- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مجتمع فرهنگی هنری رومشگان راه اندازی می شود

7899 [1]

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: مجتمع فرهنگی هنری رومشگان تا پایان آذرماه راه‌اندازی می‌شود

  به گزارس میرملاس نیوز، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در سفر به شهرستان رومشکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیاست اصولی استاندار لرستان بر توسعه همه‌جانبه این استان و رفع مشکلات توسعه شهرستان رومشکان اولویت دارد.

وی با اشاره به طرح تحول سلامت، خاطرنشان کرد: هدف این طرح این است که هیچ شهروندی در زمان بیماری هیچ درد و دغدغه‌ای جز بیماری نداشته باشد و قطعاً اجرای این طرح در استان لرستان و رومشکان پیگیری می‌شود تا مردم اثرات مفید آن را بیشتر احساس کنند. معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: مشکلات شهرستان رومشکان دیرینه‌ است و امیدواریم با کارهایی که صورت می‌گیرد، در مدت کوتاهی شاهد رفع این مشکلات به خصوص در زمینه بهداشت و درمان باشیم.

شاهرخی با بیان اینکه تأکید بر این است که مجموعه علوم پزشکی به شهرستان تازه تأسیس رومشگان و انبوه مشکلات آن بیشتر توجه کند، متذکر شد: در ارتباط با بخش فرهنگ و ارشاد مجتمع فرهنگی هنری ارشاد شهرستان رومشکان حداکثر تا پایان آذرماه تکمیل و راه‌اندازی می‌شود. وی در پایان به مشکلات ورزشی شهر رومشکان نیز اشاره‌ کرد و یادآور شد: مشکلات ساخت مجموعه ورزشی رومشکان باید برداشته شود و اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان به عنوان متولی ساخت این پروژه باید پیگیری بیشتری داشته باشد و برای تشکیل اماکن ورزشی و اعتبار آنها پیگیری لازم را به عمل آورد.

 خبر از:روابط عمومی استانداری لرستان