- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مهابادی: تا من رفتم، گهری‏ها پولدار شدند تیم منحل شده را به لیگ برتر آوردم، بدهکار هم شده‏ام

سرمربی فصل قبل گهر زاگرس که به همراه این تیم به لیگ برتر فوتبال صعود کرد، اتفاقات چند روز اخیر گهر را عادی نمی‏داند.

تلفنی با این مربی موفق گفت‎ [1]‏وگو کردم که در زیر آمده است:

داوود مهابادی با بیان اینکه خیلی منتظر ماندم اما کسی کمک نکرد، افزود: مسوولان به ما اعلام کردند تا ۱۷ تیرماه (پایان نقل و انتقالات) هیچ پولی نیست و آن زمان هم ۵۰۰ میلیون تومان می‏توانند جور کنند که حتی این پول، طلب فصل قبل اعضای تیم هم نمی‏شد.

وی ادامه داد: من هم حاضر نشدم با شرایط بی‏پولی فصل قبلی کار کنم و گفتم حداقل با بازیکنان تسویه کنند که حتی این کار را هم انجام ندادند اما ظاهراً تا من رفتم، گهری‏ها پولدار شدند.

مهابادی تاکید کرد: چون می‏خواستم تیم را به کسب سهمیه آسیا برسانم، حاضر نبودم با شرایط فصل قبل کار کنم و در لیگ برتر باید هزینه کرد.

سرمربی فصل قبل گهر با بیان اینکه نمی‏خواستم با آقایان کار کنم، تصریح کرد: برخی آقایان سوء استفاده می‏کنند و تیمی که در حال منحل شدن بود و باید سقوط می‏کرد را لیگ برتری کردم که الان چیزی هم بدهکار شده‏ایم.

وی عنوان کرد: قیمت تیم ۷۰۰ میلیونی را به ۷ میلیارد تومان رسانده‏ایم و به‏ جای اینکه پول ما را بدهند، آقایان طلبکار هستند.

مهابادی در خصوص تارتار سرمربی جدید گهر شهرداری دورود گفت: در مورد ایشان هیچ نظری ندارم.

وی با بیان اینکه تمرینات مس سرچشمه را شروع کرده‏ام، اظهار کرد: ۸ بازیکن فصل قبل گهر به تیم کرمانی آمده‎اند و آنها هم نمی‏خواستند همکاری با گهر را ادامه دهند.

سرمربی سابق راه آهن خاطرنشان کرد: طبق قوانین سازمان لیگ تیم‏ها باید با بازیکنان فصل گذشته تسویه کنند تا قرارداد بازیکنان جدید ثبت شود، هرچند در این فوتبال…( مهابادی صحبتش را ادامه نداد)

مهابادی در پایان برای نماینده لرستان در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال آرزوی موفقیت کرد.