تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

صرف بالغ بر ۱۲۶ میلیارد جهت اشتغالزایی مددجویان لرستان

  • کد خبر : 60678
  • 28 آبان 1393 - 14:01

  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان، تلاش برای خود کفایی مددجویان را از برنامه های محوری کمیته امداد استان خواند و گفت: امسال بالغ بر ۱۲۶ میلیارد ریال جهت خودکفایی مددجویان این استان هزینه شده است. به گزارش میرملاس به نقل از شبستان، ولی الله منتظری، مدیرکل کمیته امداد استان لرستان، صبح امروز(۲۸آبان) در […]

IMG12484164

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان، تلاش برای خود کفایی مددجویان را از برنامه های محوری کمیته امداد استان خواند و گفت: امسال بالغ بر ۱۲۶ میلیارد ریال جهت خودکفایی مددجویان این استان هزینه شده است.

به گزارش میرملاس به نقل از شبستان، ولی الله منتظری، مدیرکل کمیته امداد استان لرستان، صبح امروز(۲۸آبان) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: توانمند سازی و خودکفایی مددجویان از برنامه های محوری کمیته امداد استان لرستان است.

 وی، افزود: در این راستا پس از استعدادیابی، در قالب دوره های آموزشی با همکاری نهادهایی چون فنی و حرفه ای استان جهت توانمند سازی مددجویان تحت حمایت اقدام می شود.

 منتظری، تصریح کرد: پس از توانمند سازی مددجویان، طرح های خود کفایی با ارائه تسهیلات و نظارت کارشناسان کمیته امداد استان برگزار می شود.

 مدیرکل کمیته امداد استان لرستان، یادآور شد: امسال بالغ بر یک هزار و ۴۵۵ طرح اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد در استان لرستان اجرا شده است.

 وی، خاطرنشان کرد: جهت اجرایی شدن این تعداد طرح تاکنون اعتباری بالغ بر ۱۲۶ میلیارد و ۱۹۴ میلیون ریال هزینه شده است.

 منتظری، ابراز کرد: توانمند سازی مددجویان و تقویت اقتصاد این خانواده های تاثیر مستقیم در اقتصاد عمومی جامعه و ارتقای فرهنگی دارد.

وی، یادآور شد: توانمند سازی مددجویان کمیته امداد و هدایت مشاغل آنها همچنین مسیر خود کفایی این خانواده ها را هموار خواهد کرد.

 این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: طرح های اشتغالزایی کمیته امداد استان لرستان در رشته های خدماتی، دامپروری، کشاورزی، باعذاری و صنایع دستی بوده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=60678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ای کاش کمی هم پول صرف آشغال زدایی از معابر شهرمان می کردید!جناب!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.