- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

حل مشکلات بهداشت و درمان کوهدشت در اولویت مدیریت جدید است

80936864-5282210 [1]
معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان:
حل مشکلات بهداشت و درمان کوهدشت در اولویت مدیریت جدید است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: حل مشکلات بهداشت و درمان کوهدشت در اولویت مدیریت جدید است.

 

به گزارش میرملاس نیوز از فارس، سیاوش بیرانوند عصر امروز در جلسه بهداشت و درمان در کوهدشت، گفت: طرح  اجرای نظام سلامت در اردیبهشت‌ماه امسال در لرستان همزمان با سراسر کشور کلید خورد و این طرح از سیاست‌های کلی دولت و نظام جمهوری اسلامی است، بنابراین بهره‌مندی اصلی این طرح مستقیم و غیر مستقیم برای مردم است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: اصلی‌ترین چیزی که باعث اجرای طرح تحول نظام سلامت است، مدیریت و داشتن منابع است.

این مسئول ادامه داد: عقب‌ماندگی این طرح در چند ماه گذشته در کوهدشت با توجه به مدیریت ضعیف بوده است، زیرا در طرح نظام سلامت تا خدمتی انجام نشود، نمی‌توان پولی تزریق شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: طی مدت گذشته رایزنی‎های زیادی انجام شد که سکان‎دار سلامت کوهدشت چه کسی باشد که در نهایت فردی با تجربه مدیریت و کارهای اجرایی این مسئولیت را به عهده گرفته و این خود امید را در دل مردم زنده کرده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: انتظار ما از مدیریت جدید بهداشت این شهرستان این است که یک جهش در کوهدشت به خصوص در زمینه بهداشت و درمان اتفاق بیافتد.

بیرانوند متذکر شد: کسی که برای مدیریت می‎آید، باید همت و مدیریت جهادی به معنای واقعی داشته باشد که بتواند کوهدشت را حداقل به میانگین کشوری برساند، بنابراین همه ما باید مدیریت جدید را خارج از هرگونه حاشیه و مشکلات برای مردم کمک کنیم.

بیرانوند تاکید کرد: مردم کوهدشت لایق بهترین‎ها هستند، استعداد و پویایی در این شهر موج می‎زند، خبرنگاران و رسانه‎های توانمندی دارد که اگر رئیس جدید بتواند، از این ظرفیت‏ها استفاده کند، باید شهرستان کوهدشت از هر نظر رتبه نخست باشد.