تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

دایی،مایلی کهن را بخشید

  • کد خبر : 60240
  • 21 آبان 1393 - 18:49

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با صدور متنی که در آن اعلام کرده “پس از مشورت با خانواده‌اش تصمیم به بخشش محمد مایلی‌کهن گرفته است” رضایت خود را برای آزادی این مربی از زندان اعلام کرد.   علی دایی سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز چهارشنبه با صدور متنی، رضایت خود را برای آزادی […]

17301
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با صدور متنی که در آن اعلام کرده “پس از مشورت با خانواده‌اش تصمیم به بخشش محمد مایلی‌کهن گرفته است” رضایت خود را برای آزادی این مربی از زندان اعلام کرد.

 

علی دایی سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز چهارشنبه با صدور متنی، رضایت خود را برای آزادی محمد مایلی‌کهن از زندان اعلام کرد که این متن را در زیر می‌خوانید:

 

 به نام آن که اگر حکم کند همه محکومیم

 

خداوند نبخشد بنده‌ای را که از سختی و گرفتاری دیگران خشنود باشد.

 

آن‌چه در روزهای اخیر رقم خورد محصول اتفاقات و رفتار و گفتارهایی بود که مدت‌ها تکرار می شد و من را در جایگاه مجرم می‌نشاندند و هر آن‌چه بر زبان‌شان می‌آمد نثار من و خانواده‌ام می‌کردند بی‌آن‌که دلیل خصومت شان را بدانم. مرا مغرور می‌خواندند بی‌آن‌که کسی از آن‌ها بپرسد ولو اگر علی دایی مغرور باشد چه ارتباطی به شما دارد؟

 

در روزهایی که بدترین نسبت‌ها را به من و خانواده‌ام می‌دادند و همه سکوت کرده بودند چه می‌شد کرد جز این که دست به دامان قانون شوم؟ قانونی که قبلاً هم رأی خود را در این باره صادر کرده و من از حقم گذشته بودم.

 

این بار روند پرونده به سمتی منتهی شد که مجازات فرد مقصر فقط مجازات خود او نبود. رفتن به حبس یک نفر، خیلی‌ها و به خصوص خانواده‌اش را مکدر می‌کند و قسم می‌خورم بارها و بارها به این مسائل فکر کردم اما وقتی متولی امام‌زاده حرمت امام‌زاده نگه ندارد و کسی که قانون او را محکوم کرده از کرده‌اش پشیمان نیست تکلیف طرف مقابل چه باید باشد؟

 

طی روزهای اخیر بزرگان بسیاری با من تماس گرفتند و البته همه دوستان به تنها سئوال من پاسخ قانع کننده ندادند. پرسیدم: به خانواده شما توهین شود چه می‌کنید و هیچ‌کدام نتواستند خودشان را جای من قرار دهند.

 

امروز اما نه به اصرار کسی که پس از مشورت با خانواده‌ام تصمیم گرفتم از آنچه قانون حق من دانسته بگذرم زیرا راضی نیستم حتی لحظه‌ای غصه نوه‌ای را ببینم که چشم‌انتظار پدربزرگش است‌. منی که در دفاع از حیثیت خانواده‌ام پا به دادگاه گذاشته‌ام امروز برای رفع تکدر خانواده‌ای که در ماجرای ما هیچ قصوری نداشته اما عضوی از خود را گرفتار می‌بیند از حقم گذشتم و امیدوارم خداوند از گناهان همه ما بگذرد.

 

نظر آن‌هایی که طی روزهای اخیر چه در تماس مستقیم با من و چه در جراید در این باره اظهاراتی داشتند قطعاً محترم است هر چند به نظر می‌رسد فضایی برای برخی موج‌سواران همیشگی فراهم شده بود تا موج‌سواری کنند. کسانی که جهل به موضوع دارند یا خود را به جهالت زده‌اند و خداوند متعال در سوره فرقان فرموده اند إِذَا خَـاطَـبَـهُـمُ الْـجـَاهِـلُـونَ قَـالُـوا سَـلَـامًـا بندگان خداى رحمان کسانى‌‏اند که هنگامی که جاهلان آنها را مخاطب سازند به آنها سلام می‏گویند.

 

قاعده شاگرد استادی را من بهتر از خیلی از آن‌ها بلدم و کاش قاعده استاد شاگردی هم در جامعه ما رعایت شود تا هیچ‌گاه ماجراهایی این‌گونه رقم نخورد.

 

به امید آن که روزی برسد که مرور خاطره‌های‌مان گل لبخند را بر لبان بنشاند نه این که در فضایی پر از کینه و عداوت‌، سعی کنیم برای رسیدن به منافع خود‌، روزهای خوب‌مان را هم فراموش کنیم. وَ لا تَـستَـوِى الحَْـسـنَـهُ وَ لا السـیِّئـَـهُ ادْفَـعْ بِـالَّتـى هِـىَ أَحْـسنُ. هرگز نیکى و بدى یکسان نیست ، بدى را با نیکى دفع کن. (سوره فصلت آیه ۱۴)

 

 مایلی‌کهن با دستبند به زندان رفت + عکس

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=60240

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. انصافا حالم از علی دایی به خاطر این حرکت ناشایستی که انجام داد به هم می خورد

    • انصافا که انصاف نداری
      تو چرا حالت از دایی بهم میخوره ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
      یعنی یه فرد ۸ سال تمام به تو و خانوادت توهین کنه ازش گذشت می کنی

      در ثانی شما با این حرفت قانون و قضات کشور رو زیر سوال بردی چون این رای رو قضات این مملکت اسلامی صادر کردن

  2. حالا چه لزومی داره به مایلی کهن دستبند بززن ؟! . مگر میخواد فرار کنه!؟ . ماشااله به اقتدار پلیس !!! یکی از خطر ناکترین مجرمان تاریخ رو کت بسته تحویل قانون دادن .

  3. درود بر مایلی کهن.

  4. دعوا دعوای ریاسته .به منو شما چه ربطی داره .کدومشون برا ورزش لرستان قدمی برداشتن .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.