تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

محمد زاده ، اولویت پرداخت وام مسکن خبرنگاران را اعلام کرد

  • کد خبر : 6055
  • 07 تیر 1391 - 18:45

  معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اولویت‌های پرداخت وام مسکن خبرنگاران مشخص شده و منتظر اعلام بانک عامل از طرف بانک مرکزی هستیم. به گزارش میرملاس نیوز؛ به نقل از فارس، محمدجعفر محمدزاده پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح سرای روزنامه‌نگاران گیلان با اشاره به شرایط پرداخت […]

 

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اولویت‌های پرداخت وام مسکن خبرنگاران مشخص شده و منتظر اعلام بانک عامل از طرف بانک مرکزی هستیم.

به گزارش میرملاس نیوز؛ به نقل از فارس، محمدجعفر محمدزاده پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح سرای روزنامه‌نگاران گیلان با اشاره به شرایط پرداخت وام مسکن به خبرنگاران تصریح کرد: اولویت‌های این وام عمومی است و به کسانی که تاکنون از تسهیلات مسکن استفاده نکرده‌اند و متاهل هستند و تمام وقت کار می‌کند و دارای سابقه بیشتر خبرنگاری است در اولویت‌ها قرار دارند و طبق این اولویت‌ها وام مسکن پرداخت می‌شود.

وی افزود: بانک مرکزی مکاتبات خود را با معاونت نظارت راهبردی انجام داده و این معاونت باید مابه‌التفات سود تسهیلات را تضمین کند و پس از اعلام این امر برای انجام عملیاتی آن آماده هستیم یعنی اولویت‌های ما مشخص شده و پس از اعلام بانک عامل کار را آغاز می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=6055

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.