تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

اتوبوس مسیر “نورآباد- تهران” در آتش سوخت/ حقیقت ماجرا چه بود؟

  • کد خبر : 60257
  • 21 آبان 1393 - 21:23

  در پی انتشار خبر آتش‌سوزی یک دستگاه اتوبوس در مسیر تهران – نورآباد که دوشنبه شب (دو روز پیش) اتفاق افتاد‌، امروز یکی از مسافران اتوبوس به نام طاهری در این خصوص گفت‌: برخی موارد ذکر شده در خبر روز گذشته واقعیت ندارد از جمله این که گفته شده آتش‌سوزی مهار شده است، این […]

 1456
در پی انتشار خبر آتش‌سوزی یک دستگاه اتوبوس در مسیر تهران – نورآباد که دوشنبه شب (دو روز پیش) اتفاق افتاد‌، امروز یکی از مسافران اتوبوس به نام طاهری در این خصوص گفت‌: برخی موارد ذکر شده در خبر روز گذشته واقعیت ندارد از جمله این که گفته شده آتش‌سوزی مهار شده است، این در حالی که اتوبوس مربوطه به طور کامل در آتش سوخت.

 

 به گزارش میرملاس نیوز، وی اظهار داشت: دو شب پیش اتوبوس مربوط به تعاونی شماره ۲ از سوی تهران به سمت نورآباد در حرکت بود و در فاصله چند کیلومتری پاسگاه توره – اراک در حالی که اکثر مسافران در خواب به سر می‌بردند، راننده اتوبوس متوجه آتش گرفتن موتور خودرو شد.

 

مسافر این اتوبوس بیان داشت: راننده در یک حرکت جسورانه و با سرعت عمل خوب، اتوبوس را به سمت شانه خاکی جاده هدایت کرد و بلافاصله قبل از این که درب‌های خودرو به علت حادثه قفل شوند آن‌ها را باز کرده و با فریاد همه مسافران را متوجه موضوع کرد.

 

وی افزود: مسافران که تعدادشان چندان هم زیاد نبود به سرعت از اتوبوس خارج شدند و ظرف کم‌تر از چند دقیقه خودرو در آتش شعله‌ور که به بلندی آن به بیش از ۱۰ الی ۱۵ متر می‌رسید به طور کامل سوخت.

 

طاهری خاطرنشان ساخت: راننده و مسافران ضمن تماس با آتش‌نشانی سعی کردند با کپسول اطفاء حریق، آتش را مهار کنند اما این اقدام اثر نبخشید.

 

وی اظهار داشت: بعد این که اتوبوس تقریباً به طور کامل سوخت، تازه آتش‌نشان‌های (واکنش سریع) از راه رسیدند اما رسیدن آن‌ها برای مسافران اتوبوس یادآور نوش‌داروی بعد از مرگ سهراب بود.

 

مسافر اتوبوس مسیر نورآباد- تهران بیان داشت: این حادثه تلفات جانی در پی نداشت‌، اما وسائل همراه مسافران به طور صد در صد سوخت.

 

طاهری گفت: در خبرها آمده که با همکاری پایانه مسافربری و پلیس، مسافران به مقصد منتقل شدند، این در حالی است که هیچ‌گونه همکاری در این رابطه از نیروهای مذکور مشاهده نشد تا جایی که یکی از مسافران نیاز مبرم به دستشویی داشت، اما همین همکاری کوچک را نیز نیروهای پاسگاه توره از این شخص حادثه‌دیده دریغ کردند!

 

وی افزود‌: مسافران که سرگردان شده بودند هر کدام جداگانه و تک‌تک به سختی توانستند بعد از ساعت‌ها با اتوبوس‌های عبروی به مسیر خود ادامه دهند.

 

باید به این نکته اشاره کرد که خبر مورد نظر فقط در سایت‌های محلی منعکس شد، اما در خبرهای رسانه ملی، این واقعه اسف‌بار هیچ‌گونه انعکاسی نداشت! این در حالی است که هفته پیش در بخش خبر سراسری‌، درباره حوادث اتوبوس‌های سه کشور جهان گزارش کاملی منتشر شد!
 
رضا محمدی/نسیم دلفان
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=60257

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. حتی یه سایت خارج از استان اسمی از این حادثه نبرد

  2. لابد جان و مال ما لرستانی ها ارزش کمتری دارد نسبت به دیگر جاها

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.