تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
10

دکتر حسن امینی زاده سکاندار سلامت کوهدشت شد + تصاویر معارفه

  • کد خبر : 60730
  • 29 آبان 1393 - 7:30

    به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛ طی حکمی از سوی دکتر کورش ساکی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان  دکتر حسن امینی زاده  به عنوان رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت  منصوب گردید.  گفتنی است دکتر امینی زاده از نیروهای فعال اصلاح طلب  و اهل شهرستان کوهدشت می باشد .   سوابق اجرایی :  […]

 0 (18)

 

به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛ طی حکمی از سوی دکتر کورش ساکی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان  دکتر حسن امینی زاده  به عنوان رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت  منصوب گردید. 

گفتنی است دکتر امینی زاده از نیروهای فعال اصلاح طلب  و اهل شهرستان کوهدشت می باشد .

 

سوابق اجرایی : 

 ۲۰ سال سابقه خدمت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت

 ۵ سال ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت

۳ سال ریاست اداره تخلفات اداری دانشگاه علوم پزشکی لرستان

۹ سال عضو هسته ی گزینش دانشگاه علوم پزشکی

۲۶ ماه سابقه رزمندگی در جبهه های حق علیه باطل

 

0 (1)

 

 

0 (2)

 

 

0 (3)

 

 

0 (4)

 

 

0 (5)

 

 

0 (6)

 

 

0 (7)

 

 

0 (8)

 

 

0 (9)

 

 

0 (10)

 

 

0 (11)

 

 

0 (12)

 

 

0 (13)

 

 

0 (14)

 

 

0 (15)

 

 

0 (16)

 

 

0 (17)

 

 

0 (18)

 

 

0 (19)

 

 

0 (20)

 

 

0 (21)

 

 

0 (22)

 

عکاس : امین آزادبخت / میرملاس نیوز

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=60730

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 173در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۷۳
  1. با سلام و عرض تبریک به آقای دکتر امینی زاده،انشاء الله با شروع به کار ایشان شاهد تحولات مطلوبی در بهداشت و درمان شهرمان باشیم.

    • با سلام:
      جناب دکترامینی زاده انتصاب شایسته و بحق جنابعالی را بعنوان سکاندار سلامت شهرستان کوهدشت
      تبریک میگوییم و امیدواریم در پناه حق موفق و پیروز و سربلند باشید .

      • تبریک و خوشامد و آرزوی موفقیت برای دکتر امینی زاده
        تقدیر و تشکر از فرماندار جسور و انقلابی و پرشور و اصلاح طلب بخاطر پیگیری حضور امینی زاده در کوهدشت

    • با سلام و عرض ادب خدمت دست اندکاران جلسه
      دوستان عزیز پس چرا امام جمعه محترم که پدر روحانی شهر هستند حضور ندارند

  2. زنده باشی سنگردار بزرگوار خسته نباشی برادر قدمت روی چشم ای اباد کننده سرزمین نیایش (منتی )

  3. این انتصاب شایسته وامیدبخش را به مردم شریف کوهدشت تبریک عرض نموده وامیدواریم جناب دکتر امینی زاده بتوانند معضلات مبتلا به بهداشت ودرمان شهرستان را که حاصل بی کفایتی مدیران سابق بود به سرعت رفع نماید .

  4. ردای مسولیت بر قامت رعنای دوست عزیزم دکتر امینی زاده مبارک باد با تجربه و تلاشی که از ایشان سراغ داریم بدون شک موفق خواهد شد

  5. تبرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک دکتر چه عحببببببببببببببببببببببببببببببببببببب

  6. تبریک به برادر دکتر امینی زاده امید است موفق وموید باشید

  7. دکتر امینی زاده فردی با سابقه انقلابی،تحصیل کرده ، فرهیخته با خانواده می باشند و از ادوار گذشته تا به حال نیز خدمات درخشانی را در زمینه بهداشت به کوهدشت ارائه داده اند . ایشان کارنامه درخشانی در زمینه بهداشت و خدمات درمانی دارند و انشالله بتوانند در سایه عنایات امام زمان در این پست مهم نیز موفق باشند. کم کم کوهدشت مدیران ارزشی و دلسوز خود را در فراسوی تاریکی پیدا کرده و بارقه های امید برای پیشرفت آن نمایان شده است. جا دارد از فرماندار محترم و شجاع کوهدشت جناب محمدی نیز تشکر گردد که با آمدن خود بوی تازگی بهار پیشرفت کوهدشت را با خود آوردند.

  8. دکتر امینی زاده با عرض تبریک به شما .مردم دردمند کوهدشت نیاز به تحول شدید در بخش درمان دارند (همانند شهرهای دیگر کشور ).لطفا پیگیر بیمارستان جدید کوهدشت باشید این خواسته مردم کوهدشته که شما پیگیر جدی اون باشید.

  9. تبریک میگم به دکتر امینی زاده امیدوارم در پناه حق موفق باشند

  10. تبریک عرض میکنم خدمت آقای ساکی به خاطر انتخاب درست وبجای برادر بسیجی و ولایی آقای دکتر امینی زاد ه
    وهمچنین تبریک میگم خدمت دکتر امینی زاده عزیز
    انشالله موفق وموید باشی برادر بسیجی

  11. با سلام و تبریک.انشالله تحول جدیدی در حوزه سلامت مراکز در مانی شهرستان کوهدشت مشاهده شود و با امید موفقیت روز افزون

  12. باسلام .خبر مسرت بخشی بود .بازگشت امید وتدبیر رابه حوزه سلامت شهرستان کوهدشت شادباش می گویم .رجا واثق دارم دیسیپلین و مدیریت استراتژیکی دکتر امینی زاده احساس امنیت را به حوزه سلامت برمی گرداندوآنرا انتظام می بخشد.ازریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و همه ی کسانی که دراین انتخاب سهیم بوده اند تشکر میکنم.

  13. با سلام واحترام و تبریک خدمت دکتر امینی زاده…از حسن انتخاب حضرتعالی خرسندم.انشالله پیروز و سربلند باشی.

  14. باسلام وعرض تبریک خدمت دکترامینی زاده
    به امیدخداوندمنان پیروزوسربلندباشید

  15. باسلام ،باروری کارآمدن دولت تدبیروامید منتظرانتصاب افراد شایسته ای همچون دکتر امینی زاده درسطح مدیریت های شهرستان بودیم هرچنداین انتظار طولانی شد ولی امیدواریم جناب دکترامینی زاده بامدیریت مثال زدنی اش ،همچون دوره اصلاحات ،بهداشت وسلامت شهرستان رابه سرانجام نیکو می رساند.به امید موفقیت ایشان.

  16. باسلام واحترام تبریک اشاالله موفق باشید

  17. جناب دکتر امینی زاده ضمن سلام به جنابعالی تبریک می گویم امیدوارم نیروهای خودراازافراد بالیاقت ونیکنام اتبخاب کنی.

  18. باسلام وعرض تبریک.حوزه سلامت در دولت کریمه تدبیر وامید دارای کارنامه بسیار درخشانیست . حضور مبارک وزیردانشمنددکترهاشمی در راس این وزارتخانه،نیازمند مدیرانی همچون دکتر امینی زاده دربدنه مدیریتی شهرستانهامیباشدکه امید دارم انشااله برنامه های وزیر محترم رابه نحواحسن در حوزه سلامت و بهداشت شهرستان کوهدشت عملیاتی میکندو این مطالبه بحق مردم نجیب دیارمان در این حوزه میباشد به امید سربلندی و موفقیت.

  19. جناب آقای دکترامین زاده:انتصاب بجاوبحق جنابعالی رابه ریاست شبکه بهداشت ودرمان کوهدشت تبریک میگوییم.

  20. ازصمیم قلب خدمت دکترامینی تبریک عرض میکنم .بدون شک توانایی های دکترامینی اظهرالشمس است وبرکسی پوشیده نیست . باتوجه با این مقوله وفاکتورهای مثبت مدیرتی ایشان درآینده نزدیک شاهدتحولات بنیادی درحوزه بهداشت ودرمان کوهدشت وحومه خواهیم بود. مویدباشید

  21. با سلام
    برای دوست گرامیمان آقای دکتر امینی زاده که از یادگاران دفاع مقدس و همرزمان شهدا بوده و دارای سوابقی روشن در حوزه مدیریت بهداشت و درمان است آرزوی توفیق دارم .
    امید که منشأ تحول و خدمات شایسته به همشهریان ارجمندمان باشند .

  22. آب از جوی رفته باز آمد به جوی
    باسلام و عرض تبریک به محضر بسیجی گرانسنگ جناب دکتر امینی زاده ، امید واثق دارم در سایه منویات مقام معظم رهبری و حمایت دولت تدبیر و امید در ماراتن سخت و نفس گیر خدمت به مردم بیش از پیش موفق باشید .

  23. بالاخره پس از کش و قوسهای فراوان تکلیف مدیریت بهداشت و درمان کوهدشت مشخص گردید . نمیخواهم وارد بحث گذشته شوم ولی نمیتوانم تاسف خودم را از وضعیت چند ماه گذشته ابراز نکنم . خوشحالم که این وضعیت به پایان رسید.. دکتر امینی زاده علاوه بر همفکری با دولت تدبیرو امید دارای امتیازادت دیگری نیز میباشد . ایشان فرزند همین شهر است و علاوه بر این که سالها کارمند شبکه بوده است سابقه مدیریت شبکه را نیز در کارنامه خود دارد بنابراین خود بهتر از هر کس دیگری به ان حوزه …… قابلیتهایش و مشکلاتش اشرافیت دارد
    جا دارد کلیه مدیران شهرستان و کارکنان خدوم شبکه بهداشت و درمان جدای از مسایل حاشیه ای و باندی که حقیقتا در شهر مظلوممان پر رنگ تر از شهرهای دیگر است ایشان را در اجرای برنامه های دولت یاری نمایند چرا که موفقیت در کارهای بزرگ منوط به مشارکت کلیه نیروهای توانمند و استفاده از همه ظرفیتهای موجود است .
    ضمن تبریک به برادر ارجمند مان جناب دکتر امینی زاده موفقیت ایشان در خدمت رسانی به همشهریان عزیزم را از خداوند منان خواستارم

    • سلام دکتر دیناری
      خسته نباشید.
      درخت هر چه ثمرش بیشتر می شود افتاده تر می گردد. خیلی دلمان می خواست به شهر خودت در این برهه خدمت کنی ولی به یقین می دانم در این زمان شبکه بهداشت کوهدشت توان اجرای برنامه های شما را باتوجه به مشکلات ونابسامانیهایش ندارد. امیدوارم با تجربیات خود ومشاوره دادن به امور بهداشت ودرمان این شهر سامانی نیک بدهید.توفیق روزافزون شما راخواهانیم.

    • دکتر دیناری عزیز قطعاً نیاز به حضور نیروهای پاک با اصالت ودلسوز وتوانمند همچون شما در بدنه دستگاه بهداشت ودرمان کوهدشت بسیار ملموس است امیدوارم بستر همکاری وحضور حضرتعالی به زوددی در این شهر فراهم گردد.خیلی خدمتتان ارادت داریم .

      • آقای گراوند کجای کاری ؟
        جنابعالی چه کاره ای ، که خود نشان می دهی ؟ من کوهدشتی هستم که شرایط کاریم ایجاب کرده تا در صدها کیلومتر دورتر از ملک و ماوایم خدمت کنم ولیکن همیشه به یاد کوهدشت بوده و به آن عشق می ورزم و ارادت ویژه دارم نسبت به همه همشهریانم ، و از چپ و راست یا به تعبیر امروزیها اصولگرا و اصلاح طلبی که خارج از خدمت به خلق بوده و با ولایت زاویه داشته باشند متنفرم . اما اینکه در کامنتهای بعدی هم طایفه ی شما بنام گلسرخی پیشنهاد مشاور شدنت را به برادر ارزشی جناب آقای دکتر امینی زاده داده اند ، خوشم نیومد ، چون احساسم این است که عده ای به دنبال سهم خواهی هستند که این غلط است و شما هم باورتان شده و توی کامنتها و یا پاسخ ها بعنوان مدعی نظر می دهید .
        همه بدانند که جناب آقای دکتر امینی زاده ارزشی ، ولایتمدار و دلسوز به حال همگان است و به شخص یا گروه خاصی تعلق ندارد و اگر غیر از این باشد ، نه تنها عقب ماندگیها جبران نخواهد شد ، بلکه اوضاع بهداشت و درمان بدتر از حال خواهد شد . پس خواهشا به خاطر خدا و برای رشد و تعالی منطقه دخالت بی جا نکنید .

        • کوهدشتی اگه راست بگی!!!!!حال که دور از کوهدشت هستی به اندازه ما کمبودها ونیازها را حس نمی کنی دکتر دیناری شایستگی اش به اثبات رسیده .همینکه ۳ماه پیش تا مرحله زدن ابلاغ ریاست شبکه پیش رفته و مورد تایید همه دستگاهها بوده خودش قابل ستایش است .وجزو گزینه های اصلی ریاست شبکه بود.

        • کوهدشتی عزیز نمیدونم شناختی از آقای گراوند داری یا نه؟منم مثل تو وخیلی دیگه از همشهریام به خاطرنبودن شرایط کاری کیلومترها از شهر و زادگاهم دورم.من مدتی درشبکه بهداشت افتخار همکاری باآقای گراوند رو داشتم بخدا شک ندارم یکی از بهترین نیروهای شبکه هستن ازهر لحاظ.کاش میشناختیش.شک نکن اگه میخواست به هرقیمتی پست بگیره تا حالاگرفته بود مثل خیلیا پس توهم زیاد به خودت فشار نیار عباد یه دونست بخدا.

  24. پس در نهایت بعضی نتونسنتد و کوتاه امدند چه بد است شکست و ان هم تحقیر امیز زنده باد خدمت. زنده باد دوستان وفادار دکتر…

  25. خدارو شکر که بعد مدتها یک مدیر با لیاقت سکاندار شبکه بهداشت شد…آقای دکتر امینی زاده عزیز خواهشا نیرو های دلسوز و با لیاقتی که به خاطر سوء مدیریت به شهرستان های دیگر کوچ کردند رو بر گردونید..

  26. بنده هم ازطرف خود وکلیه بهورزان عزیز این قشر زحمتکش .انتصاب بجا وشایسته دکتر امینی زاده را به ریاست شبکه بهداشت شهرستان کوهدشت تبریک عرض میکنم امیدوارم که در تمام مراحل زندگی موفق وسرافراز باشید

  27. دکتر امینی زاده تبریک میگم خدمتتون اروزی موفقیت جنابعالی را از خداوند بزرگ خواستارم

  28. صرفنظر از تعصبات حزبی و سیاسی ، جناب آقای دکتر امینی زاده بعنوان فرزند این مرز و بوم تکلیف دارد تا فارغ از همه جنجال های موجود در شبکه ، آستین همت را بالا زده ، فقط و فقط خدمت به مردم مظلوم را سرلوحه کار خود قرار داده ، چرا که چند سالی بود ، محیط بهداشت و درمان کوهدشت آشفته و خدمات دهی بسیار ضعیف بود . دست آخر هم اینکه مبادا ایشان همچون روسای پیشین بخاطر مطامع شخصی شانیت و جایگاه خود را پائین آورده و همزمان مسئولیت بیمارستان را داشته باشد !!!

  29. انتصاب مسرت بخش شما برادر ارزشی دکتر امینی زاده ، در منصب ریاست شبکه بهداشت شهرستان.. بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش افزایش فضای دانش و بینش در کالبد همه علاقمندان به این مجموعه عظیم علمی گردیده است.

  30. جناب آقای دکترامین زاده انتصاب حضرتعالی راتبریک عرض نموده امیداست موفق باشید

  31. پرسنل خدوم وزحمت کش بیمارستان امام نیز به نوبه خود انتصاب جناب آقای دکتر امینی زاذه که در سابقه مدیریت مثال زدنی وبی نظیر میباشد تبریک عرض نموده وموفقیت ایشان را از خداوند منان خواستاریم .در ضمن ایشان از نیروهای اعتدال گرا ومنتخب دولت تدبیر وامید هستند .

  32. مدیر ارزشمند جناب آقای دکتر امینی زاده،تلاشگران عرصه تشخیص انتخاب به حق و شایسته حضرتعالی را تبریک و آمادگی در جهت پیشبرد اهداف جنابعالی در حوزه بهداشت و درمان را اعلام می دارند.

  33. جناب آقای دکتر امینی زاده انتصاب شایسته و بحق جنابعالی را به سمت سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان که بحق مزین به اخلاق مدیرت وتجارب ارزنده هستید را به خدمت حضرتعالی و کلیه پرسنل خدوم و زحمتکش آن شبکه تبریک عرض نموده،رجا واثق دارم با توکل به خدا و سابقه درخشان مدیریتی در راستای تحولات اساسی در بخش سلامت شهرستان موفق خواهید بود.توفیق روز افزون شما و همکارانتان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

  34. وباز هم عزل و نصب های کوهدشت؟؟؟؟!

  35. خدا را شکر دکتر امین زاده عزیز تبریک ولی نکنه فردا بگی نذاشتن افراد بی کفایت را کنار بگذارم ما منتظر
    اصلاحات در تمتم بخش های بهداشت شهریم آزمایشگاه بیمارستان را فراموش نکن که چه زجرها کشیدیم کارگزینی شبکه را فراموش نکن که چه ضررهای دیدن کارمندان بیمارستان و شبکه
    بیمارستان را فراموش نکن افرادی که چند پست دارند و به جای کار کردن محیط کار را خوابگاه فرض کرده اند. دکتر جان منتظر اصلاح مشکلات بیمارستان و شبکه ایم

    • تخلفات اداری تو بخش های ستادی زیاده مثلا طرف رفته مرخصی زایمان اما هر ماه حقوقش رو دریافت کرده چرا چون طرف کاره ای بوده

  36. عرض ادب و احترام دارم به محضر دوست عزیز و ارزشمند جناب دکتر امینی زاده
    ضمن تبریک به شما برادر عزیز، انتصاب شما در خدمت به مردم مظلوم این شهر را گامی مثبت میدانم، از خداوند منان توفیقات روز افزون را برای شما آرزومندم…

  37. تبریک میگم به دکتر امینی زاده
    ازتون خواهش می کنم در اولین اقدام خودتون به اصلاح واحد بهداشت محیط بپردازید. وضعیت بهداشت محیط در طول این مدت بسیار ناراحت کننده، و ضعیف بوده. اگر از اصطلاح وحشتناک استفاده کنم اغراق نکردم. با آوردن یک نیروی متخصص و کاربلد اوضاع را سامان دهید لطفا.

  38. برادر اصلاح طلب اعتدالگرا ولایت مدار انتصاب بجا وشایسته شمارا تبریک عرض نموده واز خداوند منان برای شما ودیگر همکاران اینده تان ارزوی توقیق دارم

    • برادر اصلاح طلب اعتدالگرا ولایت مدار
      این سه با هم جور در نمی آید

      • الا مسها که در گرد و غبارید
        به اکسیر ولایت دل سپارید
        طلا آنوقت طلای ناب گردد
        که در حرم ولایت آب گردد
        نماز بی ولایت بی نمازیست
        تعبد نیست نوعی حقه بازیست

        • “ان الصلاه تنهی عن الفحشا والمنکر”
          نماز باز دارنده ی انسان ازکارهای زشت است .
          نماز فرمان خداست
          نماز ستون دین است
          نماز خلوت دل با خداست

          ” دست از مس وجود چو مردان ره بشوی *** تا کیمیای عشق بیابی و زر شوی ”
          عشق الهی تنها ره نجات و رهایی از تیرگی و تباهی است
          “خدایا چنان کن سرانجام کار *** تو خشنود باشی و ما رستگار “

  39. این انتصاب را به اصلاح خواهان معتقد به جریان تدبیر و امید تبریک عرض می کنم.
    یقیناً راه نیل به دموکراسی و داشتن جامعه ای بانشاط “اصلاح خواهی” است نه “افراط گرایی و اقتدار طلبی”.
    امید که با فضای ایجاد شده در ایران عزیز راه برای “اصلاح گران” هموار شود…

  40. جناب آقای دکتر امینی زاده انتخاب جنابعالی که از چهره های ماندگار و پرتلاش شهرمان می باشید موجب فخر و مباهات خادمان مردم در شبکه بهداشت و درمان گردید.نامتان ماندگار

  41. با سلام
    ضمن عرض تبریک خدمت دکتر امینی زاده .ایشالا در این مقام خطیر هم چون پست های دیگر موفق و سربلند باشی .با آرزوی موفقیت

  42. باسلام و عرض تبریک هم به دکتر امینی زاده گرامی و هم به مردم شریف شهرستان بخاطر این انتخاب شایسته

  43. فرهنگ غنی ایران اسلامی بزرگ مردانی را تربیت کرده است که فروغ علم و اندیشه‌شان در سپهر دانش بشری، راهگشا بوده است و همگان را به همراهی فراخوانده و در سایه سار ارزش‌های دینی و آموزه‌های توحیدی، علم را در خدمت انسانیت و رشد فضلیت‌های اخلاقی قرار داده‌اند لذا در این زمان بر خود لازم می دانم که انتصاب شایسته شمارا به عنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تبریک عرض نموده و امیدوارم با اجرایی کردن برنامه های خود تحولی شگرف در سیستم بهداشت و درمان شهرستان ایجاد کنید.

  44. برادربزرگوارجناب دکتر امینی زاده از صمیم قلب به شما ومردم فهیم شهرستان این انتصاب میمون ومبارک را تبریک می گویم حوزه ی بهداشت ودرمان کوهدشت احتیاج به کار جدی وشبانه روزی دارد توفیقات شما را ازخداوند بزرگ ومنان خواهانم.

  45. من یک شهروند کوهدشتی هستم که بلحاظ شرایط کاری در چندین استان تردد داشته و خدمت نموده ام ، چندی پیش به شهرم که علیرغم همه کمبودها ، ضعف و فقر و … دوستش دارم ، مسافرت نمودم که بلحاظ بیماری فرزندم به تنها بیمارستان این شهر رفتم ، اما با کمال تاسف تعداد زیادی از همشهریانم صف گرفته بودند تا پزشک عمومی بیماران را ویزیت کند ! و ازدحام جمعیت موج می زد ، در حالیکه قبل از بیمارستان در داخل شهر به دنبال درمانگاه و یا مطب بودیم ، ولی پزشک عمومی یافت نشد و بناچار بخاطر یک سرماخوردگی ساده به بیمارستان رفتیم که یقینا انواع بیماریها مراجعین را تهدید می کند !!! از طرفی محیط کثیف و غیر بهداشتی و اتاقک هایی که صرفا به مغازه شبیه بود و به بخش خصوصی واگذار شده بود ، محیط را از حالت بیمارستان خارج نموده که این وضعیت به بازنگری و تلاش شبانه روزی و انجام تغییرات گسترده نیاز داشته که آرزو میکنم تا آقای دکتر امینی زاده به این نابسامانیها پایان دهد و فارغ از جناح بازی و باندبازی وضعیت بهداشت و درمان این شهرستان را بهبود ببخشد .
    انشاءالله

  46. با سلام حضور جناب آقای دکتر امینی زاده
    این اتفاق خوشایند موجب خرسندی و امیدمان شد . شک ندارم با تدبیر شما شبکه بهداشت به سلامت می رسد .

  47. ضمن تبریک به جنابعالی ؛ اصلاحات اساسی وساختاری درحوزه بهداشت ودرمان شهرستان کوهدشت بایسته است.ازاینکه سکان هدایت یکی دیگرازنهادهای اجرایی شهرمان به اصلاح طلبان رسیدخوشحالیم.

  48. جناب آقای دکتر امینی زاده
    با عرض سلام و احترام
    انتخاب شایسته و بجای شما را به سمت رئیس شبکه بهداشت شهرستان کوهدشت تبریک عرض نموده و امیدوارم که همیشه موفق و سر بلند باشید.

  49. تبریک ،با آرزوی توفیق روز افزون

  50. باسلام وتبریک به دکترامینی زاده أنشالله دراین راه درازموفق وپیروزباشی

  51. باسلام انتصاب به حق وشایسته دکترامینی زاده رابعنوان ریس شبکه بهداشت شهرستان کوهدشت تبریک شکی نیست باتدبیر ودریاتی که دروی وجود دارد فصل شکوفایی کوهدشت درعرصه بهداشت درمان شروع میشود

  52. سکان شبکه بهداشت کوهدشت را به دست فردی مدبر و با لیاقت
    ضمن تبریک به خودشان و تشکر از کلیه کارکنان شبکه مخصوصا جناب اقای عباد اله گراوند
    ارزوی توفیق و سربلندی را دارم

  53. باسلام
    انتصاب شایسته وبجا دکتر حسن امینی زاده به سمت ریاست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کوهدشت تبریک عرض مینماییم امیدوارم درسایه الطاف خداوند بزرگ موجب خدمات بیشتری به مردم باشید.

  54. خداوند به همه خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق عطا فرمایید. و تقدیر و تشکر از کلیه عزیزانی که در انتصاب جناب اقای دکتر امینی زاده نقش موثر داشته اند.

  55. بنده آقای دکتر امینی زاده را از نزدیک میشناسم. با اینکه ایشان بنده را با نام دیدبان نمی شناسند اما دوستان بسیار نزدیک هم هستیم. باید بگویم ایشان یک نیروی ارزشی انقلابی و متعهد هستند و امید وارم مانند دوره های قبل ایشان بازهم لیاقت خود را نشان داده و تحولی جدی در امر بهداشت و درمان شهرستان بعمل آورند. البته بر کسی پوشیده نیست که هر انسانی ممکن است در برخی موارد دچار اشتباه شود ولی در مورد ایشان باید گفت خدمات ایشان بسیار بیشتر از اشتباهاتشان می باشد که انشالله در آینده شاهد تحول نظام سلامت شهرستان خواهیم بود. بنده نیز این انتصاب شایسته را به مردم شهرستان کوهدشت تبریک عرض می نمایم.

  56. ضمن تبریک خدمت آقای دکتر ؛
    این انتصاب عاقلانه و دلسوزانه را به مردم فهیم شهرستان تبریک عرض می کنم قطعا ایشان که از نیروهای ارزشی انقلاب بوده با کمک نیروی انسانی متعهد و تجربه خویش خواهند توانست مشکلات حوزه درمان و سلامت شهرستان را حل نمایند

  57. جناب آقای دکتر حاج حسن امینی زاده
    سلام علیکم
    انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان سکاندار شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کوهدشت که از مدیران لایق، دلسوز و فهیم این مرز و بوم می باشید، چشم انداز روشنی فراسوی شبکه و همکاران بهداشتی ودرمانی گشود تا با اتکال به خداوند متعال و تلاش و مساعی گروهی راه را برای دستیابی به اهداف نظام سلامت هموار نمایند. اینجانب ضمن تبریک انتصاب جنابعالی و آرزوی توفیقات بیش از پیش شما درهدایت ومدیریت این شبکه همراه با مسئولین مومن وجهادگر تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج)خواهانم . امیداست مجموعه شبکه بهداشت بامدد ازسرمایه علم وتجارب ارزنده شما وعشق وعلاقه ای که به خدمت صادقانه وخالصانه در حوزه بهداشت ودرمان داریددر ارتقاء سطح سلامت مردم فهیم کوهدشت در روزهای آتی به موفقیت های چشمگیری نائل آید .

  58. انتصاب شایسته و به حق دکتر امینی زاده بزرگوار را به همه همشهریان عزیز تبریک عرض میکنم…امیدوارم که دکتر علاوه بر رسیدگی به وضعیت سلامت شهر به وضعیت خود شبکه و تبعیضات و حق کشی های آن نیز خاتمه دهد و حق مظلومان را ایفا کند(انشاالله)

  59. برادر عزیز جناب دکتر حسن امینی زاده :انتصاب شایسته حضرتعالی رابه ریاست شبکه بهداشت شهرستان کوهدشت، صمیمانه تبریک عرض نموده ،سلامتی وموفقیت شمارااز درگاه خداوند تبارک وتعالی مسئلت دارم.

  60. نخست از درگاه گرداننده این هستی با عظمت سپاسگزارم وهمچنین از تمام کسانیکه بی ریا وبرای کمک به حل مشکلات بهداشت ودرمان این شهر _که سالها ست مورد تاخت وتاز سیاسی واقع شده وبه تعبیر یکی از فرزندان عزیز این شهر تبدیل به یک هیروشیمای سیاسی به نام کوهدشت شده است _ گام بر داشته اند به سهم خودم به عنوان یک شهروند ویکی از نیروهای بهداشتی که بی مدیریتی ها ی سالهای گذشته کارد به استخوانش رسانده سپاسگزارم.
    تشکیلات بهداشت ودرمان نیازمند همیاری ،هم فکری وهمکاری همه شهروندان ونخبگان این شهر ودیار وبه خصوص عزیزانی است که از لحاظ مالی تمکن مدد ویاری مالی را دارند وخیرین عزیزی که با همت والایشان می توانند گره گشای مشکلات این حوزه باشند. همه ما باید به سهم خودمان هم از لحاظ فرهنگی وهم از لحاظ رعایت مسائل بهداشتی در حیطه زندگی ومشاغل فردیمان وهم از لحاظ پایبندی به قوانینی که باعت برداشته شدن موانع ارتقاء سطح بهداشت ودرمان شهرستان می شوند گام برداریم.
    عزیزان نمی شود انتظار داشت شهری پیشرفته ومتمدن داشته باشیم اما مظاهر پیشرفت وتمدن وفرهنگ را نادیده بگیریم ورعایت نکنیم .به عنوان نمونه نمی شود انتظار داشته باشیم وضعیت بهداشت محیط شهر مان بهبود یابد مادامی که زباله ها را در جداول ومعابر دور می اندازیم .مواد تاریخ مصرف گذشته را به خورد مردم بدهیم اجناس تقلبی وغیر بهداشتی بفروشیم ویا ببینیم بفروشند وبا اغماض وچشم پوشی از کنار آن بگذریم وکوچکترین تذکری به کسی ندهیم ویا به سیستم بهداشت ودرمان اطلاع ندهیم.نمی شود صف اول نماز جمعه را قرق خود کنیم ودر مرکز شهر اصطبل اسب وگاوداری که زیستگاه همه مگسها و پشه های ناقل بیماریها خطرناک داشته باشیم آنوقت از شهر رویایی دم بزنیم .ودهها مشکل دیگر که مجال ذکر همه آنها نیست .
    در این سالها رهاشدگی شهر به حدی بوده است که من خودم شخصاً در کمتر از ۳۰۰ متری شبکه بهداشت وخیابان امام ره دیدم که ژامبونی که مهر ماه تاریخ مصرفش گذشته بود را در تاریخ ۲۴/۸/۹۳ به فروش می رساندند . در تاریخ ۲۸/۸/۹۳ به یکه از مغازه های بسیار پرفروش چهار راه بسیج مراجعه کردم که متصدی آن اظهار داشت قریب به یکسال است هیچ مامور بهداشتی از مغازه ام بازدید نکرده است!
    اما واما به امید خدای بزرگ به زودی با درایت وتوانمندی ودلسوزیهای دکتر حسن امینی زاده تیم های بازرسی وپایشی به راه انداخته می شود که کوچکترین حاشیه امنی برای آنانیکه حقوق مردم را رعایت نمی کنند باقای نخواهد ماند .
    چشم به راه راهنمایی ومدد شما شهر وندان عزیز هستیم وبه نوبه خودم از ابراز احساسات پاک وامیـــــــــدوارانه شما مردم فهیم کوهدشت نسبت به مجموعه بهداشت ودرمان وبخصوص برادر خالص وخدمتگزارم جناب آقای دکتر حاج حسن امینی زاده سپاسگزار وقدر دانم. مارا در «بناریهای» سخت این راه با دعای خیرتان همراهی کنید که رسیدن به «هُماری آن»دست نیافتنی نیست.

    • سلام و درود بر دوست اصلاح گر و اصلاح منشم جناب گراوند؛ امیدوارم که در راستای خدمت به همشهریان عزیز موفق و موید و پیروز باشید…
      درست است که “از کران تا به کران لشکر ظلم است ولی…پاره ای راه است تا بینا شدن”…

      • مصطفی جان درود خدا برشما .امید وارم خداوند همه مارا یاری کند تا لایق خدمت به این مردم باشیم واز خداوند خواهانم تا ظرفیت فکری ودرونی را در ما ایجاد نکرده به جایگاهی که توانش را نداریم نرسیم.زیا در آن صورت مایه سقوط از مسیر انسانیت است.

    • آفرین میگویم به عبادالله گراوندعزیز
      من بجاى دکتر امینى زاده باشم از تجربیات ارزشمندعباداله حتما استفاده میکردم واز وجودایشان در مدیریت شبکه بنحواحسن استفاده مینمودم.گراونددردوران حاکمیت اصولگرایان واقعا اذیت شد امیدوارم الان جبران مافات شود.عباداله بنکات ارزشمندى اشاره فرمودن امیداست موردتوجه واقع شود
      گراوندعزیزیادتون میاد درخدمت شما باهم آپاندیس عمل کردیم موفق باشیدبرادر

  61. برادر ارزشی اصلاح طلب دوست داشتنی /بنده حقیر این انتصاب را به کل مردم عزیزتبریک عرض مینماییم بعد به جنابعالی چونکه آحادمردم به هرشکلی بامراکز بهداشتی ودرمانی سر وکار دارندوازاین تغییر بسیار شادمان شدندوامیدوار ندباتلاش وجدیت اوضاع راسروسامان ودل مردم رابیش از پیش شاد کنیدارجولکم التوفیق ورحمه الله علیه

  62. باتبریک به دکتر امینی زاده انشاالله موفق باشید/ امیدوارم نماینده شهر رومشکان یاخود را باعزیزان همراه کند که تاکنون همچنبن رفتاری از وی مشاهده نگردیده یا اینکه همانند مدیرانش بارسفر بربندد که دیگرمردم فهیم کوهدشت گول هردو وانه بودن رانخواهند خورد!

  63. بالاخره با ورود فرماندار ارزشی جناب آقای محمدی یخ اصلاحات آب شد اون از ریاست آموزش و پرورش این هم از شبکه بهداشت به امید روزی که روسای کلیه ادارات از طیف اصلاح طلبا ن خدوم و لایق منصوب شوند

  64. با سلام وتهیت از اینکه بهداشت کوهدشت از زیر چکمه های دکترامرایی عزیز نجات یافت مایه بسی مباهات است شایسته است دکتر امینی فکری به حال وضعیت اسفبار بهداشت این شهر بکند وبه موازات آن مشکل بیمه طلایی فرهنگیان مظلوم که بیمه طلایی شان در کوهدشت رنگ مس هم ندارد حل نماید زیرا که متخصصین اندک این شهر حاضر به عقد قرارداد بابیمه طلایی نیستند .درضمن وضعیت کارتخوان تنها بیمارستان شهرمان هیچ میانه ای با دولت الکترونیک ندارد وبرای پرداخت هزینه پزشکی نخست باید از پمپ بنزین جنب بیمارستان پول نقد تهیه کرد که ممکن است وقفه طولانی در رسیدن به بیمارستان مرگ مریض اورژانسی را به دنبال داشته باشد.

    • انتظار داریم با حضور آقای دکتر امینی زاده تحولی شگرف و جدی هم در شبکه ی بهداشت و هم در کشتی سراپا به گلِ بی تدبیری نشسته ی بیمرستان صورت گیرد.راستی برخی از سیاسیون بی تدبیری که در جلسه ی تودیع و معارفه حضور داشتند با چه هدف شومی آمده اند؟

      • در تایید حرف اقای ادمی بعصی از اشخاص جلسه افرادی مسیله دارند که نماینده رو به بیراهه کشاندند حالا نوبت دولت تدبیر و امیده بهوش باشید که سر همتون کلاه نره

  65. باسلام وتبریک خدمت دکترامینی زاده امیدوارم پیروز سربلنددرراه این خدمت بزرگ باشید

  66. ازنماینده شهرمان وفرماندارفهیم وشجاع مدیر لایق ورزمندی سالهای جنگ دفاع مقدس بسیار ممنونیم به برادرعزیزم دکتر امینی زاده این انتصاب شایسته وبحقحضرتعالی تبریک عرض مینمایم موفقیت شمارااز ایزد منان خواستارم

  67. به محضر دکتر امینی و جامعه حوزه سلامت تبریک عرض می نماییم و از خداند منان برای ایشان آرزوی موفقیت وسربلندی داریم

  68. جناب قای دکتر امینی زاده عزیزانتصاب حضرتعالی راتبریک عرض نموده ان شاالله منشا اثرباشید

  69. چه خوب که بالاخره بعضیا کوتاه اومدن و رضایت دادن!!!!!!۱
    دکتر امینی زاده شخصی بسیار شریف و درستکار هستن ایشاا…که موفق باشن

  70. انتخاب جناب دکتر امینی زاده را بعنوان رییس شبکه بهداشت شهرستان کوهدشت تبریکعرض میکنم امیداست که این یادگار جهبه جنگ در کارشان موفق باشند

  71. تبریک و آرزوی موفقیت وخدمات شایسته به شهروندان فهیم

  72. امیدوارم آقای دکتر امینی اشخاص متبحر و کاربلد و ارزشی همچو آقای عبادالله گراوند که سالهاست تجربه ای ارزشمند و افکاری شفاف و راهگشاه دارد را به عنوان مشاور ویژه خود به کار گمارند گه بی شک مشورت با چنین افراد کاربلد و دلسوز و فرهیخته ای در بهداشت ودرمان یعنی با “تدبیر” چراغ “امید” روشن کردن در تحول سلامت و بی سروسامانی های بهداشت بخصوص وضعیت نابسامان و مصیبت بار بیمارستان کوهدشت .
    ان شاء الله که چنین شود

    • آقای گراوند گلسرخی بی زحمت به خودتان زحمت ندهید و جناب آقای دکتر امینی زاده را به حال خود بگذارید تا در فضایی به دور از هرگونه فشار و تحمیل به امورات عقب مانده بپردازند ، یقینا ایشان عاقل تر از این حرفها بوده و خودشان همکاران را بهتر از هر کسی می شناسند ، ضمن اینکه شما نباید به خودتان اجازه بدهید و برای ایشان تعیین تکلیف کرده و هم طایفه ای خود را بعنوان مشاور بر سر زبان بیندازید!!!!! پیشتر عرض شد که باند بازی و گروه گرایی آفت بزرگی است که شهرستان ما را در بسیاری از زمینه ها عقب رانده است .
      شما را به خدا قسم که دست از سفارش بازیها و طمع ورزیها بردارید ، از کوته فکری و تنها خود دیدن بپرهیزید و به عموم و اجتماع فکر کنید که همین تفکرات ( راست و چپ) پدر همه را درآورده و همه را خسته کرده است .
      بس کنید دیگه ….

      • کوهدشتی عزیز خاطر شریفتان را آزرده نکنید من آدم بی شناسنامه ای نیستم که کسی مرا معرفی کند.واگر به دنبال آویزان کردن خود به طایفه بودم پنج سال رییس این شبکه دکتر گراوند بود که بامن نسبت فامیلی هم داشت پس ازلحاظ طایفه ای تاکنون کسی نزدیکتر از او به من به ریاست این شبکه دست نیافته اگر حاضر می شدم به هر نرخی یک جایگاه دهن پر کن (که از نظر دیگران مهم هستند ولی برای من خدمت درست ملاک است)بهترین فرصت همان دوره بود.
        شقاوت وبدبختی انسانها آن زمانیست که برای چیزهایی تلاش می کنند که شمشیر دولبه است شمشیری که میتوان آنرا در راه خدا زد یا با آن همه ارزشهای انسانی را سلاخی نمود که صد البته استفاده درست از موقعیت ها در این روزگار که قبح همه چیز فرو ریخته وسوء استفاده از بیت المال وتهیه لوازم لوکس زندگی وزیور آلات همسران و رجز خوانی مبلمان زندگی با پول های باد آورده ویک شبه برای عده ای ارزش شده ، افرادی که سعی در تلاش وکوشش صادقانه دارند اُمُل وبه قول خودمان گوشه مشت تلقی می شوند .
        باشد که خداوند درمورد عملکردمان قضاوت کند

        • سلام برادر عباداله خان گراوند
          من که به شما خیلی ارادت دارم از همون سالهای کودکی و نوجوانی که با هم در ستاد اقای اسفندیار پور عکس توزیع می کردیم تا حوادث انتخابات دهه ۶۰ و ماجراهای خاص آن دوره. یادش بخیر بحث های دوران دوم خرداد که همیشه از شما چیزهای فراوان آموخته ام، می دانم همیبشه درد جامعه را دارید و این دردی است که زیبنده اندیشمندان است، اگر شایسته سالاری حاکم شود شما شایسته هر چیزی هستید به نظر بنده استعداد شما لیاقت جایگاه های تخصصی بیشتری را طلب می کرد ، ای کاش ادامه تحصیل می دادید. موفق پیروز و سربلند و مانا باشی .

  73. باعرض تبریک فراوان باشدکه منشاخوبی واصلاح هرچه بهتروضعیت بهداشت شهرمان باشد.باتوجه به کارنامه خیلی خوب شماحتمامنتظراصلاح وضع موجودمی نشینیم.

  74. سلام اقای ذکتر از شنیدن این حرف خیلی خوشحال شدم امیدوارم موفق باشید

  75. درود خدا برآقای ملکشاهی به خاطر این انتخاب شایسته وبجا ممنون وسپاسگزاریم

    • درپاسخ به رضایی عزیز اگر انتخاب دکتر امینی زاده کار اقای ملکشاهی بود ۲سال پیش معرفی میشد انتخاب دکتر امینی زاده تلاش فرماندار محترم وسیاسیون اصلاح طلب بود اقای ملکشاهی مخالف سرسخت مدیران اصلاح طلبه بعنوان مثال برادر ارزشی محمدی ازادبخت که ایشان برای فرماندار معرفی شده بود -مدیر جهاد کشاورزی -مدیر امزش پرورش -بخشداران …… ایشان باید دراین فرصت باقی مانده زیر چتر اصلاح طلبان ودولت تدبیر بیاید

    • دلتون خوش کنید کسیکه بی خبره ملکشاهیه اقیانو س دچارخشکسالی شده مانند زاینده رود

  76. انتصاب بجا وشایسته جناب دکترامینی زاده راکه فردی لایق وشایسته ومتعهدبه ارزشهای اسلامی است را به ریاست شبکه بهداشت شهرستان صمیمانه تبریک گفته وبرای ایشان آرزوی موفقیت وسربلندی را داریم

  77. سلام وتبریک خدمت اقای دکتر امینی زاده انشاالا همچون گذشته موفق وسربلند باشید اقای دکتر انشاالا وضعیت درمانگاه کوهنانی را مدنظر داشته باشید
    توفیقات روز افزون را برایی جنابعالی آرزومندیم

  78. جناب آقای دکتر امینی زاده انتصاب شما را به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تبریک میگوییم.خیلی خیلی خوشحال شدیم

  79. از حسن تدبیر دکتر ساکی و فرماندار محترم نسبت به انتصاب دکتر امینی زاده بسیار خرسندیم و امیدواریم نشاط و شادابی به حوزه بهداشت و درمان شهرمان برگردد.

  80. راستش من هم که هیچ منافعی در شبکه کوهدشت و نیز انتظاری شخصی از آقای امینی زاده ندارم و به جریانهای تأسف بار اونجا هم وصل نیستم از صمیم دل خوشحال شدم . اقای امینی زاده با اینکه در زمان مدیریت سابق خود در خیلی موارد عدالت رو رعایت نمی کرد و برای بعضی از همکاران سخت گیری های افراطی داشت و به بعضی ها که مطلقاً شایستگی ندارن خیلی بها داد و الکی باعث رشد شان شد ولی در مجموع فرد ی قابل احترام است و ذاتا مدیر مقتدری است و اگر بخواهد می تواند منشأ خدمات خوبی باشد . من به نوبه خودم برای ایشان ارزوی توفیق می کنم

  81. بنازم اصلاح طلبان را که چه با صلابت پا به عرصه می نهند…
    درود بر جناب دکتر امین زاده که طلایه دار صولت جامعه پزشکی و بهداشت و درمان شهرستان هستند.
    سلامت نفس و قانونمندی ایشان از نطق نوشتاری منتقدین نیز مشخص است.
    تبریک به ایشان و همکارانشان و تبارک الله به این انتخاب…

    • آفرین بر شما و خانواده ارزشمندتان که در هر برهه با وجود ناملایمات ها همچون کوه بر اندیشه اصلاح طلبیتان استوار هستید و بدون شک تلاش های خانواده جنابعالی و بخصوص اخوی ارجمندتان اسماعیل نقش بسزایی در انتصاب قاطعانه دکتر امینی زاده داشته است.اندیشته تان پایدار

  82. سلام، تبریک عرض میکنم وآرزوی توفیق دارم برای برادر عزیز ورزمنده جناب آقای دکتر امینی زاده . امید است فریاد مظلومیت بهداشت ودرمان کوهدشت که تبلور قهریش در آن حادثه زایمان در دستشویی بیمارستان بود به مرکز منتقل و چاره اندیشی شود . انشاالله

  83. سلام این همه نیکنامی و خرسندی و تقدیر از انتصاب یک مدیر متعهد که چترش فرا تراز جریانات و جناح های سیاسی است نشانگر عمق درک و فهم مردم شهرمان و نیز اخلاص و صداقت آنان است امیدوارم این تحول و شایسته سالاری که با آمدن فرمانداری توانمند و مسئول و به مراتب شایسته تر از گذشته همچنان ادامه یابد و انشا الله شاهد تحول مدیریتی بدون غلبه جناحی در شهرمان باشیم، تا تحولا ت همجنان تداوم داشته باشد . خداوند رحمان را بدین نعمت شکر میگذاریم

  84. با سلام وتبریک خدمت جناب دکتر امینی زاده
    به امید موفقیت و توفیقات روز افزون ………

  85. جناب دکتر امینی زاده انتخاب شایسته جنابعالی را تبریک عرض نموده
    توفیق روز افزونتان را آرزومندیم

  86. باسلام واحترام خدمت دکتر حسن امینی زاده
    انتصاب شایسته و بحق جنابعالی را به عنوان رییس حوزه سلامت شهرستان کوهدشت تبریک عرض مینمایم و ازدرگاه ایزد منان توفیق روز افزون شمارا در هدایت سکان کشتی سلامت شهرستان خواستارم

  87. آخرش نفهمیدیم این انتصاب شایسته کار دولت تدبیر بود یا ملکشاهی.اگر کار ملکشاهی بوده چرا تا به حال تمام کارهای بهداشتی شهر را باحفظ سمت به دکتر امرایی محول کرده بود؟واقعا کاربران گرامی طیف سیاسی وفکری ملکشاهی را مشخص کنن تا خودش از سردرگمی نجات پیدا کنه بنده خدا.

  88. با سلام ،خدمت دکتر امینی زاده عزیز،انتصاب جنابعالی را به این سمت تبریک عرض می کنم واقعا که به محض شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدم که کوهدشت بار دیگر مدیران لایقی با دید اصلاح طلبی را تجربه می کند،انشاالله موفق باشی

  89. ضمن تبریک به آقای دکتر امینی زاده ان شاء اله حضور ایشان در صندلی ریاست شبکه منشاءخیر وبرکت خواهد بود بدون شک اما سخنی با افرادحاضردر جلسه معارفه که تصویرشان مشهود بود اینها بعضی هایشان درهر برهه ای که مسئول جدیدی معارفه می گرددبدون درنظر گرفتن رسم موجود وبدون دعوت حتی شفاهی حاضر خواهند شدوهدف شان متاسفانه گرفتن پست های احتمالی علی رغم شایستگی های خاص می باشد این افرادپیش تر امتحان خود را پس داده اند وآقای دکتر امینی زاده قطع ویقین آشنایی لازم را داشته ودارد دربین این افراد بدون شک نیروهای دلسوز وماهری نیزوجود دارد واگر آقای دکتر صلاح بدانند ازشان استفاده خواهد کرد .

  90. با عرض سلام و تبریک خدمت جناب دکتر امینی زاده وتقدیر و تشکر ویژه از حاج اسماعیل حسنی تبار به خاطر تلاش های بی وقفه ایشان در حمایت از دکتر امینی زاده.شیرینی این پیروزی گوارای وجودتان

    • اصلاح طلب عزیزمنظورت اسماعیل دوستی نه بابا اینا خودشون مهم میکنن این چه حرفیه حالت خوشه؟؟؟؟

      • با سلام خدمت صادق عزیز منظور بنده جناب اسماعیل حسنی تبار کارشنای آزمایشگاه و از پرسنل فعال و ارزشی بیمارستان امام خمینی می باشد.

      • با سلام خدمت صادق عزیز منظور بنده اسماعیل حسنی تبار کارشناس آزمایشگاه که از پرسنل ارزشی و فعال بیمارستان می باشد.

  91. انتخاب شایسته دکتر امینی زاده را تبریک می گویم و عاجزانه خواهشمندم ساختمان و وضعیت آزمایشگاه مرکزی را در اولویت برنامه هایشان قرار دهند.واقعأ زیبنده مردم فهیم کوهدشت نیست.متشکرم

  92. با آرزوی موفیت برای کلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی امید است مثل گذشته با مدیریت خوبی که از ایشان به خاطر داریم به وضعیت نایسامان کنونی شبکه بهداشت سروسامانی بدهند

  93. با سلام ودرود به همه کسانی که دغدغه پیشرفت و توسعه همه جانبه و پایدار ایران عزیز بویژه کوهدشت سربلند را در دل و جان خویش دارند و در این راه از هیچ گونه تلاش و کوشش هدفمند و برنامه مداری دریغ نمی ورزند امید آنکه دوست وبرادر عزیز جتاب آقای دکتر امینی زاده بتوانند بیش از پیش با کوله باری از تجربه های موفق و اندیشه و برنامه های کارآمئد و با بهره گیری از همه ظرفیت های انسانی ، ایمانی و سازنده ی خویش در سطح کشور و استان لرستان بهداشت ودرمان نابسامان وبیمار این سامان را به سامان و جایگاه حقیقی خویش برسانند. والبته این مهم جز با همراهی و همدلی و کمک همگان امکان پذیر نیست. بی تردید کمک ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی لرستان جناب آقای دکتر ساکی که خود فردی فرهیخنته و با تجربه موفق در استان های ایلام و آذربایجان غربی است نیز شخصیتی بومی با اصالت خانوادگی است در پی جبران کاستی ها ونابرابریهای شهرستان کوهدشت به عنوان کمترین تکلیف ملی و اسلامی برآیند.
    در ان صورت می توان و باید برای این عزیزان طلب دعای خیر و سربلندی و شادکامی داشت.برادر عزیزمان آقای دکتر امینی زاده در مسند جدید میتوانند با صفا و صداقت بیش از پیش ایشان در دوران دفاع مقدس ، حوزه بهداشت و درمان کوهدشت را به جایگاه حقیقی و نخست در سطح لرستان و حتی در غرب کشور ارتقا بخشد.به امید آن روز

  94. جناب آقای دکتر امینی زاده برادر ارزشی انقلاب انتخاب شایسته و بحق جنابعالی را تبریک عرض نموده انشاله که در جهت پیشرفت بهداشت و درمان شهرمان نهایت تلاشتان را داشته باشید از شبکه بهداشت و درمان خرمشهر

  95. بامید خدا شاهد تحول در بخش بهداشت باشیم،آن وقت در صورت موفقیت این انتصاب را تبریک بگوییم. آقای امینی زاده سربلند باشید.

  96. ای مردم آزموده را آزمودن خطاست !!!!!!!!؟؟؟؟

  97. با تبریک به اقای دکتر امینی زاده وارزوی سر بلندی برای ایشان امید است با تلاش برای رفع مشکلات بهداشت ودرمان شهرمان موفق باشند

  98. با عرض تبریک به دکتر امینی زاده این پستها به هیچ کس وفا نکرده است فقط نام نیک است که می ماند انشااله با تحولات مثبتی که صورت میگیرد نام نیکت همیشه در یادها باقی بماند در اولین فرصت به داد بیمارستان برسید و یک مدیر توانمند برای ان انتخاب نمائید موفق و سربلند باشید

  99. باعرض تبریک و آرزوی موفقیت برای دکتر امینی زاده .امیدواریم که با توانایی که در ایشان سراغ داریم بتوانند به مردم شریف شهرمان خدمت بنمایند.همچنین از برادر ارجمند جناب آقای دکتر نظری که با سعه صدر و زحمات طاقت فرسا در کوهدشت زحمت کشیدند .تا شبکه بهداشت ودرمان سر وسامان گرفت.

  100. تبریک و خوشامد و آرزوی موفقیت برای دکتر امینی زاده
    تقدیر و تشکر از فرماندار جسور و انقلابی و پرشور و اصلاح طلب بخاطر پیگیری حضور امینی زاده در کوهدشت

  101. با سلام و تبریک.امیدوارم جناب دکتر بتوانند پرداخت اضافه کار و کارانه را عادلانه سامان دهی کنند چون در طول این مدت گذشته عده ای حسابی حق دبگران رو به جیب زدند.ای کاش اینجور افراد و کسانی که امتحان پس داده اند شناسایی و پست های کلیدی محل جولانشان نباشد.شناسایی این افراد کار دشواری نیست آقای دکتر.

  102. بالاخره آقای دکتربه آرزوی چندساله شان که پیگیری های مستمری هم داشتندرسیدنددرعین حال برایشان آرزوی موفقیت وسربلندی وتوفیق خدمتگذاری صادقانه بابکارگیری نیروهای ارزشی وتوانمندودلسوزراداریم وهمچنین آرزومندیم که دغدغه شان درونمودن نباشد

  103. سلام وعرض ادب دارم خدمت ایشان انشاءاله که بتوانندلیاقت وتوانمدیشان رادرجهت رفع محرومیت بهداشتی شهرشتان به کارگیرند وبرای ایشان آروزی موفقیت دارم

  104. آقای دکتر تبریک.جناب اسماعیل حسنی تبار خدا قوت و دست مریزاد برادر

  105. ساکن کدوم مسکن مهر بودی آقای مسکن مهری .چه مزایایی رو میخواهی از دس بدی . اولا آقای دکتر با درخواست و فشار دوستان این مدیریت رو قبول کردن دوم اگه جنابعالی هم توان ولیاقت کار رو داشته باشی آقای دکتر از شما هم استفاده میکنن . هرچند اگر توان و مدیریت کار میداشتی وضعیت بهداشت و درمان بعد از یک دهه حضور شماها به این وضع گرفتار نمیشد .موفق باشی دوست عزیز

    • من عضو مجموعه شبکه نیستم بلکه یک همشهری دغدغه مند وگاها مراجعه کننده به بیمارستان میباشم ودرخصوص پیگیریهای چندساله ایشان هیچ تردیدی نیست والبته طبیعطاهرمدیری طرفدارانی وحامیانی داردازطرفی ماکه برایشان آرزوی موفقیت نمودیم ضمن اینکه نیروهای بومی توانمندی از همین جریان همچون آقای دکترمحمود امرایی وآزادبخت و…نیز داشتیم .امیدواریم آقای دکترامینی زاده بااستفاده ازتمام ظرفیتهای توانمندوارزشی بتوانندبه شهرمان خدمتی درخورشان داشته باشند

  106. این هم ازعدالت میرملاس فقط دیدگاه اصلاح طلبان رادرج میکند اگه مردی حذف نکن

  107. تبریک به آقای دکتر امینی زاده و درود بر اراده آهنین اصلاح طلبان در پیشبرد برنامه ها و اهدافشان

  108. برادر گرامی جناب آقای دکتر امینی زاده عهده داری مسئولیت خطیر ریاست شبکه بهداشت ودرمان کوهدشت بر شما مبارک باشد امید است با اتکال به خداوند متعال و بکارگیری افراد شایسته و متعهد وتوانمند منشأ خدمات ارزنده ای در جهت ارتقا سطح بهداشت ودرمان شهرستان کوهدشت گردید.

  109. تبریک میگم و آرزوی موفقیت روز افزون برای آقای دکتر امینی زاده رو دارم.

  110. جناب آقای دکتر امینی زاده انتصاب حضرتعالی را به ریاست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کوهدشت از صمیم قلب خدمت شما وشهروندان عزیز تبریک می گویم
    هرچند می دانم روزهای سختی در پیش دارید که به اوضاع بهداشت ودرمان این شهرستان سامان بدهید ولی باشناختی که از مدیریت وتدبیر شما دارم در اینده ای نه چندان دور شهروندان عزیز شاهد ارتقا وضعیت بهداشت وسلامت شهرستان خواهند شد-با ارزوی موفقیت برای شما.

  111. جناب آقای دکتر امینی زاده ضمن سلام ؛انتصاب شایسته شما را تبریک عرض نموده امیدواریم در سنگر حوزه سلامت نیز همانند سنگر جبهه های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس موفق و سربلند باشید .

  112. جناب آقای دکتر امینی زاده ضمن سلام ؛انتصاب شایسته شما را تبریک عرض نموده امیدواریم در سنگر حوزه سلامت نیز همانند سنگر جبهه های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس موفق و سربلند باشید .

  113. تبریک به جامعه اصلاح طلب شهرستان و تبریک به دکتر امینی زاده

  114. با سلام و درود بر شیری از تبار شیران، یل پیل افکن جبهه های نبرد حق علیه باطل ،درود و خوش آمد بر دکتر امینی زاده آرزوی تمام اصلاح طلبان وانسانهای دردمند حوزه سلامت شهر مظلومم کوهدشت ،درود بر دولت تدبیر و امید.شاید برای بسیاری این نوع نگارش سخت بیاید اما خدا شاهد و گواه است که این ادبیات را از ته دل گفتم و نه از سرتملق که صفت نامردان است بنده شاهد بودم حتی در طول اندک زمانی که دکتر نظری سرپرست بودند طیف گسترده ای از برادران ارزشی اصولگرا ی شبکه نیز تنها یک نفر را ناجی این وضع اسفبار شبکه میدانستند و آنهم دکتر امینی زاده بود .از دکتر ساکی و معاونینش برای این انتخاب تشکر میکنم هر چند صبر بسیاری از دردمندان حوزه سلامت را لبریز نمودند.تبلیغ نشود لیکن آقای نماینده نیز در این برهه برای آمدن دکتر تلاش نمودند ودر آخر از فرماندار مقتدر و ولایی شهرم بسیار ممنونم زیرا نقش ایشان و بسیاری از همکارانم را نمیتوان نا دیده گرفت.دکتر جان یک چیز را فراموش نکن و میدانم اینگونه ای ‌
    خدا، خدا، مردم ، مردم

  115. جناب آقای دکتر امینی زاده برادر ارزشی انقلاب انتخاب شایسته و بحق جنابعالی را تبریک عرض نموده انشاله که در جهت پیشرفت بهداشت و درمان شهرمان نهایت تلاشتان را داشته باشید . با تشکر

    [پاسخ]

  116. سلام دکتر تبریک میگم و براتون آرزوی موفقیت و سربلندی دارم

  117. با سلام و عرض ادب و تبریک صمیمانه به انتخاب شایسته حضرتعالی، امید است در جهت پیشرفت سلامت و بهداشت شهرمان نهایت سعی و تلاشتان را به کار بندید دعای خیر بدرقه ی راهتان خدا پشت و پناهتان

  118. جناب دکتر امینی زاده انتخاب شایسته و بجای شما را به عنوان ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت را به حضرتعالی تبریک وتهنیت عرض می نمایم حق نگهدارتان

  119. جناب اقای امینی زاده ضمن عرض تبریک به شما خواهش میکنم به اوضاع داروخانه بیمارستان که مثل یک جزیره عمل میکنه رسیدگی بفرمایید. ضمنا تحقیق کنید تزریقات بیمارستان دست یک نفر فرهنگی هست یا نه؟

  120. بانهایت خوشحالی انتخاب دکتر حاج حسن امینی زاده را به عنوان ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت که به حق انسانی شریف و ولایی و پیرو راستین خط امام و رهبری ورزمنده ایی سرفراز میباشد را به ایشان و تمامی همکاران عزیز به ویژه دلسوزان حوزه سلامت تبریک میگویم امیداست که همگی با سعی و تلاش صدچندان و بسیجی گونه در هرجای سیستم بهداشتی یا درمانی که قرار داریم و با هر منصبی دکتر امینی زاده را در نیل به اهدافش که همان خدمت به مردم و ارتقاء سطح کیفی و کمی حوزه سلامت شهرمان انگونه که شایسته و در خور مردم محروم و عزیزمان است یاری نماییم.

    باشد که خدمت صادقانه به مردم بزرگترین افتخار و رضایتمندی خداوند متعال ازشمندترین پادش برای ما باشد.

  121. انشاالله مبارکه وشاهدگندزدایی وبرگشت به حالت چندسال قبل وسپس پیشرفت تاحداستانداردامروزی باشیم

  122. آقای دکتر تبریک
    موفق باشی

  123. جاءالحق وزهق الباطل
    جناب آقای دکترامینی زاده سربلندوپیروزباشید

  124. اقای دکترامینی زادانشاالله سر بلند باشیدوخدمت بزرگی وبا افتخاربه مردم قهرمان کوهدشت انجام دهید که ما افتخار کنیم

  125. جناب آقای دکترامینی زاده همرزم شهدا ودلاوران دفاع مقدس انتخاب حضرت عالی را ته ریاست شبکه بهداشت ودرمان کوهدشت تبریک عرض می گویم وبراتون آرزوی سلامتی دارم

  126. نی زاده همرزم شهدا ودلاوران دفاع مقدس انتخاب حضرت عالی را به ریاست شبکه بهداشت ودرمان کوهدشت تبریک عرض می گویم وبراتون آرزوی سلامتی دارم

    [پاسخ]

  127. حمد وسپاس خداوند یکتا را
    جناب دکتر امینی انتصاب به جا و شایسته شما را تبریک و آرزوی موفق شما را دارم

  128. آقای دکتر امینی زاده ؛ توفیق روز افزون جنابعالی در خدمت به مردم شریف کوهدشت را از خداوند متعال خواستارم/موفق ومنصور باشید

  129. برادر اصلاح طلب ،ارزشی و دلسوزجنابآقای دکتر امینی زاده

    از آنجا که جنابعال فردی مدیر دلسوز و خدامحور هستید هیچ تردیدی در تحول و ارتقا سطح سلامت و خدمات به مردم خسته،لایق و محروم این دیار به دست توانای حضرتعال و مدیریت اثبات شده تان نیست ،و از خداوند بزرگ عنایت ویژه و توفیق روزافزون برای جنابعالی و همه عزبزان زحمت کش این جبهه را خواهانم.موفق و سربلند باشید

  130. دایی جان تبریک با امید موفقیت برای جنابعالی

  131. با سلام و خسته نباشید، از زحمات بی دریغ و شبانه روزی آقایان دکتر حسن امینی زاده و عبادالله گراوند از دلسوزان و متعهدان باتجربه و کاردان شبکه بهداشت شهرستان کوهدشت، در جهت خدمت رسانی به مردم فهیم این دیار و بهبود وضعیت بهداشت و درمان شهرستان، کمال تشکر را داریم.

  132. واقعا لیاقت دارن خوب……….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.