تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع): ۳۷ درصد جمعیت استان بسیجی فعال و عادی هستند

  • کد خبر : 60950
  • 01 آذر 1393 - 11:39

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: در قالب اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی سپاه ابوالفضل (ع) لرستان بیش از دو هزار و ۱۶۷ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است. به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، مرتضی کشکولی در جمع خبرنگاران، بیان کرد: طی امسال بیش از ۷۰ پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان اجرایی شده است. […]

کشکولی

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: در قالب اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی سپاه ابوالفضل (ع) لرستان بیش از دو هزار و ۱۶۷ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، مرتضی کشکولی در جمع خبرنگاران، بیان کرد: طی امسال بیش از ۷۰ پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان اجرایی شده است.

وی همچنین به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: در مجموع برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۱۳.۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

سردار کشکولی با بیان این‌که در قالب اجرای این طرح‌ها بیش از دو هزار و ۱۶۷ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است، اظهار کرد: طی امسال ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات از طرف بانک مهر به کارمندان در استان پرداخت شده که این میزان تسهیلات به هزار و ۴۵۰ نفر پرداخت شده است.

وی به پرداخت یازده میلیارد تومان تسهیلات به بسیجیان استان از سوی بانک مهر لرستان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر ۳۷ درصد جمعیت استان بسیجی فعال و عادی هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اعزام بیش از دو هزار و ۳۸۵ دانشجوی استان در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم سطح استان برای انجام کارهای فرهنگی و عمرانی، دو هزار و ۸۶۹ دانش‌آموز به اردوهای طرح هجرت و اعزام بیش از ۱۴ هزار دانش‌آموز در قالب ۳۵ اکیب دانش‌آموزی به اردوهای راهیان نور را از دیگر فعالیت‌های سپاه استان بیان کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=60950

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. سردار دلاور و بی ادعا محبوب دل بسیجیان سربلند و پایدار باشی انشاالله

  2. درود خدا بر سردار کشکولی امید وارم درپناه خدا باشید

  3. تقدیم به همرزمان شهدا:::
    شهدا نماد ظلم ستیزی و دفاع از حق وعدالت هستند پس همرزمان شهید به خود ببالند

  4. سردار بی ادعا، ای کسی که به درستی و شایستگی همرزم و فرماندهی برای شهدای این دیار بودی و بسیجی و سیجیان گوش به فرمانت بودند و هستند….
    از بسیج و دردهای بسیجیان مخلص شهرت آیا خبر داری؟ اگر باخبری که دیگر حرفی نیست و اگرنه وقتی بگذار تا ببینی اینجا چه خبر است. تاشناس و تصادفی و در امنیت بپرس تا…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.