تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
6

خبرنگاران لرستان ساماندهی می‌شوند

  • کد خبر : 60845
  • 29 آبان 1393 - 19:57

به گزارش میرملاس/سوریس خبر و رسانه،حجت الاسلام حنان، ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم در حوزه اطلاع رسانی موفق باشیم، باید اطلاع رسانی تاثیر گذار باشد که این کار بر عهده رسانه های استان است. وی با تأکید بر لزوم اجرای عدالت در حقوق […]

حنان-ارشاد

به گزارش میرملاس/سوریس خبر و رسانه،حجت الاسلام حنان، ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم در حوزه اطلاع رسانی موفق باشیم، باید اطلاع رسانی تاثیر گذار باشد که این کار بر عهده رسانه های استان است.

وی با تأکید بر لزوم اجرای عدالت در حقوق مطبوعات محلی، افزود: متأسفانه مطبوعات محلی در استان به حاشیه رفته اند و ضروری است در جهت ساماندهی عادلانه مطبوعات اقدام شود که این ساماندهی شامل توزیع عادلانه آگهی بین مطبوعات است. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه توزیع آگهی های دولتی از طریق ارشاد مصوبه سال ۸۵ دولت است، بیان کرد: با وجود اینکه پیش از این نامه ای در این مورد به ادارات فرستاده شده، اما به طور کامل اجرا نشده و این توزیع در برخی ادارات غیرمنصفانه است.

وی عنوان کرد: از جمله دلایل بروز این مشکلات، عدم پرداخت بسیاری از مطالبات مطبوعات به ویژه مطبوعات محلی است، در حالی که در سایر استان ها این گونه نیست. حجت الاسلام حنان افزود: به همین دلیل مطبوعات به دنبال گرفتن اگهی هستند، تا از این طریق کسب درآمد کنند، اگر در این راستا اقدامی صورت نگیرد، به طور قطع مشکلات دیگری به وجود می آید. وی تصریح کرد: ساماندهی خبرنگاران از دیگر دغدغه‌های ما است، به‌طوری که در شهر کوچکی مانند پلدختر که حدود ۳۰ خبرنگار دارد، باید برای ساماندهی آنها برنامه‌ریزی شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=60845

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.