تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

نماینده مردم خرم‎آباد در مجلس خبر داد: اختصاص اعتبار برای آزادسازی قلعه فلک‎الافلاک

  • کد خبر : 60937
  • 01 آذر 1393 - 11:26

نماینده مردم خرم‎آباد در مجلس گفت: تغییر فضای شهر خرم‎آباد، مشکل لاینحل اشتغال را نیز برطرف می‎کند. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، ایرج عبدی در این خصوص عنوان کرد: برای آزادسازی قلعه با وزیر دفاع جلسه‎ای در مجلس داشتیم و قرار شد اعتباری برای آن در نظر گرفته شود. وی با بیان […]

قلعه

نماینده مردم خرم‎آباد در مجلس گفت: تغییر فضای شهر خرم‎آباد، مشکل لاینحل اشتغال را نیز برطرف می‎کند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، ایرج عبدی در این خصوص عنوان کرد: برای آزادسازی قلعه با وزیر دفاع جلسه‎ای در مجلس داشتیم و قرار شد اعتباری برای آن در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه برای آزادسازی قلعه ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، اضافه کرد: در حال حاضر خیابان‎ها و فضای اطراف قلعه در اختیار ارتش بوده و هر مغازه‎ای که در آن اطراف هست به کار تعمیر لباس نظامی مشغولند. با تغییر کاربری این مغازه‎ها، می‎توان آنها را به رستوران تبدیل کرد.

عبدی ادامه‌داد: با این کار جنب و جوشی در شهر ایجاد شده و باعث بالابردن امید در مردم می‎شود. در حال حاضر عوامل اجرایی و شورای شهر در حال برنامه‎ریزی هستند که از این پتانسیل‎های مغفول مانده استفاده کنند.

نماینده مردم خرم‎آباد افزود: تغییر فضای شهر باعث ایجاد امید به آینده می‎شود و این سیاست‎ها در حوزه اشتغال نیز که مشکل لاینحل ۲۰ ساله شده و وضع واقعاً گرفتارکننده‎ای دارد موثر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=60937

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ظاهرا مشکل اشتغال لرستان حل نشدنیست لطفا به فکر نجات قلعه باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.