کد خبر : 60520
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,719 بازدید

سرنوشت غم انگیز ملی پوش کرمانشاهی / بابک قربانی قبل از اجرای حکم اعدام، خودکشی کرد

   بابک قربانی کشتی گیر کرمانشاهی ، دارنده مدال طلای وزن ۹۶ کیلو گرم کشتی فرنگی بازی های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو که به دلیل اتهام به قتل در زندان بود صبح امروز خودکشی کرد.   به گزارش میرملاس نیوز، بابک قربانی که در نهم تیر ۱۳۹۱ به همراه برادرش محمد قربانی که وی نیز از قهرمانان فوق […]

 

 بابک قربانی کشتی گیر کرمانشاهی ، دارنده مدال طلای وزن ۹۶ کیلو گرم کشتی فرنگی بازی های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو که به دلیل اتهام به قتل در زندان بود صبح امروز خودکشی کرد.

  به گزارش میرملاس نیوز، بابک قربانی که در نهم تیر ۱۳۹۱ به همراه برادرش محمد قربانی که وی نیز از قهرمانان فوق سنگین کشورمان است، برای تفریح به دریاچه‌ای در نزدیکی کوه بیستون کرمانشاه رفته بود ، هنگام بازگشت در محلی به شناکردن مشغول شدند که با واکنش و ممانعت برخی افراد رو به رو می شود نهایتأ کار به درگیری می کشد و در تیراندازی (با تفنگ شکاری) کشتی گیر جوان یک نفر از طرف درگیر را به قتل می رساند.

 وی ابتدا متواری می شود اما پس از آن خود را به نیروی انتظامی کرمانشاه معرفی می کند.

 هر دو برادر ورزشکار به اتهام قتل راهی زندان شدند.

 در این مدت، قهرمانان بسیاری از جمله عبدالله موحد، حمید سوریان و طالقانی تلاش کردند تا رضایت خانواده مقتول را جلب کنند؛ اما تلاش‌های آنان تا اینجا بی‌فایده بود.

 بر پایه این گزارش اژدر اسدبیگی مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه در گفت‌وگویی اعلام کرد: شب گذشته، بابک قربانی، کشتی‌گیر محکوم به اعدام با استفاده از قرص در یکی از زندان‌های این استان خودکشی کرد.

 وی ادامه داد: روز گذشته پدر این محکوم به اعدام به ملاقات آمد و آنها با هم گفت‌وگو کردند. بعد از این دیدار، بابک قربانی، تعداد زیادی قرص خورده و روی تخت خود دراز می‌کشد؛ وقتی مسئولان زندان متوجه حال بد وی می‌شوند، به سرعت او را به بیمارستان منتقل می‌کنند؛ اما به رغم انجام معده‌شویی، تلاش‌ها نتیجه نداد و طبق آخرین اطلاعی که به ما دادند، متأسفانه وی فوت کرده است.

 

 

                                                               

 

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

حمیدازادبخت در گفته :

(( انا لله و انا الیه راجعون ))

در اینجا لازم است از طریق این رسانه درگذشت کشتی گیر لک زبان کرمانشاهی بابک قربانی را به خدمت خانواده آن عزیز و دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم

((روحش شاد و یادش گرامی باد))

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۶ آبان , ۱۳۹۳ ۰۹:۵۷:

مرتكب دوقتل شد قتلي كه به خاطر ش محكوم به قصاص شد وقتل خودش .

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۶ آبان , ۱۳۹۳ ۱۱:۲۴:

ایکاش قهرمانن ما همچون پهلوانان این سرزمیت کهن علاوه بر زور بازو اخلاق مدار هم بودند . متاسفانه ایشان در محلی که خانوداه نشته بودند با لباس زیر معمولی شنا انجام می دهند که متاسفانه کار اخلاقی نبوده است . لازم به ذکره که در چنین محلی حتی اگر با لباس شنا هم همین رفتار را داشتند منطقی نبوده چه برسه با لبای زیر پارچه ای !!!!!!

[پاسخ]

بسیجی در گفته :

بسیار تاسف بار است همین

[پاسخ]

مرادعباس تيموري در گفته :

خداوند از تقصيراتش بگذرد و مورد لطف و رحمتش قرار دهد

[پاسخ]

آساره در گفته :

خدا رحمت شان کند

[پاسخ]

امیری در گفته :

((روحش شاد و یادش گرامی باد))

[پاسخ]

محمدرضا آزادبخت در گفته :

((روحش شاد و یادش گرامی باد))

[پاسخ]

محمدرضا عزیزپور در گفته :

((روحش شاد و یادش گرامی باد))

[پاسخ]

وحید در گفته :

خدا رحمتش کنه !!!اما قهرمان یعنی ………

[پاسخ]

اشنا در گفته :

خداوند عاقبت ما را ختم به خیر کند. کاش میذاشت اعدام بشه و گناه بزرگتری بنام خودکشی را انجام نمی داد خداوند از سر تقیصرش بگذرد

[پاسخ]

ولی درویشی در گفته :

خدا رحمتش کنه

[پاسخ]

كيوان در گفته :

خداحافظ حس غريب فرياد

[پاسخ]

علی ادینه وند در گفته :

روحش شاد و یادش گرامی.خداوکیلی از صمیم قلب ناراحت شدم برای اینکه ما مردمان غرب کشور لک و لر و کرد خیلی کم قدر خودمونو میدونیم .نمیدونیم در جایگاهی که هستیم چگونه باید رفتار کنیم .قدر موفقیتهاو منزلت اجتماعی خود را نمیدونیم .زود جوش و عصبی هستیم و با یه عصبانیت نابجا همه چی رو خراب میکنیم و اینده تاریکی رو برای خودمون رقم میزنیم . چرا یه ورزشکار حرفه ای باید محتاطانه رفتار نکند .با یه معذرت خواهی و یه گذشت به موقع اینجوری نمی شد . اصلا چرا بروم نزدیک خونه اهالی شنا کنم تا این درگیری بوجود بیاد .چرا از مشاورین آگاه استفاده نکنیم .چرا حرف بزرگترا رو گوش نمی کنیم و چرا همه چی رو به باد تمسخر میگیریم.خیلی از ورزشکارای حرفه ایی ما دچار این اشتباهات شده اند .در پایان از خداوند متعال میخواهم که از تقصیراتش بگذره .شادی روحش ده صلوات قراِیت نمایید

[پاسخ]

محمود مهکی در گفته :

منکر در منکر…پهلاون هوواردم

[پاسخ]

بچه های کوهدشت در گفته :

به قول استاد ایرج رحمان پور(حنجره زخمی زاگرس)…

“بمیرم سیع دس گرم ایسع سردت”

[پاسخ]

حشمت اله نجفی (سوری ) در گفته :

تسلیت

[پاسخ]

همشهری در گفته :

اقای ناشناس متاسفم

[پاسخ]

اخلاق وصبرصفات بسيارخوبيه در گفته :

روحش شادولي اگه بالباس زيرجلوي خانواده اي اقدام به شناكرده كاردرستي نكرده وباتوجه به اينكه باسلاح موجب قتل شده بايدتاوان آنرابااعدامش دراين دنياپس ميداد.لابدتحمل چوبه داررانداشته باقتل خودش هم دراون دنياپرونده راپيچيده تركرده خدابه دادش برسه.

[پاسخ]

مهندس در گفته :

روحش شاد 🙁

[پاسخ]

خسرو پرویزپور _هفته نامه اساطیر در گفته :

چه روایت تلخ و دردناکی؛هم طغیان خشم بابک ؛هم افول نفس بابک…
تهی که میشوی؛لبریز میشود وجودت از هبوط شیطان
خدایا!
دور فرما وسوسه هایش را و سپید گردان عاقبتمان را و بگذر از تصمیم ناگواری که بابک را به خاک کشید .”آمین”

[پاسخ]

صدرا فرهادی در گفته :

خداوند رحمتش کند.
به جامعه ورزشی و خصوصا خانواده ایشان تسلیت میگم

[پاسخ]

رامین احمدزاده در گفته :

صد حیف.روحش ارام و یاد دلاوریش مستدام.
کاشکی ورزشکاران عزیزمان اخلاق حرفه ای را هم بیاموزند.

[پاسخ]