- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

فرماندار کوهدشت : دانشگاه علوم پزشکی لرستان به وضیعت بیمارستان کوهدشت توجه ویژه ای داشته باشد

0-33 [1] 

به گزارش میرملاس نیوز/سرویس خبر و رسانه،مراسم تودیع و معارفه رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت با حضور مسولان داشنگاه علوم پزشکی لرستان،فرماندار و تعدای از مسولان شهرستان کوهدشت برگزار شد.

در این جلسه کرم محمدی فرماندار شهرستان کوهدشت ضمن خیر مقدم  به میهمانان  گرامی وضیعت بهداشت و درمان کوهدشت را تشریح کرد و گفت:شهرستان کوهدشت توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی لرستان را می طلبد.

وی یکی از مشکلات سلامت این شهر را وضیعت نابسمان بیمارستان کوهدشت،کمبود پزشک و امکاتات درمانی دانست.

محمدی در ادامه افزود:تلاش های بسیاری به منظور ارتقاء سطح بهداشت و درمان کوهدشت انجام گرفته،و امید است با تلاش روزافزون پرسنل  شبکه بهداشت کوهدشت  شاهد وضیعت بهتری باشیم.

  فرماندار شهرستان کوهدشت در ادامه این جلسه با اشاره به سوابق جبهه و جنگ حسن امینی‌زاده وی را فردی لایق مومن وانقلابی دانست و گفت: امیدواریم با همکاری سایر مجموعه‌های شبکه بهداشت بتوانند در راستای ارائه خدمات بهداشت وسلامت این شهر گامی محکم بردارد.

  حسن امینی‌زاده را از فرزندان خوب و معتقد کوهدشت عنوان کرد و افزود: وی از افراد توانمند است، از کسانی است که با موقعیت کوهدشت آشنا است و به خاطر منافع خود کار نمی‌کند.

محمدی از سایر مجموعه شبکه بهداشت کوهدشت خواست با وی نهایت همکاری را داشته باشند و دنبال تخریب دیگرن نباشند.

این مسئول خاطر نشان کرد: از وظایف همه  کسانی که در این نظام مسئولیت دارند، این است که خواسته مردم و نظام را بجا بیاورند وبه آن جامعه عمل بپوشانند.

امیرهوشنگ رشیدیان/دبیر سرویس خبر میرملاس نیوز