- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

اجرای بالغ بر ۲۷۰ طرح اشتغالزایی در شهرستان کوهدشت

IMG10475614

 

مدیرکمیته امداد شهرستان کوهدشت، از اجرای بالغ بر ۲۷۰ طرح اشتغالزایی در کمیته امداد این شهرستان خبرداد.

به گزارش میرملاس به نقل از شبستان مردان امرایی، مدیرکمیته امداد شهرستان کوهدشت، گفت: طرح های خود کفایی و اشتغالزایی جهت توانمند سازی مددجویان اجرایی شده است.

 وی با بیان اینکه در راستای توانمندسازی خانواده های تحت حمایت را محور فعالیت کمیته امداد شهرستان در سال های اخیر خواند و افزود: اشتغالزایی برای مددجو با توجه به توانایی‌های و ظرفیت های آنها موجب موفقیت در طرح اجرایی و در نهایت ایجاد زمینه خودکفایی می‌شود.

 امرایی، اظهار داشت: جهت ماندگاری طرح های اشتغالزایی در کمیته امداد ابتدا افراد دارای شریط طرح های خودکفایی با همکاری نهاد فنی و حرفه ای آموزش ها لازم را اخذ می کنند.

 وی ابراز کرد: طرح‌های کشاورزی، دامداری، دامپروری، مشاغل خانگی و … از زمینه‌های شغلی است که در قالب آن طرح‌های اشتغالزایی اجرا می‌شود.

 امرایی، با بیان اینکه امسال تعداد ۲۷۴ طرح های اشتغال زایی در این شهرستان برگزار شده است، بیان کرد: در این مدت مجریان طرح های اشتغال زایی بیمه تامین اجتمعی شده اند.

 وی ادامه داد: بیمه افراد تحت حمایت و زنان سرپرست خانوار از دیگر برنامه های بیمه ای کمیته امداد است.

 مدیرکمیته امداد شهرستان کوهدشت، اظهار کرد: در آبان ماه امسال یک میلیارد و ۲۷ میلیون ریال جهت حق بیمه مددجویان کمیته امداد هزینه شده است.

 امرایی ابراز داشت: هم اکنون جمعیتی بالغ بر ۶۷۵ زن سرپرست خانوار در این شهرستان از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره مند هستند.