه حق انشاالله
تشکر از دید هنری خانم باقری که شیوه های متفاوت عزاداری را در شهرستان به تصویر کشیدن احسنت

[پاسخ]

مهساشفیعی در گفته :

عکساتون جذاب و فوق العاده بود
صحنه های ساده و دوست داشتنی
مویدباشین

[پاسخ]

زهرا باقری. همدان در گفته :

با سلام خدمت تمام خواهران و برادران عزیز شهرم که بابت عکس های ناقابل این حقیره مرا مورد تفقد قرار دادن بسیار سپاسگزارم و همچنین از مدیر محترم سایت میرملاس جناب آقای امین آزادبخت که این فرصت را در اختیارم قرار دادن کمال امتنان را دارم
در ضمن بعد از بیست سال سعادت دیدن مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای شهرم نصیبم گردید. من یک عکاسم و با نام ومناصب اشخاص و هیئات عزاداری هیچ گونه آشنایی نداشتم وهر آنچه از دیدم گذشت سعی در گذراندن آن از دریچه دوربین خود داشتم، وعاشورای شهرم جز برایم (( ما رایت الا جمیلا ))چیزی نبود

[پاسخ]

ابراهیمی در گفته :

احسنت زهرا خانم باقری واقعا شکارچی لحظه ها هستین و جالبتر از آن دیدگاه شما به مراسم وعزاداری وجواب شما به منتقدین قشنگ بود

[پاسخ]

دبیرستان غیر دولتی بهار در گفته :

خانم باقری از عکساتون خیلی خوشمون اومد همه بچه ها دسته جمعی از تابلو هوشمند مدرسه اونارو دیدیم انشاالله موفق باشید.

[پاسخ]

با سلام
نسبت به دوربینی که دستتون بود عکس های topی نیست، ولی اگه کسی دوربین رو ندیده باشه از عکسها راضی هست!
تلاش بیشتر + کار بیشتر = نتیجه و ثمره بیشتر
من الله توفیق

[پاسخ]

حمیدازادبخت1 در گفته :

روایت عاشقان حسین از هر منظری قشنگ و عبرت آموز است .نقد انگیخته به جای انگیزه -به گفته بنگر نه به گوینده جناب گراوند عزیز نو بودن یک فکر مستلزم درستی یا نادرستی آن نیست هر کسی را هرچه تواند آن نیکوست با تشکر از خانم باقری

[پاسخ]

سروش در گفته :

محرم های کوهدشت رو خیلی دوست دارم

[پاسخ]

محمود مهکی در گفته :

محرم یعنی سرخرمن عشق
خیمه ها ظرفیتشان نامحدد
هرکجاباشی بایک یاحسین
اقیانوس یعنی قطره اشک
همه صاحب عزابودن
نشستن با زینب درسوگ
بارقیه در خرابه مردن
جای چوب خیزران برلب
نالیدن با زین العابدین
گلمالی نماد بی کفنی
یکرنگ سیاه وگلمالی
آیید منا اینجاست
شاه کربلا اینجاست

[پاسخ]

حسن در گفته :

درود بر سرکار خانم باقری، عکاس حرفه ای شهرم.

[پاسخ]