تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

تمام استخدامی ها اسفند امسال مشغول به کار می شوند

  • کد خبر : 60361
  • 22 آبان 1393 - 22:13

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: تمام کسانی که مراحل استخدامی را به شکل قانونی پشت سر گذاشته اند از اسفندماه امسال مشغول به کار می شوند. به گزارش میرملاس نیوز، محمد باقر نوبخت شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و اشتغال استان فارس در شیراز افزود: در مقطعی به دلیل […]

81384466-6073305

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: تمام کسانی که مراحل استخدامی را به شکل قانونی پشت سر گذاشته اند از اسفندماه امسال مشغول به کار می شوند.

به گزارش میرملاس نیوز، محمد باقر نوبخت شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و اشتغال استان فارس در شیراز افزود: در مقطعی به دلیل اینکه ردیف بودجه برای تامین حقوق افراد پذیرفته شده پیش بینی نشده بود امکان جذب این افراد ممکن نبود و تصمیم گرفتیم مطالعاتی در این زمینه انجام شود تا در پرداخت حقوق و مزایای آنها با مشکل مواجه نشویم.

وی ادامه داد: بنابراین با توجه به پیش بینی ردیف بودجه در سال ۹۴، اجازه استخدام و شروع به کار این افراد به استان ها داده شد و بنابراین این افراد از اسفند امسال فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=60361

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. باتشکر از آقای نو بخت خبر خوشحال کننده ای است برای جوانان پذیر فته شده ای که ماههاست بلا تکلیفند

  2. امیدواریم مسئولان استانداری لرستان هم به وعده خود مبنی بر بکارگیری پذیرفته شدگان زیر مجموعه خود استانداری (فرمانداریها و بخشداریها) در آذرماه و دیماه عمل نمایند.

  3. زوده آقای نوبخت…هنوز دو سال از قبولی گذشته.میذاشتید بچه هاشون بزرگ میشدن به جای باباشون شروع به کار میکردن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.