تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

کورانی فر : لرستان به قطب علمی کشور تبدیل می‌شود

  • کد خبر : 60681
  • 28 آبان 1393 - 13:59

  معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری گفت: لرستان با داشتن نیروهای علمی و تخصصی فراوان، باید به جای رتبه اول بیکاری، در نقاط مثبت رتبه نخست را داشته باشد که این امر نیازمند نگاه کلان در بین جامعه و مسئولان مربوطه است. ه گزارش میرملاس ؛ علی کورانی فر، در کارگروه تخصصی پژوهش […]

_MG_1891

 

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری گفت: لرستان با داشتن نیروهای علمی و تخصصی فراوان، باید به جای رتبه اول بیکاری، در نقاط مثبت رتبه نخست را داشته باشد که این امر نیازمند نگاه کلان در بین جامعه و مسئولان مربوطه است.

ه گزارش میرملاس ؛ علی کورانی فر، در کارگروه تخصصی پژوهش ،فناوری و تحول اداری لرستان با بیان اینکه فازهای اجرایی برنامه های هفته پژوهش و فناوری در استان باید سریع تر انجام گیرد، اظهار کرد: در رابطه با برگزاری برنامه های هفته پژوهش باید فضاسازی و تبلیغات مناسب صورت گیرد و با کمک صدا و سیما و رسانه ها این تبلیغات به نقاط دور افتاده استان هم برسد و به عنوان بحث روز در استان مطرح شود.

وی افزود: این کارها با برگزاری مصاحبه های خبری و تبلیغات گسترده و علمی و اطلاع رسانی مناسب هفته پژوهش در تمام نقاط استان باید قابل مشاهده باشد ولی هنوز بحث کمیته ها نامشخص است.
معاون توسعه ومدیریت منابع انسانی استاندار با اشاره بر لزوم بالا بردن کیفیت برنامه های هفته پژوهش در لرستان، عنوان کرد: هدف ما از برگزاری این نمایشگاه ها و برنامه ها فقط انجام وظیفه نیست بلکه ما به دنبال انجام یک کار با کیفیت بالا هستیم.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش، نخبگان و صاحبان صنایع باید در تلاش باشند که مردم را به این سمت هدایت کنند تا از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند و ارزیابی نهایی از برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش در استان امری لازم است.

کورانی افزود: این تلاش‌ها و برنامه‌ها را باید مردم ببینند و بپسندند که در این راستا و در مدت باقیمانده تا آغاز این هفته به بررسی موانع و مشکلات پرداخته تا به نحو خوبی برگزار شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه لرستان نرخ اول بیکاری در سطح کشور را دارد، خاطر نشان کرد : استان لرستان با داشتن نیروهای علمی و تخصصی فراوان باید رتبه برتر در چنین زمینه هایی باشد و به جای رتبه اول بیکاری، در نقاط مثبت رتبه نخست را کسب کنیم و این جایگزینی در صورت ایجاد نگاه کلان در بین جامعه و مسئولان مربوطه ایجاد می‌شود.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=60681

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. خدا قوت خسته نباشید .انشااله با این دیدگاه های بسیار قوی و بر خواسته از اراده های پاک ، بدون شک لرستان شاهد پیشرفت خواهد بود

    • طی دو دهه گذشته تئوریهای زیادی در باره پیشرفت لرستان مطرح شده از جمله در دوره ریاست جمهوری جناب آیت الله هاشمی رفسنجانی لرستان می بایست قطب کشاورزی می شد (طرح طوبا)-در دوره ریاست جمهوری سید محمد خاتمی قرار شد صنعت در لرستان مورد توجه قرار گیرد – دوره آقای احمدی نژاد قرار شد خودشان کلنگ به دست گیرند و لرستان را بسازند-انشااله این نظرایات پایه و اساس علمی و پشتوانه قوی داشته باشند. با سابقه ی خوبی که استاندار محترم دارند و همچنین صداقتی که از جناب کورانی فر دارند به نظر می رسد که این نظریات جنبه عملی یافته و موجب متحول شدن استان لرستان گردد./.

  2. باسلام
    خدمت چناب مهندس کورانی فرد
    همه نگاهها و امیدها بعد از خدا به سمت شما مسوولین دلسوز است . خدا قوت به شما برادران عزیز

  3. ضمن احترام و ارادتی که به اقای کورانی فر دارم اما این جز شعاری بی اساس و دهن پر کن چیزی نیست – من هم در جایگاه یک شهروند میگم لرستان در بیکاری و اعتیاد و سرقت و بدبختی و فلاکت در سال اینده سرامد است

  4. عرض خداقوت وخسته نباشیدخدمت همگی امید بخدا درکنارتلاش وکوشش همدلی ودلسوزی مسئولین محترم استان شاهد رشدوشکوفایی استان مخصوصن شهرستانهای محروم ترباشیم یاعلی مدد

  5. جناب مرزنشین ضمن احترام به نظرشمابایدیاداور شم که عقب ماندن شهرستان کوهدشت حاصل سیاسیون گذشته ماست که میراثش به یادگارمانده پس بهتر که اکنون شخصیت های امثال مهندس کورانی راکه برای همه شناخته شده است یاری وکمک رسانیم تا شاید چرخ شکسته پیشرفت این شهر به حرکت در اید تا اینکه مثل گذشته با جناح بازی های بیفایده چوب لای این چرخ بزاریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.