- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

صدور ۶ هزار کارت هوشمند در لرستان

13930817000688_PhotoA

 

مدیرکل ثبت احوال استان لرستان از صدور ۶ هزار کارت هوشمند در استان لرستان خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل از فارس، حسین میردریکوندی  در حاشیه شورای وقایع حیاتی شهرستان دورود در جمع خبرنگاران در خصوص کارت هوشمند ملی اظهار داشت: کارت هوشمند ملی برنامه‌ای برای افزایش رفاه شهروندان و همچنین کاهش هزینه‌ها است.

مدیرکل ثبت احوال استان لرستان ادامه داد: با استفاده از کارت هوشمند ملی می‌توان از ۴۳ نوع خدمت که مردم روزانه با آن مواجه هستند، استفاده کرد و همه این خدمات در این کارت دیده شده است.

وی یادآور شد: تاکنون در استان لرستان بیش از ۶ هزار کارت هوشمند صادر شده است.

این مسئول با بیان اینکه برای صدور و بهره‌مندی از خدمات کارت ملی هوشمند در شهرستان دورود زیرساخت‌های لازم فراهم نیست، گفت: متاسفانه زیرساخت‌های مناسب مثل فیبر نوری پر قدرت در شهرستان دورود مهیا نیست و در همین بخش لازم است، تا با همکاری همه مسئولان این زیرساخت‌ها مهیا شوند.

مدیرکل ثبت احوال استان لرستان متذکر شد: تاکنون کار نظارت بر حدود ۱۵۱ هزار پرونده در شهرستان دورود انجام نشده است که این میزان در مقایسه با سایر شهرستان‌ها بسیار زیاد و علت آن هم ضعف زیرساخت‌ها است.

میردریکوندی در پایان عنوان کرد: همچنین تاکنون ۸۸ هزار مورد کار نظارت بر پرونده‌ها در شهرستان صورت گرفته است که امیدواریم با تقویت زیرساخت‌ها این روند با سرعت هرچه بیشتر ادامه یابد.