- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

آبفا هزینه آسفالت معابر کوهدشت را پرداخت کرده/ شهرداری کوتاهی می کند

 
انتشار گزارش “خیابانهای کوهدشت و هفت خوان رستم/ چاله هایی که به پای شهر پیر شدند!” موجب واکنش شرکت آب و فاضلاب استان لرستان شد تا مدیرعامل این شرکت اعلام کند که هزینه لازم برای آسفالت معابر به شهرداری پرداخت شده است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، پس از انتشار گزارش و عکس خبری خبرگزاری مهر از وضعیت کنده کاری معابر شهر کوهدشت، مدیر عامل شرکت آب و فاصلاب استان لرستان که همواره پیگیر مسائل و مشکلات مردم در این حوزه بوده است در تماس با خبرگزاری مهر اعلام کرد که هزینه لازم برای آسفالت معابر کوهدشت در اختیار شهرداری قرار داده شده است.

مهدی اکبریان که به منظور سرکشی از وضعیت موجود در شهرستان کوهدشت صبح امروز سه شنبه به این شهر سفر کرده است در گفتگوی تلفنی با خبرنگار مهر اظهار داشت: خسارات ناشی از ایجاد شبکه فاضلاب و آب در کوهدشت به آسفالت معابر به صورت کامل به شهرداری این شهر پرداخت شده است.

وی با تاکید بر اینکه این شرکت هیچ بدهی به شهرداری در زمینه خسارات آسفالت ندارد، عنوان کرد: این در حالیست که حتی برای استمرار فعالیت خود در سالجاری به صورت پیش پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان به شهرداری کوهدشت پرداخت شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاصلاب استان لرستان با تاکید بر اینکه پرداخت خسارات از جانب شرکت صورت گرفته و حال باید شهرداری مدیریت کند و نسبت به آسفالت مجدد معابر اقدام کند، یادآور شد: شهرداری باید معابری را که دو سه سال پیش آبفا کار شبکه گذاری را در آنها انجام داده و پول آن را پرداخت کرده است آسفالت کند.

اکبریان با تاکید بر اینکه پول خسارات به ازای هر متر مربع پرداخت شده است، افزود: شرکت آبفا لرستان به ازای هر مترمربع خسارتی که به آسفالت معابر وارد کرده ۳۰ هزار تومان به شهرداری پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا سال گذشته بیش از ۶۰۰ میلیون تومان خسارات ناشی از تخریب آسفالت معابر به شهرداری کوهدشت پرداخت شده است که انتظار می رفت با دریافت این پول شهرداری نسبت به آسفالت معابر اقدام کند و زمینه رضایت مردم را فراهم آورد.

مدیر عامل شرکت آب و فاصلاب استان لرستان با تاکید بر اینکه این شرکت در هیچ کدام از شهرهای استان مشکلی بابت پرداخت هزینه های وارده به آسفالت به دلیل ایجاد شبکه آب و فاضلاب ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر حتی بیشتر از مطالبات شهرداریها به آنها پرداخت شده است تا مشکلات مردم در این زمینه هر چه سریعتر رفع شود.

اکبریان با تاکید بر اینکه کار شبکه گذاری فاضلاب شهر کوهدشت یک موضوع مستمر است، تصریح کرد: ما در راستای به حداقل رساندن مشکلات مردم تمام تلاش خود را انجام داده ایم.

وی با تاکید بر اینکه آبفا وظیفه خود را در این زمینه انجام داده است، ابراز امیدواری کرد که سایر متولیان امر نیز به منظور گره گشایی از مشکلات مردم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

 

 

 

عکسها از : حشمت اله آزادبخت