تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد: مدیریت باید پرهیز از احساسات و جریان‎سازی باشد

  • کد خبر : 60944
  • 01 آذر 1393 - 11:33

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدخرم‎آباد گفت: مدیریت باید پرهیز از احساسات و جریان‎سازی باشد. به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، یدالله ملکی در مراسم تودیع و معارفه معاون سما خرم‎آباد، افزود: معاون سما یکی از مهم‌ترین معاونت‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی است که جایگاه خاصی دارد. وی تغییر مدیریت در هر مجموعه‌ای را لازمه […]

35940t
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدخرم‎آباد گفت: مدیریت باید پرهیز از احساسات و جریان‎سازی باشد.

به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، یدالله ملکی در مراسم تودیع و معارفه معاون سما خرم‎آباد، افزود: معاون سما یکی از مهم‌ترین معاونت‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی است که جایگاه خاصی دارد.

وی تغییر مدیریت در هر مجموعه‌ای را لازمه پویایی و نشاط در آن مجموعه برشمرد و اظهار کرد: امیدواریم که مسئول جدید این مرکز آموزشی با توجه به تجربیات ارزنده‌ای که از ایشان سراغ داریم در تحقق اهداف آموزشی و فرهنگی سما واحد خرم‎آباد موفق باشند.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی لرستان تصریح کرد: در بحث مدیریت باید با پرهیز از احساسات و جریان‎سازی و با سرلوحه قرار دادن عدالت و شایسته‎سالاری در مسیر کمال حرکت کرد.

این جلسه با حضور اعضای هیأت رئیسه واحد خرم‎آباد، آسترکی رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما در استان لرستان، شهریاری مدیر کل حراست سازمان سما و نیز جمعی از کارکنان مرکز آموزشی و فرهنگی سما خرم‎آباد ضمن تقدیر از زحمات دکترسید وحید شاهرخی در دوران تصدی مسئولیت، علی فولادوند به عنوان رئیس جدید این مرکز آموزشی معرفی شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=60944

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.