تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

تفکر بسیجی الگوی تحقق مدیریت جهادی است

  • کد خبر : 60963
  • 01 آذر 1393 - 20:51

    به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی ظهر  امروز در دیدار با فرماندهان، مسئولان و کارکنان سپاه ابوالفضل(ع) لرستان ضمن تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان اظهار کرد: هفته بسیج فرصت مناسبی است که هم نگاهی به کارنامه درخشان بسیج داشته باشیم و هم نگاهی به افق آینده بسیج […]

 

 

123

به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی ظهر  امروز در دیدار با فرماندهان، مسئولان و کارکنان سپاه ابوالفضل(ع) لرستان ضمن تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان اظهار کرد: هفته بسیج فرصت مناسبی است که هم نگاهی به کارنامه درخشان بسیج داشته باشیم و هم نگاهی به افق آینده بسیج بیاندازیم.

وی افزود: امروز بسیج یک حقیقت ماندنی و تأثیرگذار است و کسی نمی‌تواند آن‌را انکار کند و همه مردم اعم از دوست و دشمن به توانمندی‌های بسیج در عرصه‌های گوناگون اعتراف دارند و بسیج را یک نیروی کارآمد، توانمند قدرتمند در همه میدان‌ها می‌دانند.

حجت‌الاسلام میرعمادی بیان کرد: حقیقت بسیج امروز مایه افتخار است و تمام اقشار به بسیجی بودن افتخار می‌کنند چرا که بسیج یک یک حقیقت با عزت و عظمت است.

نماینده ولی فقیه لرستان با اشاره به این که تفکر بسیجی هم در جامعه رواج پیدا کرده است، عنوان کرد: امروز بسیج در بحث اختراعات، افتخارات و دستاوردهای خلاقانه سبب حیرت و شگفتی است کمااینکه مشکلات اقتصادی ما با تفکر بسیجی رفع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج در تمام عرصه‌ها سبب تحیر و شگفتی همه است، عنوان کرد: امروز تفکر بسیجی در بحث مدیریت جهادی یک الگو و سرمشق است و این تفکر در مدیریت جامعه و پیشرفت کشور نقش اساسی دارد چرا که امروز بسیج به یک حقیقت ماندنی تاثیرگذار تبدیل شد و به سه معدن جوشان پایان ناپذیر و به سه منبع قدرت متصل است و تا زمانی که این منبع قدرت باشد بسیج هم وجود دارد.

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: نخستین منبعی که بسیج به آن وابسته است ارتباط بسیج با خدا است و نیرویی است که وصل به این منبع است از این تغذیه می کند و بسیج تبلوری از اسمای حسنی الهی است کار بسیج خدایی است و تا به امروز رنگ حزبی، گروهی و قومی به خود ندیده است و رنگ خدایی به خود گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اتصال بسیج را به مردم دومین منبع قدرت بسیج دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی‌که مردم هستند بسیج هم وجود دارد این در حالی است که امروز همه آحاد مردم بسیجی هستند و بسیج نیروی مردمی و برخاسته از دل مردم است و شاید همین دلیل حضور بسیجی در زمان لزوم باشدحتی نیروهای آمریکایی زمانی برای پیدا کردن تعداد افراد بسیج تلاش کردند ولی به نتیجه نرسیدند چرا که نمی دانستند بسیج به کجا متصل  است.

وی بیان کرد: سومین منبع قدرتی که بسیج به آن وصل است منبع ولایت است و حرکت و تفکر و روحیه بسیجی را ولایت تشکیل می‌دهد چرا که بسیج وصل به خداست و خداوند به ولایت پس بسیج وصل به ولایت است و همین اتصال به خدا و ولایت امتیاز ماست.

حجت‌الاسلام میرعمادی افزود: در کشورهای خارجی نیز نیروهای مردمی زیادی وجود دارند آنها نیز می توانند مردم را جمع کنند ولی هیچ کدام بسیج نمی شوند. چرا که بسیج ما متفاوت است ولایی و منحصر به فرد است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افق آینده بسیج را تشکیل بسیج جهان اسلام دانست و گفت: امروز برای تحقق بسیج جهان اسلام نیازمند وحدت امت اسلامی هستیم و در این راه نباید هیچ‌گاه بین امت اسلامی تفرقه ایجاد شود و یک پارچه در مقابل دشمن ایستادگی کنیم و شعار مرگ بر آمریکا سر دهیم مانند زمانی که مردم ما برای رسیدن به جمهوری اسلامی شعار مرگ بر شاه سر می دادند.

وی تشکیل بسیج جهان اسلامی را نیازمند طرد عناصر تکفیری و تروریست‌ها دانست عنوان کرد: باید یک جریان ضد تکفیری به‌وجود آید که در این راه باید یک جریان به‌وجود آید که شیعه و سنی در آن شریک باشند به این معنا که رسالت و تجربه ۳۵ ساله بسیج را به تمام مسلمانان جهان اسلام منتقل کنیم.

حجت‌الاسلام میرعمادی بیان کرد: وظیفه شما این است که روش بسیجی بودن بیاموزیم و آموزه های بسیجی را منتقل کنیم و بسیجی بمانیم و برای رسیدن به ان نیازمند ایستادگی و ایمان و اخلاص بسیج است که روشی منطقی عقلانی و فطری است و روش بسیج سیره ائمه اطهار است که در قالبی جدید به دنیا معرفی کنیم.

امام جمعه خرم آباد اشاره به این که رسالت بسیج آموزش و تربیت نیرو است، خاطرنشان کرد: تربیت نیرو کار بسیار مهمی است و طرح صالحین برای تربیت نیروهای بسیجی در تراز جمهوری اسلامی ایران است و این هفته نیز فرصتی است تا با اهداف و آرمان‌های بسیج آشنا شویم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=60963

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.