کد خبر : 60086
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 830 بازدید

یک کوهدشتی دبیر شورای راهبردی ورزش استان شد

   طی ابلاغی از طرف علی‌یاور عزیزپورفرد مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان، دبیر شورای راهبردی ورزش استان منصوب شد. به گزارش میرملاس نیوز، در این ابلاغ “نعمت‌الله رشیدیان‌” به سمت دبیر شورای راهبردی ورزش استان منصوب شده است. در بخشی از نامه ابلاغ صادره آمده است: «امید است با اتکال به خداوند متعال […]

2456 
 طی ابلاغی از طرف علی‌یاور عزیزپورفرد مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان، دبیر شورای راهبردی ورزش استان منصوب شد.
به گزارش میرملاس نیوز، در این ابلاغ “نعمت‌الله رشیدیان‌” به سمت دبیر شورای راهبردی ورزش استان منصوب شده است.
در بخشی از نامه ابلاغ صادره آمده است:
«امید است با اتکال به خداوند متعال و بسیج تمامی ظرفیت‌های علمی و تجربی نخبگان و پیشکسوتان این حوزه در جهت علم‌گرایی، برنامه‌محوری و سیاستگزاری مناسب در راه پیشرفت و اعتلای ورزش استان موید و منصور باشید.»
شورای راهبردی ورزش استان متشکل از افراد صاحب‌نظر و تحصیل‌کرده و نیز برخی مسوولان استان است.
رشیدیان دانشجوی کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی با گرایش رفتار حرکتی است و سابقه ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان‌های کوهدشت و سلسله را در کارنامه کاری خود دارد.
وی ۲ ماه قبل نیز به عنوان مسوول مرکز پیکرسنجی و ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان لرستان منصوب شده بود.
قابل ذکر است پیش از این مهرداد کریم‌پور عهده‌دار دبیری شورای راهبردی ورزش استان بوده است.

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

از طایفه نوزعلی در گفته :

تبریک به نعمت اقا عزیز

[پاسخ]

قبادی در گفته :

تبریک به آقای نعمت الله رشیدیان

[پاسخ]

جهان امیری در گفته :

تبریک و به امید موفقیت در این سمت جدید برای جنابعالی

[پاسخ]

کوروش سوری در گفته :

جناب آقای رشیدی عزیز وانتخاب بجا و درست شما را صمیمانه تیریک گفته و از خداوند منان موقفیت شما را خواستارم

[پاسخ]

فوتبالی پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۷ آبان , ۱۳۹۳ ۱۹:۵۴:

پس چرا عزلش کردید ؟

[پاسخ]

ز/تیموری در گفته :

انشاا…پیروز وسربلندباشید

[پاسخ]

محمدصادق نادری در گفته :

تبریک و به امید موفقیت های بیشتر آقای رشیدیان

[پاسخ]

پویان فلاحی در گفته :

جناب اقای رشیدیان انتخاب شایسته شما رو تبریک عرض میکنم انشالله موفق و سربلند باشید

[پاسخ]

یک کوهدشتی در گفته :

اقای رشیدی واقعا لیاقتشو داشت.افسوس که از اینجا رفت.

[پاسخ]

ابراهیمی در گفته :

تبریک به جامعه ورزش استان و مدیر کل با درایت برای شایسته ترین انتخابش و ارزوی موفقیت اقای رشیدیان کما فی سابق

[پاسخ]

حمیدازادبخت در گفته :

جناب رشیدیان سلام
ضمن عرض تبریک خدمت حضرتعالی ،استعداد و جایگاه شما بیشتر از این مناصب است
موفق باشید

[پاسخ]

آساره پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۹ آبان , ۱۳۹۳ ۰۸:۳۸:

مناصب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا
مناسب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

کونانی پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۹ آبان , ۱۳۹۳ ۰۹:۴۵:

آقای آزادبخت درست فرمودند جناب اساره منظور ایشان پست و مقام است .که همون منصب است.

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۱ آبان , ۱۳۹۳ ۲۰:۲۱:

دقيقا مناصب صححيح است

[پاسخ]

سیروس مومنی در گفته :

سلام بررشیدیان عزیزوتبریک به جنابعالی امیدوارم مویدباشید.

[پاسخ]

بهیار عباسی گراوند در گفته :

عرض تبریک خدمت آقای رشیدی همیشه موفق وسربلند باشی

[پاسخ]

یه دوست در گفته :

لطفاً از به بعد کمی بیشتر مواظب رانندگی کردن تون باشید. (:

[پاسخ]

سینا پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۱ آبان , ۱۳۹۳ ۲۱:۱۴:

افرین تا رییس بود خوب نبود حالا فردی لایق شد

[پاسخ]

حزب باد در گفته :

نفهمیدیم اینا کدوم وری ین !

[پاسخ]

رضا از طایفه نورعلی پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۹ آبان , ۱۳۹۳ ۱۶:۳۰:

حاج آقا نعمت و خانواده ایشون اصولگرا هستند
منتها این سمت مربوط به شایستگی ایشان است نه حزب بازی و باند بازی

[پاسخ]

تلخند پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۰ آبان , ۱۳۹۳ ۰۸:۳۷:

تقسیم می شن
اصولگرا – اصلاح طلب – اصلاح گرا – اصول طلب – تندرو – کندرو – میانه رو و …
به همین خاطر در هیچ دولتی بی نصیب نمی مونن

[پاسخ]

مردتنها پاسخ در تاريخ شنبه ۲۴ آبان , ۱۳۹۳ ۱۱:۳۵:

مهم شایستگی و تخصص در کاره……

اصلاح طلب و اصول گرا فرقی نمی کنه…..

کسی که خبره باشه زیر بار هیچ منتی نمیره …..

[پاسخ]

تلخند پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۰ آبان , ۱۳۹۳ ۱۰:۱۶:

اصول طلب یا اصلاح گرا هستند . حالا چه فرقی دارد

[پاسخ]

رستمی در گفته :

تبریک به جناب رشیدیان.با ارزوی سربلندی

[پاسخ]

اکبر امرایی در گفته :

با سلام و عرض ادب و احترام برای دوست عزیز و ارجمند جناب آقای رشیدی که توان وشایستگی فراتر از این جایگاه را دارند آرزوی توفیق و سربلندی دارد تبریک صمیمانه ی ما را پذیرا باشید .

[پاسخ]

بسیجی در گفته :

بعنوان یک شهروند کوهدشتی به برادر متعهد, فرهیخته و خوش فکر جناب آقای رشیدیان تبریک گفته و توفیقات روز افزون این برادر پاک دست و دلسوز را از خداوند متعال خواستارم. همچنین از مدیر کل ورزش و جوانان استان بخاطر حسن انتخابشان تشکر میکنم.

[پاسخ]

به عمو نعمت در گفته :

توی دوره و زمونه ای که برادر به برادر رحم نمی کنه و برادر گوش برادر رو می بره و توی دوره زمونه ای که برادر به خاطر دیگران زیر پا گذاشته می شه و توی زمانه ای که همه از طریقی که شده می خوان هم دیگر رو زمین بزنن و تو دوره ای که … !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
.
.
“”وجود کسی مثل شما که از خوبی حال و احوال فامیل خوشحال بشه یک غنیمت است””

[پاسخ]

جوان پلدختری در گفته :

کاش این مطلب من را دکتر عزیز پور بخواند.دکتر عزیز پور اگر میخواهد به ورزش لرستان کمک کند نیروهای غیر ورزشی مانند رئیس ورزش و جوانان پلدختر که معلم تاریخ است و در طول عمرش ورزش نکرده و بقول فردوسی پور که به رویانیان گفت عکس با شورت و پیرهن ورزشی نداری،ایشان هم مثل رویانیان هستن،را جابجا کند و نیرویی از خانواده ورزش در آن سمت بگذارد.

[پاسخ]

قاسم ن در گفته :

شکرخدا وتشکر ازاقای مدیر کل محترم که از فردی پر تلاش وکارشناس وباتجربه استفاده نموده اید امیدواریم به فکر سهرستانها هم باشید اینشاا00

[پاسخ]

یحیی محمدی دلفان در گفته :

بسیار خوشحال شدم زمانی این مطلب رو دیدم /موفق باشید نعمت جان دوست سال های دور/

[پاسخ]

شهروند در گفته :

جهت اطلاع آن دسته از دوستانى كه اظهار داشتند ايشان از چه جناحى هستند بايد عرض كنم كه زمانى خود ما مردم اين فكر را از ذهنمان خارج كنيم كه جناح بندى سياسى در انتصابات بايد بى تاثير باشد،آنگاه موفق خواهيم بود و شهرى،استانى و به تبع آن كشورى آباد خواهيم داشت. طبق عملكرد آقاى رشيديان در سمت مديريت تربيت بدنى شهرستان كو هدشت و شهرستان الشتر ، بى شك انتصاب ايشان بر اساس لياقت و شايستگى شان بوده است.
به اميد موفقيت روز افزون براى كليه مديران توانمند كشورمان و آقاى رشيديان عزيز

[پاسخ]

سید آقانور وفایی راد در گفته :

باسلام.تبریک بسیار به جناب آقای رشیدیان عزیز.انشالله موفق و موید باشید.

[پاسخ]

روح الله دل انگیز در گفته :

با سلام از مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان بخاطر این انتخاب شایسته تبریک عرض مینمایم هر چند معتقدم توانمندی و تعهد و تخصص برادر عزیزم جناب آقای رشیدیان فراتر از این جایگاه میباشد لذا از خداوند متعال برای ایشان و همه خدمتگزاران صدیق نظام آرزوی موفقیت و سربلندی رو خواستارم انشالله

[پاسخ]

امیرعلی در گفته :

تبریک می گم عمو نعمت

[پاسخ]

محمد سلیمانی در گفته :

با سلام و عرض ادب خدمت ارباب جراید و مدیریت محترم سایت میر ملاس.برای بنده باعث خوشحالی و افتخار هست که یک همشهری عزیز در این منصب قرار دارد.برای برادر عزیز و محترمم اقای رشیدی که از مدیران موفق استان هستنداز خداوند سلامتی و موفقیت روز افزون را خواستارم

[پاسخ]

زیبا کونانی در گفته :

تبریک آقای رشیدی

[پاسخ]

بهمن میری در گفته :

تبریک عرض میکنم امیدوارم که همیشه در تمام مراحل زندگی موفق باشی.

[پاسخ]