تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

فرماندار رومشکان : روند توسعه شهرستان رومشکان رضایت بخش بوده است

  • کد خبر : 60673
  • 28 آبان 1393 - 12:58

     محمد محمدی نژاد در گفتگو با خبرنگار میرملاس در رومشکان گفت : وضعیت آب شهرستان رومشکان به علت مسائل آبرفتی و فرونشست آبهای زیر زمینی هنوز یک مسئله بحرانی است و قرار شده در هفته آتی با حضور استاندار محترم جلسه مختص آب شهرستان رومشکان و کوهدشت تشکیل شود امیدواریم به نتایج قانع […]

 

Untitled-1

 

 محمد محمدی نژاد در گفتگو با خبرنگار میرملاس در رومشکان گفت : وضعیت آب شهرستان رومشکان به علت مسائل آبرفتی و فرونشست آبهای زیر زمینی هنوز یک مسئله بحرانی است و قرار شده در هفته آتی با حضور استاندار محترم جلسه مختص آب شهرستان رومشکان و کوهدشت تشکیل شود امیدواریم به نتایج قانع کننده ای برسیم و نتایج به اطلاع مردم نیز خواهد رسید .

 

Untitled-1

 

در ادامه افزود : مسئله بهداشت و امکانات درمانی شهرستان یکی از دغدغه ها و مطالبات جدی مردم رومشکان بود که پس از پیگیری های فراوان و مداوم فرمانداری و تذکرات امام جمعه محترم و نماینده محترم شهرستان خوشبختانه به نتیجه رسید و در یک جلسه که با حضور معاون سیاسی استان آقای شاهرخی و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان آقای ساکی طی هفته گذشته در شهرستان داشتیم مرکز بهداشت راه اندازی و اعتبارتی در نطر گرفته شد که به نطر بنده گامی مثبت و قابل قبول در مورد مسئله بهداشت و درمان شهرستان نوپا رومشکان می تواند باشد.

فرماندار رومشکان اظهار داشت :  تا به امروز روند توسعه شهرستان رومشکان رضایت بخش بوده و خوشبختانه استاندار و معاونان ایشان حداکثر همکاری را با ما داشته اند و به نحوه احسنت مشکلات شهرستان را درک کرده و اقدامات لازم را انجام داده اند و انشالله شهرستان به صورت زیر بنای در حال تکمیل و توسعه است.

تهیه خبر : عارف رومیانی / خبرنگار میرملاس در رومشکان

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=60673

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۱
  1. آقای فرماندار رومشگان شما به عنوان اولین فرماندار این شهرستان بایستی حس مطالبه گری را در فرمانداری رومشگان نهادینه کنید .پی گیری مداوم و ارائه طرحی جدید بطور مداوم و مستمر تنها را پیشرفت و توسعه هر منطقه است

  2. اقای محمدی فکری هم به حال فرهنگ رومشگان بشود

  3. با درود بر آزاده همیشه سرافراز جناب آقای محمدی نژاد
    جناب فرماندار محترم شهرستان رومشکان
    بنده با شناخت که از شما دارم میدانم شما فرد مومن، تحصیل کرده،کاردان و دلسوز انقلاب و ولایت بوده اید و هستید و تمامی تلاش خود را برای پیشرفت شهر رومشکان بکار برده اید اما چند نکته را می خواستم از نظر برخی کم کاری ها در دو حوزه کوهدشت و رومشکان خدمتان عرض کنم:
    جناب محمدی نژاد با توجه به اینکه برخی ادارات رومشکان برای حل و فصل مکاتابات و راهکاری ادارای هنوز زیر نظر کوهدشت هستند از شما هم انتظار می رود با همکاری با آقای محمدی فرماندار کوهدشت در عزل برخی از مدیران ناکارامد این دو شهرستان همکاری کنید که شاید بتوان در آینده با روی کار آمدن مدیران مجرب و دلسوز چون شما و آقای محمدی گوشه از مشکلات مردم این ناحیه از استان مرتفع شود از جمله این مدیران مدیر اداره صعنت و معدن که با هیاهو و شانتاژ های سیاسی در اتاق اصناف رومشکان و کوهدشت بدون دلیل دخل و تصرف می کند و در سطح کار های ادارای هم کارنامه خیلی بدی داشته بطوریکه هرج و مرج در سطح نانوایی ها و اصناف از جمله عواقب ناکارمدی این فرد در این مسند می باشد ولی متاسفانه هنوز در پشت میز ریاست قرار دارد که حتی کارمندان اداره خود نیز از رفتار و کردار این فرد شاکی هستند چه برسد به مرد….مدیر شبکه بهداشت که چندین ماه است بعنوان سرپرست بوده و باتوجه به فصل بودجه گیری لازم به حکم قطعی فردی در این سمت می باشد.

  4. سلام حاجی انشألله که موفق باشید

  5. جناب آقای فرماندار ضمن سپاسگزاری از زحمات وپیگیری های حضرتعالی .رومشکان اینقدر مورد کم لطفی که چه عرض کنم، بی مهری مسئولان ارشد استان قرار گرفته که این خلاَ ها به زودی پر نمی شود .پتانسیل های زیادی در این شهرستان وجود داردسعی کنید از فکر و اندیشه وراهکار های آنها در جهت پیشبرد وتوسعه شهرستان استفاده کنید.وجود دانشگاه واداره ارشاد وچند کتابخانه برای رومشکان از نان شب واجب تر است…………

  6. آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون

  7. کدام توسعه و کدام پیشرفت و کدام امنیت؟
    باور کنید پیشرفت رومشکان فقط در زمینه تابلو کنار جاده اصلی رومشکان به سمت کوهدت و پلدختر معطوف شده است.
    ما که هنوز هم ((خجالت می کشیم بگیم شهرستان رومشکان))

    • اولین گام برای توسعه ایجاد نظم و پی ریزیِ قاعده مندِ اجتماعیست وقتی انظباط در وجود همۀ ما به عنوانِ یک باورِ عمیقِ اجتماعی نهادینه شودو همگی بیاموزیم که روابطِ اجماعیمان را براساس استانداردهای قابل دفاع وتعریف شده تنظیم نموده و در برخورد با ناملایمات و ناهنجاریها به من چه به تو چه راه نیندازیم و همه مخصوصا تحصیل کرد ه ها و صاحب منصبان و قضات و وکلا و دبیران و معلمین و دانش آموختگان و….. در برملا کردنِ زشتیِ ناهنجاریها و توسعه و گسترشِ هنجارهای اجتماعی به عنوانِ همیارِ فرهنگیِ جامعه نقشِ انسانیِ خو د را ایفا نمایند ، دیری نخواهد پایید که راهِ توسعه بر همگان مکشوف واز کمترینها بهترینها ببار خواهد نشست اکسیر نظم همان اعجوبه ایست که جمعیتِ میلیاردیِ کلان کشورِ چین را چنان چیده است که گویی یک گروهِ سمفونیِ آهنگِ آرامش مینوازند و همین نظم است که به آنان اموخته است که مصرف انرژیشان معادل و یا کمتر از کشورِایران باشدو………………….. …………………………………………………………………………………………!!!!!!

    • دهیارجون اگه بهت بر نمی خوره بگو چیابله!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. با تشکر از لطف فرماندار محترم، آقای محمدی نژاد عزیز:اگر یادتان باشد دوران بخشداری جنابعالی در رومشکان روستاهای لالوند رحمان و رشنو و گراوند مشکل آب شزب داشت. الان چی؟ مشکل حل شده؟ یا هنوز با اجاره چاه روح الله آب این روستاها تامین میشود(توسعه !!!!!!!!!!!!!!!!

  9. همین بی نظمیهاست که ما ایرانیان را واداشته است که با جمعیت کمتر از ۸۰ میلیون نفر بیش از کشور چین با جمعیت حدود یک میلیارد و چهارصد میلیون نفر انرژی مصرف کنیم که اگر به قاعده زندگی میکردیم میبایست چیزی حدود یک هفدهم چین انرژی مصرف کرده ومازادش را برای جذب سرمایه وایجاد اشتغال بکارمیگرفتیم…………….
    متاسفانه یاد گرفته ایم وقتی گرمای منزلمان آزار دهنده میشود بجای اینکه بخاری را کم کنیم پنجره ها را باز بگذاریم!!!
    بجای اینکه روان آبهای حاصل از باران را جمع آوری و از آن در اموری مانند کشاورزی و…. استفاده کنیم یادمان داده اند در عمق بیش از ۱۵۰ متری عمق زمین بدنبال آب بگردیم!!! ووووو…………..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.