تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

فیس‌بوک ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون کاربر دارد/انتشار ۳ هزار مقاله در فضای مجازی در زمینه حجاب

  • کد خبر : 60590
  • 27 آبان 1393 - 0:58

  مدیرکل امور فرهنگی رسانه و فناوری‌های نو سازمان تبلیغات کشور گفت:‌ فیس‌بوک ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون کاربر دارد. به گزارش میرملاس به نقل از فارس ، علی اسماعیلی دوشنبه‌شب در نشست خبری با خبرنگاران در خرم‌آباد، گفت: رسانه‌ها کاربردهای متنوعی دارند و نفوذ و تأثیرگذاری آنها بر جوامع بسیار زیاد است، از این‌ […]

13930602000542_PhotoA

 

مدیرکل امور فرهنگی رسانه و فناوری‌های نو سازمان تبلیغات کشور گفت:‌ فیس‌بوک ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون کاربر دارد.

به گزارش میرملاس به نقل از فارس ، علی اسماعیلی دوشنبه‌شب در نشست خبری با خبرنگاران در خرم‌آباد، گفت: رسانه‌ها کاربردهای متنوعی دارند و نفوذ و تأثیرگذاری آنها بر جوامع بسیار زیاد است، از این‌ رو باید به این موضوع در کشور توجه بیشتری شود.

 وی با اشاره به ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون کاربر فیس‌بوک در دنیا، خاطرنشان کرد: در هر دقیقه هزار مطلب جدید، ۱۳۵ هزار دانلود مطالب و عکس، ۵۱۰ هزار کامنت و ۲۳۱ هزار پیامک در فیس‌بوک قرار می‌گیرد و این آمار بالا اهمیت شبکه‌های مجازی را نشان می‌دهد.

 مدیرکل امور فرهنگی رسانه و فناوری‌های نو سازمان تبلیغات کشور به یک هزار و ۷۰۰ شبکه ماهواره‌ای توسط ۳۵ ماهواره بر ایران برای مقابله با فرهنگ دینی فعالیت می‌کنند اشاره و خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی برای مقابله با این برنامه‌ها و دفاع از فرهنگ دینی فعالیت‌های زیادی انجام داده که از جمله آنها می‌توان تشکیل گروه مقابله با جنگ نرم، تشکیل گروه برنامه‌ریزی امور رسانه و فناوری‌های نو و تشکیل گروه اجتماعی و رسیدگی به جوانان و بانوان را نام برد.

 اسماعیلی، برخی از اقدامات انجام شده در این زمینه‌ها را برشمرد و عنوان کرد: در حوزه فضای مجازی ارتقاء و به‌کارگیری از ظرفیت‌های موجود در مقابله با جنگ نرم و تولیدات دینی در فضای مجازی برای ترویج مباحث دینی در جامعه و گسترش نقش الکترونیک از جمله اقداماتی است که انجام شده و ایجاد ۳ هزار شبکه مجازی در سطح مدارس کشور از اقدامات پیش‌رو برای ترویج فرهنگ دینی است.

 وی با تأکید بر نقش بانوان در جامعه، تصریح کرد: شناسایی بانوان فرهیخته، آشنا به موضوعات دینی و به کارگیری آنها برای ترویج مباحث دینی از دیگر اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی است که تاکنون یک هزار و ۲۰۰  بانوی فرهیخته در سطح کشور شناسایی شده که ۴۰ نفر از آنها از بانوان استان لرستان هستند که از توانایی‌های آنها به خوبی استفاده می‌شود.

 مدیرکل امور فرهنگی رسانه و فناوری‌های نو سازمان تبلیغات کشور متذکر شد: فضای مجازی یک تیغ دو لبه است که می‌توانیم با آموزش درست و مناسب از موضوع به خوبی استفاده ببریم و تاکنون نیز به همین منظور نرم‌افزار آموزشی در فضای مجازی تولید شده است و ۳۵ هزار گفتمان دینی نیز تا پایان سال ۹۳ در کشور برگزار می‌شود.

 این مسئول در پایان به بحث عفاف و حجاب بر جامعه هم اشاره کرد و گفت: تاکنون ۳ هزار مقاله در فضای مجازی در زمینه حجاب انتشار یافته و ۱۷ هزار گفتمان دینی در مدارس و دانشگاه‌های کشور محوریت عفاف و حجاب برگزار شده است و در کنار اینها ۲۰۰ همایش نیز در همین زمینه در سطح کشور برگزار شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=60590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.