- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

تخصیص اعتبارات عمرانی لرستان در پایان هشت ماهه امسال معادل سه سال گذشته بوده است

81393053-6087520

 

استاندار لرستان گفت: تخصیص اعتبارات عمرانی استان در هشت ماهه منتهی به آذرماه امسال معادل اعتبارات تخصیص یافته در طول سه سال گذشته بوده است.
تخصیص اعتبارات عمرانی لرستان در پایان هشت ماهه امسال معادل سه سال گذشته بوده است
هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تاپایان هشت ماهه امسال ۷۵ درصد اعتبارات عمرانی تخصیص یافته و این در حالی است که این میزان در ۹ ماهه سال گذشته ۱۸ درصد بوده است.

وی با اشاره به افزایش بودجه لرستان به ۳۵۴ میلیارد تومان در سال ۹۳ و ارتقا لرستان از رتبه ۲۲ به نهم کشور تصریح کرد: تخصیص اعتبارات ملی استانی شده سال گذشته ۴۰ درصد و امسال تاکنون ۹۰ درصد بوده است.

وی همچنین با بیان اینکه سال گذشته هیچگونه اعتباری از محل ماده ۱۸۰ دراستان جذب نشده گفت: امسال ۴۰درصد این اعتبارات تخصیص یافته و اعتبارات ماده ۱۰ و ۱۲ نیز که سال گذشته ۱۰۰ میلیارد ریال بوده تاکنون به ۸۴۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

بازوند ادامه داد: نسبت به تعهد تخصیص اعتبارات تا پایان سال پیش هستیم ومدیران باید تلاش کنند به همراه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نسبت به تخصیص اعتبارات ملی تلاش کنند.

وی همچنین با بیان اینکه تاکنون ۱۲۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات تحرک سنجی به استان تخصیص یافته تصریح کرد: لرستان در حوزه اعتبارات جاری کسری دارد و در حال حاضر مدیران دستگاههای اجرایی استان در این خصوص با ۱۰۰ میلیارد تومان کسری مواجه هستند.