تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

تشکیل بانک خیرین سلامت از اهداف بلندمدت سازمان داوطلبان هلال احمر است

  • کد خبر : 60213
  • 21 آبان 1393 - 14:53

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر: تشکیل بانک خیرین سلامت از اهداف بلندمدت سازمان داوطلبان هلال احمر است    رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: ساماندهی خیرین و تشکیل بانک خیرین سلامت از اهداف بلندمدت سازمان داوطلبان هلال احمر است.   به گزارش میرملاس نیوز به نقل از پانا،فرحناز رافع در مراسم اجرای طرح […]

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر:

تشکیل بانک خیرین سلامت از اهداف بلندمدت سازمان داوطلبان هلال احمر است

 

 رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: ساماندهی خیرین و تشکیل بانک خیرین سلامت از اهداف بلندمدت سازمان داوطلبان هلال احمر است.
 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از پانا،فرحناز رافع در مراسم اجرای طرح سفرنامه سلامت در شهرستان کوهدشت افزود: ساماندهی خیرین و تشکیل بانک خیرین سلامت از اهداف بلندمدت سازمان داوطلبان هلال احمر است.
وی هدف عمده از اجرای این طرح را پر کردن شکافهای موجود در حوزه سلامت عنوان نمود و خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم سفرنامه سلامت و امید را به تدریج و تا پایان سال در سطح ملی گسترش و تعمیم دهیم.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر همچنین گفت : در این سفرنامه ها اهدافی همچون کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ، ایجاد رشد و توسعه سلامت در مناطق محروم و نیز ارتقاء سطح و فرهنگ سلامت اقشار آسیب پذیر در جامعه با رویکرد آموزشی و پیشگیری در حوزه سلامت دنبال می شود.
رافع افزود: : با اجرای سفرنامه سلامت و امید در هر استان، یک خانه داوطلب سلامت و امید هم در هر شهرستان تشکیل می شود تا در حوزه تخصصی سلامت به مردم خدمت ارائه داده شود.
وی همچنین گفت: سفرنامه سلامت و امید در سال ۹۳ به مرحله اجرا رسید و بر اساس آن مقرر شد که این طرح را به صورت آزمایشی در ۴۸ شهرستان در۱۲ استان کشور به اجرا در بیاوریم.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور مقصد های بعدی اجرای این طرح را استانهای کرمانشاه، ایلام، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، خوزستان و کرمان عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=60213

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.