تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

پیریایی گزینه اول معاونت سیاسی صداوسیما

  • کد خبر : 60043
  • 18 آبان 1393 - 13:30

  یک سایت خبری، بدون اشاره به منبعی خاص، نام گزینه‌های احتمالی برای انتصاب در سمت معاونت‌ها و مدیریت‌های جدید سازمان صدا و سیما را منتشر کرده‌ است. به گزارش میرملاس ؛  «بانی‌فیلم آنلاین» با اشاره به انتصاب محمد سرافراز به عنوان رئیس جدید سازمان صدا و سیما، درباره معاونان و مدیران جدید این سازمان، […]

 

یک سایت خبری، بدون اشاره به منبعی خاص، نام گزینه‌های احتمالی برای انتصاب در سمت معاونت‌ها و مدیریت‌های جدید سازمان صدا و سیما را منتشر کرده‌ است.

به گزارش میرملاس ؛  «بانی‌فیلم آنلاین» با اشاره به انتصاب محمد سرافراز به عنوان رئیس جدید سازمان صدا و سیما، درباره معاونان و مدیران جدید این سازمان، می‌نویسد: «نام محمدرضا جعفری جلوه مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی، حسین کرمی مدیر فعلی شبکه‌های نمایش و نسیم و علی‌اصغر پورمحمدی مدیر سابق شبکه سه و مسئول مرکز رسانه قوه قضائیه در میان گزینه‌های جانشینی علی دارابی به عنوان معاونت سیما دیده می‌شود.

دیگر گزینه‌های احتمالی برای سایر پست‌ها نیز از این قرارند:

قائم‌مقام: حسن خجسته، محمدحسین صوفی، محمد ابوطالبی.

معاونت سیاسی: کرم‌رضا پیریایی ، مرتضی تمدن، حمیدرضا مقدم‌فر و عبدالرضا بوالی.

معاونت صدا: حسین تقی‌پور، حسن خجسته، علیرضا نوری و منصور کریمیان.

معاونت برون‌مرزی: منوچهر متکی، سید احمد سادات و مهدی مجتهد.

معاونت آموزش و پژوهش: حسن خجسته و مسعود ابوطالبی.

معاونت برنامه‌ریزی و نظارت: علی طلوعی و عبدالکریم خیامی.

معاونت توسعه و فناوری مجازی: سعید انبارلویی، صابری اقدم و افراسیابی.

معاونت اداری و مالی: فریدون همتی، عبدالرضا ساور و آق ملا.

معاونت امور مجلس و استان‌ها: محمدحسین صوفی، محمود عاطفی و کرم‌رضا پیریایی.

مرکز موسیقی و سرود: حسین تقی‌پور و غفور.

بسیج: علی‌اصغر جعفری و محمود عاطفی.

حوزه ریاست: سعید انبارلویی، رضا شاکری و علی اصغر جعفری.

مدیر روابط عمومی: سیدتقی سهرابی، رضا رضایی و علی مقدسی.

البته در این میان هنوز نام کاندیداهای جانشینی مدیران شبکه‌های سیما دیده نمی‌شود.»

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=60043

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 32در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۲
  1. جناب آقای پیریایی در طیفِ اصولگرایان یک انسانِ خوش خدمت است

  2. جناب آقاى پیریایی شخصیتى فراجناحى ومعتدل است اگرغیرازاین بودازطرف همه دولت ها پست ومقام نمى گرفت .
    آقاى پیریایی دانشمندى بی ریا ومتفکری است بابرنامه که براى هرپست ومقامى که مسئولیت آن را میپذیرد برنامه هاى خاص خودش رو دارد .براى ایشان که یکى ازمدیران مؤفق کوهدشتى کشور بوده وهستندآرزوى مؤفقیت میکنم

    • درست است که در سیاست سیاستمداران ، چرخش وجود دارد اما نه با هر بادی و نه در اصل و ریشه . جناب آقای نورمحمدی اینکه در هر دولتی سر کار باشد نشانه فرا جناحی بودن نیست ، و همچنین نشانه دانشمند بودن .
      راستی می شود چند تا از آن برنامه های این آقای با برنامه را نام ببرید . در همدان رفتنشان مایه شادی و سرور بود و در قم هم ما چیزی از ایشان ندیدیم . حتما آن برنامه هایی که شما می فرمایید در صدا و سیما می خواهد اجرا شود .
      عزیزان این تعصبات را کنار بگذاریم و اینکه بدانیم آقای پیریایی کوهدشتی است یا نیست مهم نیست . مهم این است که به فکر اصلاح امور باشد و توانمندی کافی داشته باشد که الحمدلله ایشان به نظر بنده نه فکرش را دارد و نه توانمندیش را ( قبا هایی بزرگ تر از خودشان تا حالا بر تنش کرده اند )
      من بعید می دانم شخصی که تا دقایق آخر عمر دولت دهم در خدمت دولت کریمه بوده باشد در صدا و سیما جایی در این حد به واگذار شود .

  3. تبریک،انشاالله تمام کوهدشتی ها در تمام پستهای مهم کشوری و لشگری گمارده شوند

  4. دکتر پیریایی همواره باعث افتخار لرستانیها بوده وهست برای ایشان آرزوی موفقیت داریم

  5. باسلم.هنوز نه به داره نه به بار.گمانه زنیست.پس تبریک برای چه.خدا خیرتان دهد.

  6. آقای پیریایی تازه همکار دکتر محسن رضایی شدن بعید صدا وسیما برن

  7. حتی در حد نامزد بودن هم برای ما مهم است جایگاه مهمی ست چه آقای پیریایی مطرح شود چه هر کدام از همشهریانمان

  8. بنده زیاد ایشان را نمی شناسم ولی خدا وکیلی اینها برای کوهدشت و محرومیت های آن .برای بیکاری حدود ۵۰درصدی شهرستان محروم کوهدشت و…………………چکار کرده اند.حالا از هر طیف و جریان سیاسی هست مهم نیست

  9. آقای پیریایی بیای د کوهدشت تا هر کس نقدی دارد در حضور جمع با ایشان بگوید شاید این جوری بهتر باشه اگه جواب ها پذیرفته شد چه بهتر
    اگه هم نقدها خوب بود او قبول کنه ۰ اگه حق را نپذیرفت این حرفها درسته۰

  10. فرغ از مسایل باندی وجناحی جای افتخار هستش که فردی کوهدشتی برمسند معاونت چنین جای مهم وفرهنگی تکیه بزند

    • سلام آقای محمدی آقای پیریایی جزه کدام طایفه کوهدشت است

      • نهاوند///

        • ابتدا لازم میدانم به نوبه خود از مدیریت محترم سایت میرملاس بابت درج نظر موافق و مخالف در این مقوله که جانب بی طرفی را رعایت نموده است تشکر کنم. و اما… به راستی چه چیزی را میخواهید با این حرفها ثابت کنید؟ اینکه پیریایی کوهدشتی نیست و نهاوندی است؟! اینکه زحمتی نداره، کیه که ندونه مادر پیریایی از اولاد قباد کوهدشت است و پدر او اهل روستای حیات الغیب خرم آباد و خود ایشان متولد و بزرگ شده کوهدشت اند و از بزرگان و لیدرهای سیاسی بسیاری از کسانی است که شما خود به خوبی این را میدانید و نیازی به توضیح نیست چرا که از بدیهیات اظهر من الشمس است. پس پیریایی کوهدشتی است ولی واقعیت آن است که کوهدشتیها با او به مانند بسیاری دیگر از نخبگان شهرشان خوب برخورد نکردند. حال تقصیر از او و دیگر نخبگان کوهدشتی است که نتوانسته اند کاری کنند و یا از کسانی که نخواسته اند و یا بهتر بگویم نگذشته اند کاری بکنند؟! حالا هم که یک همشهری شما در این تراز توانسته خود را مطرح کند که به عنوان معاون سیاسی و یا امور مجلس صدا و سیمای کل کشور نامش بر سر زبانها بیفتد واقعا خود باعث مباهات و خرسندی است. چرا از این ظرفیت ها و فرصتها هنوز یاد نگرفته ایم درست استفاده کنیم و فقط چشمهایمان در حدقه حسادت و کینه توزی می چرخد، مشکلی است که باید در نفس خود آن را مهار کنیم و نه در تخریب رقیب تسکین آلام نفس بیمار را بجوییم. به هر حال چه خوشحال شویم و چه ناخرسند این ظرفیت و توانی است که شخصی به نام کرمرضا پیریایی اهل کوهدشت لرستان داراست و نه ایشان میتواند خود را از زادگاهش کوهدشت جدا بداند و نه شما میتوانید کوهدشتی بودن او را منکر شوید؛ پس همان بهتر که قدر سرمایه های انسانی خود را بدانیم و به جای تخریب جهت تقویت آنها که در واقع تقویت جایگاه شهرمان است بکوشیم. خداوند حسن عاقبت به همه ما عنایت فرماید.

        • حرف های شما پشیزی برای بنده ارزش نداشت چون تابلو بود از کجا اب میخورد بس کنید همین افراد مثل شما کوهدشت را گوشت قربانی ایمال سیاسی خود کرده اید.این اقا که شما از آن به عنوان مدینه فاضله یاد میکنید لیست کارهای مفید ارزشمند که برای کوهدشت انجام داده اند رو بیان کنید بیکاری و فقر جامعه کوهدشت با افتخارات شخصی ایشان حل شده؟؟اقای ازادبخت خواهش میکنم فقط نظرات موافق رو قرار ندهید بزارید ما هم حرفمون رو بزنیم

        • سلام بر کوهدشتی ۲شما درست می فرمایید ایشان خوب بلدند که خودشان را مطرح کنند البته نه برای مردم ،ایشان تعامل با مردم بلد نیست ایشان فقط با بزرگان معاشرت دارند!

        • پس پیریایی خورزاست

  11. واقعا برایتان متاسفم شما هر کس تعریف وتمجید کرده درج کردید اما نظر منتقدین را حذف می کنید.
    این دون شان رسالت اطلاع رسانی است این به نفع افرادی مثل آقای پیریایی است که بدونند مردم چه دیدگاهی نسبت به ایشان دارند شما فقط مجازید نظراتی که جنبه توهین آمیز دارند درج نکنید نه نظراتی که به صورت انتقاد بیان شده اند.
    شخصیت ایشان بیشتر براساس منافع شخصی اشان نمود دارد نه براساس منافع مردم اگر هم افتخاری دارند بیشتر نردبان ترقی خودشان است تا اینکه برای مردم بخصوص مردم منطقه کاری کرده باشند.
    می دانید که شخصیتها بر اساس استعداد دو گروه هستند یک گروه این استعداد وتوانایی را دارند که مردم از خدمات آنها استفاده کنند و باعث سودمندی برای آحاد مردم شوند اما گروهی دیگر با زیرکی فقط مواظب موقعیت خودشان هستند که مبادا از پستها دور شوند. بیایید واقع بین باشیم دست آنهایی را بگیریم که توان وعرضه کار کردن برای مردم دارند،منافع شخصی رارها کنیم این تعریف وتمجیدها دردی برای ما درمان نمی کند.
    باز هم جا دارد مسایلی را بیان کنم اما چون می دانم درج نمی کنید وقت خودم را تلف نمی کنم!

  12. استادپیریایی ، دانشمندی فاضل وفرزانه است که مطمئناً درهرپست ومقام کشوری قراربگیرند، همچنانکه تا حالا خوش درخشیده است ازاین ببعد هم خوش خواهددرخشید وبدون شک موفق وسرافراز خواهد بودوباعث افتخاراست که یکی از همشهریانمان که زجرکشیده ی جبهه وجنگ وبازمانده ی شهدا است در مناصب سطح عالی کشوری منصوب شوند.
    به امید پیروزی وموفقیت تمام نیروهای بسیجی وبازماندگان گرامی شهدا در تمامی عرصه ها.

  13. اقای پیرریایی فرماندار قابلی در قروه بود انسان لایقی است مبارک است.

  14. باسلام واحترام.
    خدمت تمام عزیزانی که نسبت به آقای دکتر پیریایی انتقاد دارند عرض کنم که انتقاد عزیزان وارد نیست چرا که انتظارات همشهریان گرامی موجه ومنطقی نیست متاسفانه همشهریان ما انتظار دارند مثلا در هرساعت از شبانه روز با آقای دکتر تماس میگیرند ایشان جوابگو باشند یا درخواست های غیرمقدور را برآورده کنند.عزیزانی که مرقوم داشته اید آقای دکتر پیریانی برای استان لرستان و شهرستان کوهدشت موثر نیست جوابگو باشید آیا استان وشهر ما هزینه ای را برای آقای پیریایی متقبل شده ؟ خب معلومه که نه .موقعیت دکتر پیریایی مرهون توانایی وپشتکار خودشون بوده وتکلیف ما هم افتخار به ایشان است .عزیزانی هم که نقدشون منصفانه نیست دلسوز شهرستان نیستند بلکه از حسادت وبدبینی سلاح انتقاد رو به کار میگیرند مطمئنا اگر مسوولین وقت از آقای پیریایی درخواست مشاوره میکردند ایشان دریغ نمیکردند .ودر آخر از عزیزان فعال ودلسوزشهرمون استدعا دارم با روحیه خلاقانه مطالبات بحق را از مسوولین مربوطه پیگیری نمایند وبرای آقای دکتر پیریایی هم آرزوی توفیق وتندرستی دارم.

    • سلام جناب اقای میرزایی، در دفاع شمااز آقای پیریایی باید به چند نکته اشاره کتم ”
      اول- اینکه خیلی راحت از حق وتو استفاده کردیدید وانتقادات را ناموجه وغیر منطقی تلقی کرده اید که این به دور از عقلانیت است وهرکس اهل منطق وگفتگو باشد به این ضمختی با طرف خود حرف نمی زند ،مستدل و متین باشید(وجادلهم بالتی هی احسن)
      دوم- اینکه فرموده اید همشهریان انتظار دارند که آقای پیریایی در هرشبانه روز پاسخگو باشند وبه تماس ها جواب بدهند، ناشی ازیک تحلیل سطحی است و شاید هم توهم باشد انتظارات مردم ازکسیکه در حکومت ودولتها دارای جایگاهی است فراتر ازاین حرفهاست. امروز فقر وعقب ماندگی منطقه ما غوغا می کند وکسی نیست به داد این مردم برسد.
      سوم اینکه مرقوم فرموده اید مردم ما چه هزینه ای برای آقای پیریایی متقبل شده است؟!این از آن حرفهایی است که نمونه اش در حکومتهای غیر دینی وغیر مردمی هم پیدا نمی شود. ما حاضریم همه کوهدشت را برای امثال آقای پیریایی سند بزنیم شاید از خدمات ایشان وامثال ایشان بهره مند شویم!
      چهارم-کسی منکر توانایی ایشان نیست اما هرچه هست برای خودشان هست.
      پنجم خیلی راحت منتقدین را حسود وبدبین نامیده اید که اینهم توهین است هم ناشی از یک تفکر برتری طلبانه. من مطمئنم آقای پیریایی زبان دفاع از خودشان را دارند لطف کنید شما ایشان را وکالت نکنید و بگذارید ایشان با قول احسن جوابگوی انتقادات مردم باشند.

    • با سلام .
      ببخشید خواستم بدانم منظور از این جمله که آیا استان و شهر ما هزینه ای برای آقای پیریای متقبل شده است چیست؟

  15. با سلام خدمت برادر ارجمند جناب پیریایی.انشاالله که خداوند هر چی که برای ایشان مصلحت می داند همان می شود اقای پیریایی انسانی توانمند و با سابقه اجرایی بالایی است .همه همشهریان باید از ایشان حمایت کنیم

  16. امان ازدست این مردم غریب پرست

  17. ایشاله سربلند وموفق باشی مگه شما به داد کویشت برسید بافرهنگ سازی

  18. (آن ۱۴ کلمه چها که نکرد ) این جمله برای او آب ونان نداشت اما پیوستن او به اردوگاه اصولگرایان موقعیتهای خوبی برای ایشان فراهم نمود بیاد همۀ کسانیکه همت بلند دارند و با افتخار زندگی می کنند

  19. با سلام همه چهر ه های مطرح سیاسی کوهدشتی مدیون مردم کوهدشت هستند کوهدشت نردبان ترقی انها بوده است اما انها توجهی به کوهدشت ندارند وکاری برای اشتغال و ابادانی ان انجام نداده اند حتی به عنوان کوچک ترین کار خود حاضر نیستند در کوهدشت سرمایه گذاری کنند بلکه در جاهای دیگر سرمایه گذاری می کنند

  20. باسلام باید از سرمایه های سالم و موفق شهرمان حمایت کنیم اما بیرون از عرصه رسانه انتقاداتمان را مطرح نماییم اگر از عرصه های مدیریت مطلع باشد سلامت کاری و اخلاقی را مهمترین شاخص خواهید دید و خرده گیری های جناحی و گرایشی را اغماض خواهید کرد . جه بسیار افرادی هستند که ثبات سیاسی مداومی دارند اما چندان از این نظر مورد تایید نیستند . پس نیمه پر لیوان را هم ببینیم ….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.