تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
10

۲۷ دکه غیرمجاز در کوهدشت تخریب شدند

  • کد خبر : 60666
  • 27 آبان 1393 - 23:44

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت،سرهنگ رستمی خبر داد: ۲۷ دکه غیرمجاز در کوهدشت تخریب شدند. فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت گفت: در اجرای دستور دادستانی کوهدشت لرستان ۲۷ دکه و اتاقک‌هایی که به صورت غیرمجاز در حریم محور شمال غرب به جنوب غرب این شهرستان ساخته شده بودند، تخریب شد. به گزارش میرملاس نیوز/سرویس خبر و رسانه، […]

1416340531_2014-11-18_114422

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت،سرهنگ رستمی خبر داد: ۲۷ دکه غیرمجاز در کوهدشت تخریب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت گفت: در اجرای دستور دادستانی کوهدشت لرستان ۲۷ دکه و اتاقک‌هایی که به صورت غیرمجاز در حریم محور شمال غرب به جنوب غرب این شهرستان ساخته شده بودند، تخریب شد. به گزارش میرملاس نیوز/سرویس خبر و رسانه، سرهنگ علی رستمی ظهر امروز در این خصوص گفت: در راستای اجرای قانون و دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهدشت تخریب ۲۷ دکه و اتاقک‌های غیرمجاز روستای سعادت آباد ابوالوفا که در حریم محور شمال غرب به جنوب غرب این شهرستان ساخته شده بود، انجام گرفت. فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت با اشاره به اجرای حکم تخریب ساخت و سازهای غیرقانونی که باعث سد معبر، ایجاد مزاحمت، تجمع اراذل و اوباش و اقدام به فروش مواد مخدر می‌کردند، گفت: این حکم قضائی با حضور نماینده تام‌الاختیار دادستانی و همکاری اداره راه کوهدشت در روستای سعادت آباد ابوالوفا این شهرستان به مرحله اجرا در آمد. رستمی با بیان اینکه این اقدام موجب رضایتمندی اهالی و مسئولان کوهدشت قرار گرفت، از شهروندان خواست، اینگونه موارد را از طریق تلفن ۱۱۰ به این پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=60666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۱
  1. جناب سرهنگ خسته نباشید خود وهمکارانت درپناه جق سربلند باشید

  2. جناب سرهنگ ضمن عرض سلام و خسته نباشید،خواهش میکنم به خاطر حفظ حرمت همشهریان و جلوگیری از گسترش بی بند و باری و پخش مواد افیونی به طور جدی پیگیر این قضیه و موارد مشابه باشید.مخصوصاً در منتهی الیه خیابانهای بوعلی و فدوسی.

  3. جناب سرهنگ عزیز ضمن عرض خدا قوت خداوند متعال به شما عزت و سربلندی اعطا نمایید

  4. با عرض سلام و احترام خدمت جناب سرهنگ رستمی که واقعا با تلاشهای شبانه روزی خود و همکارانشان بستر امن و ارامش رو برای شهروندان فراهم کرده اند .انشااله که با اجرای این طرحهای ارتقا امنیت اجتماعی بتوان این شهرستان رو به محیطی امن برای سرمایه گذاری سرمایه داران که خود موجب اشتغال و ارامش میشود تبدیل کرد.درود بر سبز پوشان خستگی ناپذیر در پایان از نیروهای خدوم پلیس اطلاعات و امنیت نیز تشکر ویژه میکنیم و همچنین رییس پلیس محترم فتای شهرستان که در بحث تکریم ارباب رجوع و همچنین تلاشهای بی وقفه شان که موجب ارامش روحی و روانی شهروندان گردیده اند.به امید ایران مانا و همیشه سرافراز .

  5. خدا قوت خسته نباشید

  6. جناب سرهنگ ضمن عرض سلام و خسته نباشید،خواهش میکنم به خاطر حفظ حرمت همشهریان و جلوگیری از گسترش بی بند و باری و پخش مواد افیونی به طور جدی پیگیر این قضیه و موارد مشابه باشید.مخصوصاً در منتهی الیه خیابانهای بوعلی و فدوسی

  7. با عرض سلام و خسته نباشد
    جناب سرهنگ لطفا فکرى به حال ورد سارقانى که به وضوح در شهر با ماشینهاى گرانقیمت
    جولان میدهندو به راحتى به الگوى نوجوانان تبدیل شده اند انجام دهید

  8. چه ژست جانانه ای،خدانگهدارت باشد سرهنگ پاسدار مقتدر

  9. لطفا فکری هم به حال این همه دکه داخل شهر چقابل هم بکنید….نمای شهر را به هم زده ..آدم حالش به هم میخوره…

  10. ضمن عرض ادب ، خسته نباشی وتشکر ویژه خدمت سرهنگ عزیز وکلیه همکاران زحمتکشو خدومت ،لطفا به حال مغازه های که با اسم های مختلف اقدام به فروش مواد مخدرنموده که باعث کلیه آسیب های اجتماعی از جمله خودکشی و…..وسلب آسایش وآرامش همسایه های بیگناه میگردد فکری جمیل وعجیل عنایت بفرماییدتا دعای خیر این همشهری ها بدرقه راه ماندگارتان باشد.انشاا…………………….

  11. با عرض سلام و خسته نباشید خدت جناب سرهنگ رستمی و همکاران زحمت کش ایشان. امیدوارم با چنین اقداماتی آرامش و امنیت کامل را به کوهدشت برگردانید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.