تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
10

پرینت استفاده از ظرفیت های گردشگری لرستان مطالبه عمومی مردم است

  • کد خبر : 60586
  • 27 آبان 1393 - 0:32

  استاندار لرستان گفت: لرستان دارای ظرفیت های بزرگ گردشگری است که استفاده از این ظرفیت ها مطالبه عمومی مردم این استان است به گزارش میرملاس به نقل از  روابط عمومی استانداری لرستان، هوشنگ بازوند ‘ در کارگروه گردشگری استان با تاکید بر وجود ظرفیت های فراوان گردشگری در این استان اظهار کرد: این ادعا […]

dsc04600

 

استاندار لرستان گفت: لرستان دارای ظرفیت های بزرگ گردشگری است که استفاده از این ظرفیت ها مطالبه عمومی مردم این استان است

به گزارش میرملاس به نقل از  روابط عمومی استانداری لرستان، هوشنگ بازوند ‘ در کارگروه گردشگری استان با تاکید بر وجود ظرفیت های فراوان گردشگری در این استان اظهار کرد: این ادعا و درخواست مردم در خصوص ظرفیت های گردشگری در لرستان به حق است و مسوولان در این رابطه مکلف به توجه درخواست مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه برخلاف وجود این ظرفیت ها تاکنون برنامه مطلوب و مناسبی در این راستا ارایه نشده است ،تصریح کرد: مردم انتظار استفاده از پتانسل های گردشگری را در سرانه در آمدی دارند و این در حالی است که تاکنون چنین اتفاقی در این استان رخ نداده است.

بازوند گفت : گردشگری یکی از محورهای اصلی توسعه استان است و در این راستا در سال ۹۴ باید یکی از دغدغه های اصلی مسوولان استان باشد.

وی با اشاره به اینکه توسعه گردشگری نیازمند برنامه ریزی مناسب و ایجاد شرایط لازم است ،افزود : دراین راستا صدور موافقت اصولی با طرح های گردشگری از طرف سازمان میراث فرهنگی باید یک روزه انجام و استعلام دستگاه های مربوطه در مدت یک هفته باید صادر شود.

وی با تاکید بر ضرورت تسهیل روند سرمایه گذاری در امر گردشگری در لرستان ،اظهار کرد : در این راستا سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری لرستان موظف به ارایه برنامه توسعه گردشگری استان در سال ۹۴ تا ۲۵ آذرماه سالجاری است که در این برنامه حجم سرمایه گذاری و نقش بخش خصوصی باید به وضوح مشخص شود .

استاندار لرستان با تاکید بر لزوم ایجاد تبلیغات گسترده در راستای توسعه گردشگری لرستان در خارج از استان ،گفت : در حال حاضر فرودگاه خرم آباد با پروازهای مشهد و عسلویه یکی از زیر ساخت های مطلوب توسعه گردشگری استان است که باید به نحو مناسبی مورد استفاده قرار گیرد .

همچنین وی در ادامه با تاکید بر نقش گسترده رسانه ها و حضور پرنگ آنها در این زمینه افزود : احیای ظرفیت های گردشگری استان باید از سوی رسانه ها به عنوان یک مطالبه عمومی از مدیران و مسوولان درخواست شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=60586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.